проблеми с 320д 150кс ................ в Испания!

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

проблеми с 320д 150кс ................ в Испания!

Мнение от V-max » 15 Юни 2008, 21:26

покрай темита за махнатите клапи (пеперуди, марипосас и тн) ми попадна и таз много интересна тема.... Заглавието е "Да заявим всички , на които ни се е чупило турбото 320д/тд!" Ето я самата тема :
http://www.bmwfaq.com/f10/firmemos-que-se-haya-roto-turbo-320d-td-18964/

Вярно , на испански е но пък има около 70 страници с мнения! . Хората са помолени да потвърдят счупеното си турбо с година на произв и километрите когато са аварирали...Само хвърлете едно око на фактите, смразяващо е :mhihi: Наистина по-горещо е , а и там хората със сигурност карат 30-35000км с едно масло , но все пак цифрата е над 500 оплакали се от 2006та насам

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 15.06.2008

Мнение от dude01 » 15 Юни 2008, 23:15

без лоши думи за печките, моля! :winky:
Изображение


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 15 Юни 2008, 23:30

dude01 написа:без лоши думи за печките, моля! :winky:


ни най-малко , но да го имат предвид бъдещите собственици - да, турбината Е консуматив при този модел ! И няма ремонт , най-добре нова или друга читава :idea:

Хората там ги жулят 3000 евра за ремонт и ново турбо + катализатори (в комплект вървят само!)

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 30.05.2007
Местоположение: Madrid

Мнение от plevenskiq_ » 16 Юни 2008, 0:36

хахахаах! Това с турбото тук наистина е голям проблем! Само искам да обясна някоои неща за да стане по-ясно на тези които не разбират много от испански! Значи 3000 евро ти взимат в БМВ и само ако си дочакал чупенето на турбото и ако си продължил да караш та така да прецакаш и катализатори и всичко! Иначе има много места където да си смениш турбото за много по-малко парички! Аз например съм поръчал моето от едно място в Барселона и ми струва 613 евро ново с гаранция и от референцията която не се чупят така лесно! За смяна още около 150 евро и спинкаш спокойно! Сега чакам да ми дойде и ще го сменям и аз понеже моето вече свири доста силно! Също така съм намислил и да сменя катализаторите и гърнето което ще ми струва още около 1000 евро и така! Мисля че за километрите на които е мойта които са 190.000 близо е напълно нормално да се сменят тези неща за да е спокоен човек!
Te Gusta Conducir?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 30.05.2007
Местоположение: Madrid

Мнение от plevenskiq_ » 16 Юни 2008, 0:40

Между другото къде видя че тук хората карат по 30-35 хиляди км с едно масло! Почети малко из форума да видиш! Има отделни теми за това! Аз моето го сменям на 15 някъде, но спокойно може да карам до 20.
Te Gusta Conducir?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 30.05.2007
Местоположение: Madrid

Мнение от plevenskiq_ » 16 Юни 2008, 0:46

Също мисля че е редно да се отбележи че този проблем е само при колите произведени в периода от 2001 до края на 2002! От 2003 нагоре има много малко случаи и то явно от неправилна поддръжка! Също така да кажа че са малко и случаите на счупено турбо при тези с 6 скорости!
Te Gusta Conducir?
Изображение


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 16 Юни 2008, 0:58

както и автоматите - уж пазели турбините...

можеш ли да дадеш 2та серийни номера на турбините , ще е полезно . След 2004та те вече са с електронно управление , а не на вакуум и са доста по-различни

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 30.05.2007
Местоположение: Madrid

Мнение от plevenskiq_ » 16 Юни 2008, 2:01

320 d2003M47TU1502.0/4DGT1749V750431-00067794144.0

320 d2004M47TU1502.0/4DGT1749V750431-0009


REF.750431

референцията започваща с 750431 е тази която не се чупи! Даже те са 3! Третата завършва на 0012!

Това е референцията на Гарет която може да се види единствено на турбото! За целта трябва да се махнат няколко пластмаси и няколко маркучета! За да смените турбото е задължително да знаете тази референция, а не тази на БМВ имайки предвид че турбото може да е сменяно преди да попадне колата във Вас! Аз съм поръчал от третата референция понеже е последната която излезе и с нетърпение очаквам момента в който ще го сменя!
Te Gusta Conducir?
Изображение

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 16 Юни 2008, 8:54

ето го и мойто счупеното:

Изображение

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 16 Юни 2008, 9:19

CheGevara написа:ето го и мойто счупеното:

Изображение

Изображение


Мойто е здраво.. ама виж това

Изображение

Изображение


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 16 Юни 2008, 9:34

твойто е от здравия модел :D На М47ТУ турбините ако искарат 100 000км си е постижение , а и не малко късмет. Иситна , че от Гарет поемат вината и пооправят нещата към края на 2003та...


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 16 Юни 2008, 9:35

твойто е от здравия модел :D На М47ТУ турбините ако искарат 100 000км си е постижение , а и не малко късмет. Истина , че от Гарет поемат вината и пооправят нещата към края на 2003та...
Между другото къде видя че тук хората карат по 30-35 хиляди км с едно масло!


Къде съм го видял ли - ами на самата кола на екранчето на борд компа :mhihi: :mhihi: Ако не си светнат и гледаш колко ти показва до смяна спокойно с испанското "градско" каране ще изкара 35000км. А и аз съм бил в Испания преди 8-10 години и ги познавам хората - наивни са и без много технически познания . Тогава като им правех чипове ме гледаха като извънземно :mhihi: :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 18.04.2008
Местоположение: Хасково

Мнение от sheitan » 16 Юни 2008, 10:20

интересно моята е то4но последната седмица на 2002 но е с новия фейс, дано да не се прецака скоро турбото че сам точно на 100.000 в момента

кои са признаците на развалящо се турбо ?

мерси предварително
Изображение BMW 320d touring

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 16 Юни 2008, 14:09

аз съм на 190 000км с "калпавата серия" турбини според датата на производство 08/2002 и още нямам проблеми. Ще карам докато се счупи така, че ще ви напиша точно колко км ще изкара :mhihi:
Не ги слагайте под един знаменател всички, може би има и доза късмет в цялата работа


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 16 Юни 2008, 16:13

дозата късмет е предният собственик да я е сменил преди продажбата точно :mhihi: :mhihi:

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook