да попитам!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 13.04.2008
Пол: Мъж
Кара: ски и свири на цигулка

да попитам!

Мнение от super_mario » 17 Юни 2008, 21:17

колеги като стигна 4000 оборота и колата започва да не върви смисал направо спира бучи муцуната колата е 316 м40 аз си мисля че е от кабели и свещи а вие??

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1288
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
Пол: Мъж
Кара: Камион колкото читалището...

Мнение от pistata9889 » 17 Юни 2008, 21:22

Търсачка баце и аз съм с М40 ама не ми се е случвало
Когато трябва да вземеш решение относно една страна,изслушай и другата,може нейната версия да е по достоверна!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 2.01.2008
Местоположение: sofia

Мнение от LiKMO » 17 Юни 2008, 21:26

По симптомите,които описваш - разпределителния вал си заминава...слабото място на М40...приготви се за ремонт ~800лв :confused:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 13.04.2008
Пол: Мъж
Кара: ски и свири на цигулка

Мнение от super_mario » 17 Юни 2008, 21:30

добре де симтомите не сали кабели и свещи щом е на високите обороти какво общо има вала колеги???

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 17 Юни 2008, 21:32

абе вал и кобилици колега си4ко е общо.кво общо :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1288
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
Пол: Мъж
Кара: Камион колкото читалището...

Мнение от pistata9889 » 17 Юни 2008, 21:50

Стане ли въприс за М40 вал и кобилици,търси дребното може и да е кабел,реле,филтри,свещи,бензин да не забравяме че в БГ го няма и т.н.
Когато трябва да вземеш решение относно една страна,изслушай и другата,може нейната версия да е по достоверна!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 13.04.2008
Пол: Мъж
Кара: ски и свири на цигулка

Мнение от super_mario » 17 Юни 2008, 21:58

:help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 399
Регистриран на: 19.04.2008
Местоположение: София/Раковски
Пол: Мъж
Кара: е30 м20б20 90г
Мечтае да кара: е30 с38турбо

Мнение от BMWRACING » 17 Юни 2008, 21:59

свещи,бензин да не забравяме че в БГ го няма и т.н

:mhihi:

ужасно прав е колегата ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 14.02.2008
Местоположение: Greece

Re: да попитам!

Мнение от TEODORO6 » 17 Юни 2008, 22:13

super_mario написа:колеги като стигна 4000 оборота и колата започва да не върви смисал направо спира бучи муцуната колата е 316 м40 аз си мисля че е от кабели и свещи а вие??


и на място ли не се форсира повече от 4000?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 13.04.2008
Пол: Мъж
Кара: ски и свири на цигулка

Мнение от super_mario » 17 Юни 2008, 22:34

на място се форсирва мисля не съм сигорен де

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 14.02.2008
Местоположение: Greece

Мнение от TEODORO6 » 17 Юни 2008, 22:59

Ако при форсиране на място след 4000 прикасва и припавква значи започва да работи на 3 цилиндара.
Това се получава от износен вал или кобилици.
Друг вариант отваряш капака на главата и поглеждаш какво е састоянието на вала и кобилиците.Ако са добре провери катализатора.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 27.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: E36 Touring M50

Мнение от EnthusiasT » 17 Юни 2008, 23:33

TEODORO6 написа:Ако при форсиране на място след 4000 прикасва и припавква значи започва да работи на 3 цилиндара.
Това се получава от износен вал или кобилици.
Друг вариант отваряш капака на главата и поглеждаш какво е састоянието на вала и кобилиците.Ако са добре провери катализатора.



:yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 13.04.2008
Пол: Мъж
Кара: ски и свири на цигулка

Мнение от super_mario » 18 Юни 2008, 12:38

ами аз мисля направо да го сваля катализатора да го махна демек направо:)

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 18 Юни 2008, 13:17

super_mario написа:добре де симтомите не сали кабели и свещи щом е на високите обороти какво общо има вала колеги???

Общото е ,че на М40 вала се износва много бързо 150-200к км.
Като се износи клапаните не отварят и не затварят хубаво и ето ти ефекта.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 13.04.2008
Пол: Мъж
Кара: ски и свири на цигулка

Мнение от super_mario » 18 Юни 2008, 19:06

май диагностика ще ми помогне само!!!

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook