Проблем с Климатика
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ceno83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 5.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 320D 2001
- Мечтае да кара: M Power
Като се сменя компресора трябва ли пак да се сменя фреона ? всеки компресор от 320 ли ще стане на моята кола ? Рамата ми е FC46090 ??
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."
- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Ами ако тоя може да ти го съберат ,просто ще ти го налеят пак като сменят компресора.Виж дали изобщо има фреон като го източват,ако няма значи е изтекъл и компресора е изгорял по тяхна вина.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
ТУРБО написа:
Незнам кой те е излъгал за тъоя филтър,че все го споменаваш,но той не се сменя(сменя се когато се запуши),а като се направи вакуум влагата се изпарява!!!
Гледам си си ъпдейтнал поста, че да стане по-смислен... не знам с какво се занимаваш, ма до скоро сериозно се занимавах с фреонови охлаждания за PC и въпреки, че нямам никъв реален полеви опит в зареждане на PhCh системата знам доста инфо по въпроса... да не смениш dryer-а при ново зареждане си е тъпотия, а влагата се отнема при вакуум, ма то и затва се прави по-продължително - да си сигурен, че никаква не е останала.... спомням си, че най-големите фенове правят по 3+ часа вакуум да са сигурни...
- ivan_
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 25.01.2005
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: с акъл
И аз имах подобен проблем след ходене на ''майстор''.Фреон-има ,от никаде не изтърва,а пак неще да духа студено. Оказа се,че съединителят,които се намира на ремъчната шайба на компресора с времето се е износил и не може да зацепи и да задвижи компресора.Ремонта се състоеше в следното(до колкото успях да видя): сваля се шайбата заедно с вала на компресора,отнемат се една - две дистанционни шайби, сглобява се и всичко е ОК.
- ceno83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 5.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 320D 2001
- Мечтае да кара: M Power
На мен ми казаха че компресора е сцепен през средата... Обаче тук идва въпроса не можаха ли преди да ми заредат с фреон и преди да пуснат оцветител за да видят от къде има теч да го предвитят или да го видят ш*бания компресор , че няма да издържи ?!?! Сега си намерих компресор отидох пак там и ми казаха 50 лева за смяна... Вече стъпвам на 600 лева при положение че можеха да са 400. а 200 лева са си 200 !
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Значи все пак е първото ми предположение.. .Фреонът пак е изтекъл....?
Не ги ползвай вече тия. Според мен за читава смяна на фреон при положение че не се знае какво се е случило с предния трябва оцветяване, даже налягане... А не "отваряш дамаджаната и сипваш, па квоту стане".
Не ги ползвай вече тия. Според мен за читава смяна на фреон при положение че не се знае какво се е случило с предния трябва оцветяване, даже налягане... А не "отваряш дамаджаната и сипваш, па квоту стане".
- ceno83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 5.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 320D 2001
- Мечтае да кара: M Power
Те го видяха и сложиха оцветител. явно е гръмнал компресора на другия ден и просто късмет че така се е случило ...
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."
ceno83 За какъв фреон ти беше климатика .Ако е бил за R12 и са го "преработили" за R134a без смяна на дехидратора и без принудителна ( сваляне на компресора ,промивка на системата и продължително вакумиране след това ) смяна на маслото ,а само с вакумиране .Е нормално да ти се счупи компресора . Особено ,ако преди това климатика не е работел от доста време и старото масло не се е било хомогенизирало с фреона ,а се е било утаило.
ПП Ако стоят така нещата и техниците имат вина за повреждането му
ПП Ако стоят така нещата и техниците имат вина за повреждането му

0898578595
- ///M3-E36
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 769
- Регистриран на: 7.09.2004
- Местоположение: Bulgaria | Cyprus
- Пол: Мъж
- Кара: Third E36 :)
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: За тез пари...
А как мога да разбера за какъв фреон ми е климатика? Че аз откакто съм взел колата не съм го проверявал и малко слабо ми духа студено, та може да му е дошло времето за пълнене (или нз как седят там нещата). И средно кви парички е презареждането на климатика?
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани