Карам БМВ 325ТД от 1 месец.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 12.06.2008

Карам БМВ 325ТД от 1 месец.

Мнение от 007 » 12 Юни 2008, 22:14

Карам БМВ 325ТД от 1 месец. Започна да ми парви проблеми с горивото. Не ми достига гориво до горивния филтър. В дясната половина на резервоара имам гориво, но в лявата, където е сондата няма. Някои казват, че не трябва да се остава без горива поне на половината в резервоара. Моля помогнете! :?: :?: :?:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 846
Регистриран на: 30.01.2007
Местоположение: София
Кара: е34 520

Мнение от genezis » 12 Юни 2008, 22:17

обърни се към колегите в подфорума на е36
там ще получиш нужните отговори
а и може да използваш търсачката там също ще намериш много писано
за всеки проблем който може да ти даде колата


Аватар
Мнения: 627
Регистриран на: 4.03.2005
Местоположение: София-Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E90 330xd
Детайли за колата: Черен фолиран седан.

Мнение от body » 12 Юни 2008, 23:17

Само да питам ти как реши дакупиш точно този модел и точно тази кола.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 14.10.2006

Мнение от HA_PEMOHT » 13 Юни 2008, 3:50

Горивната помпа която се намира под задната седалка вдясно е фира...около 300 лева беше чисто нова от дару ако не се лъжа, сменях преди доста време и не си спомням точно
Един крайно ограничен и отчайващо глупав бездарник с отрицателен коефицент на интелигентност, както си джитка из интернет, започва да чете това.....

Синтаксис от ергативен тип, в който пециенсът е в субектна позиция, а агенсът - в ергативна

Какво е П.У.Т.К.А ?
Това е Пункт за Управление и Тактическа Координация на Авиацията

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 10.07.2007
Местоположение: radomir

Мнение от joriev_83 » 13 Юни 2008, 8:52

Колега резервоара е разделен на две едната половина има сонда и помпа електрическа като тези на бензиновите инжекциони,а другата има само сонда и поплавък за измерване на нафтата.Ако не достига нафта до филтара провери тази помпа да ли работи,дигаш задната седалка и даваш на контакт, ако работи ще я чуеш.Резервоара може да има и 3 литра нафта и да работи колата,а това което казват че трябва да има повече от половината резервоар за да работи не е точно така,защото когато се запуши цедката на помпата тя почва да дърпа нафта през маркуча за обратната нафта а, той е по високо от цедката и затова трябва да има повече нафта в резервоара.Виж да ли работи помпата и пиши.

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 12.06.2008

Мнение от 007 » 13 Юни 2008, 18:48

Колега, помпата работи. Вадих я и я пробвах с акумулатор. А когато дам на контакт и сложа фазомер на буксата, то там не идва ток. Казаах ми, че колата трябва да е запалена и тогава да работи помпата, ако искам да я пробвам дали работи. Понеже сигнала до помпата се подавл само за 3-4 сек.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1288
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
Пол: Мъж
Кара: Камион колкото читалището...

Мнение от pistata9889 » 13 Юни 2008, 23:43

Колега и аз имах същия проблем самоче с бензин,виж си кабелите които отиват към помпата.При мен беше от това,една хлабава връска,и на зад към помпата идваше 8,инещо волта ток ,а не е достатъчен да работи помпата и от там,проблеми гадаене,и на края сам в къщи ново кабелче си пуснах и всичко заспа.
Когато трябва да вземеш решение относно една страна,изслушай и другата,може нейната версия да е по достоверна!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 10.07.2007
Местоположение: radomir

Мнение от joriev_83 » 13 Юни 2008, 23:45

При мен помпата работи повече около 15-20 секунди.Преди време имах проблем с изчезването на нафтата от филтъра окаа се че умната дюза е протекла и от там връща нафтата в резервоара , реших проблема .Пробвай да извадиш маркуча от филтъра и подай контакт трябва да потече гориво ако не потече върни контакта и пробвай пак.Виж някаде във форума имаше ел схеми провери релето на помпата да ли работи . Не се отчайвай някакси ще решим проблема . :lol: Пиши после. И да знаеш модела е добър!

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 12.06.2008

Мнение от 007 » 14 Юни 2008, 10:09

Благодаря за отговора. Това с изваждането на маркуча от филтъра го пробвах. НЕ СТАВА. Измъкнах се временно от ситуацията, като отворих капака на левия резервоар/Аз го наричам "Бидон"/ и от там налях нафта и тогав достигна гориво до филтъра. Ще пробвам всички варианти и ще го оправя. Относно това, че модела 325 ТД-93г. е добър, все още не мога да кажа. Но и на мен ми харесва.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 20.10.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 325 ТД

Мнение от matros » 14 Юни 2008, 20:29

много е добър модела никакъв проблем не ми е правил с изклчение на по -горе описания :mhihi: .
Значи -оправи си умната дюза.(май каза че си я оправил)
И при мен беше като при теб, помпата си работи,ама само като въртиш на 'стартер' ина4е на 'контакт' ток не ходи до нея.Аз си реших проблема като си сложих едно допълнително захранване към помпата и сега като дам на контакт работи.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 17.01.2006

Мнение от NS325TDS » 15 Юни 2008, 18:17

Виж да не прави и вакуум някъде ....
При мен това го има и така не съм и намерил що го прави ... :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 31 Дек 2008, 10:35

При мен пък е обратното.Аз имам в лявата половина,а в дясната свършва и закъсвам за нафта.Някой да знае от какво е!? :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 08 Мар 2009, 21:08

Някой да помогне!!! :roll:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook