Жълта лампа и Катализатор!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Жълта лампа и Катализатор!
Здравейте,
вчера вечерта като се прибирах след мача с шведската двойка ми светна тази лампа!
Прибрах се до нас без никакви проблеми, но днес като тръгнах за работа колкото повече карах толкова повече се влошаваше положението. Първо почна лека нестабилност в оборотите. После почна да пърпори доста като й давах гас. И накрая оборотите почнаха да играят супер много и почна да гасне
По принцип имам някаква дупка или нещо по генерацията/гърнетата, защото беше 1-2 идеи по-шумна от колкото трябва, но не вярвам от дупка в гърнетата да почне да гасне и да пърпори като с цилиндър по-малко! Моля дайте някакъв акъл.
Благодаря
вчера вечерта като се прибирах след мача с шведската двойка ми светна тази лампа!

Прибрах се до нас без никакви проблеми, но днес като тръгнах за работа колкото повече карах толкова повече се влошаваше положението. Първо почна лека нестабилност в оборотите. После почна да пърпори доста като й давах гас. И накрая оборотите почнаха да играят супер много и почна да гасне

Благодаря
Последна промяна a3 на 12 Юни 2008, 10:38, променена общо 1 път
да, знам какво пише в manual-a - "Engine
Exhaust emission values have
deteriorated. Please arrange for
the problem to be examined by BMW
Service."
Въпроса е дали, може да са свещи примерно или пък си е точно ламбда-та. Абе най-добре да препоръчате читав сервиз с хубава диагностика в северо-западна София
/Надежда, Банишора, Люлян и тн/
Exhaust emission values have
deteriorated. Please arrange for
the problem to be examined by BMW
Service."
Въпроса е дали, може да са свещи примерно или пък си е точно ламбда-та. Абе най-добре да препоръчате читав сервиз с хубава диагностика в северо-западна София

- pretendeer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 27.07.2005
- Местоположение: София
Колега, може да са триста и трийсет неща когато светне тази лампа. Затова директно в Камор, на компютъра и веднага излиза каква е причината.
- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
При мен засега само от ламбда е светила....два пъти...две ламбди 

Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
Здравей колега,на мен също ми светна този индикатор.Ходих на сервиз(ама не на BMW)и ми казаха че най-вероятно е от дебитомера.Включиха един лаптоп в буксата която е под волана(тази която е за диагностика) и ми направиха RESET.Казаха ми че ако отново светне ще трябва да се сменя дебитомера.Ако не,сигурно е грешка на борд компютъра.Можело също да се дължи на не добре затворен въздушен или горивен филтър.
Дано съм помогнал с информацията
Дано съм помогнал с информацията
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
didony написа:Здравей колега,на мен също ми светна този индикатор.Ходих на сервиз(ама не на BMW)и ми казаха че най-вероятно е от дебитомера.Включиха един лаптоп в буксата която е под волана(тази която е за диагностика) и ми направиха RESET.Казаха ми че ако отново светне ще трябва да се сменя дебитомера.Ако не,сигурно е грешка на борд компютъра.Можело също да се дължи на не добре затворен въздушен или горивен филтър.
Дано съм помогнал с информацията
1. Дебитомер на диагностика НЕ СЕ ХВАЩА!
2. това с тъмния шрифт...би ли разяснил какво искаш да кажеш ??
Закарах я в един сервиз ASD в обеля дето имат техника за диагностика на Е46. Сега очаквам включване и kinder surprise. По принцип имах някакво изпускане от генерацията казаха, че може това да е проблема, да са се натрупали грешки и да е светнала ламБата. Дано да е това ще стане с 1 удар 2 заека. Така или иначе ще ви напиша какво е станало!
Dimitroff написа:didony написа:Здравей колега,на мен също ми светна този индикатор.Ходих на сервиз(ама не на BMW)и ми казаха че най-вероятно е от дебитомера.Включиха един лаптоп в буксата която е под волана(тази която е за диагностика) и ми направиха RESET.Казаха ми че ако отново светне ще трябва да се сменя дебитомера.Ако не,сигурно е грешка на борд компютъра.Можело също да се дължи на не добре затворен въздушен или горивен филтър.
Дано съм помогнал с информацията
1. Дебитомер на диагностика НЕ СЕ ХВАЩА!
2. това с тъмния шрифт...би ли разяснил какво искаш да кажеш ??
Искали са да му кажат че можи да засмуква въздух от кадето не трябва не е от въздушния филтър ама както и да е.Примерно ако имаш пропукан мъркуч след дебитометъра на някои коли знаете какво се получава почва да е дави и да прекъсва

Здравейте, оказа се че катализаторите, които са 2 са запушени. И единия се е цепнал от зор. Вариантите, които ми предлагат са 2:
1. единия да избушат катализаторите.
2. другия е да ги отрежат и да сложат обикновени тръби. Като за вторият вариант ми искат доста по-малко пари в друг сервиз, тъй като в първият неможеха да ме вместат до края на седмицата.
Междувременно се сетих обаче, че съм чел по форума, че като избушиш катализаторите, ламбда сондата, която е след катализатора, продължава да засича нередност /и се слагат някви емулатори на дето я лъжат лабдата/ тъй като вече няма пречистване на изгорелите газове и лампата ще продължи да свети а ДВГ ще продължи да работи с грешка и на авариен режим. Въпроса ми е какво да правя? Кой вариант е по-добре? От вторият сервиз ми обясняваха, че като се сложат обикновенни тръби щяло да бъде по-безшумно от това, ако се избушат катализаторите и че жълтата лампа ще изгасне, но мене силно ме съмнява това да стане без емулатор на сондата. Моля дайте акъл
1. единия да избушат катализаторите.
2. другия е да ги отрежат и да сложат обикновени тръби. Като за вторият вариант ми искат доста по-малко пари в друг сервиз, тъй като в първият неможеха да ме вместат до края на седмицата.
Междувременно се сетих обаче, че съм чел по форума, че като избушиш катализаторите, ламбда сондата, която е след катализатора, продължава да засича нередност /и се слагат някви емулатори на дето я лъжат лабдата/ тъй като вече няма пречистване на изгорелите газове и лампата ще продължи да свети а ДВГ ще продължи да работи с грешка и на авариен режим. Въпроса ми е какво да правя? Кой вариант е по-добре? От вторият сервиз ми обясняваха, че като се сложат обикновенни тръби щяло да бъде по-безшумно от това, ако се избушат катализаторите и че жълтата лампа ще изгасне, но мене силно ме съмнява това да стане без емулатор на сондата. Моля дайте акъл
- Stoyan7777
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 776
- Регистриран на: 5.08.2006
- Местоположение: Детройт, София
аз бих предложил 2рия вариянт, защото е най-евтин,
а усещам, че искаш да спестиш парички.
Един приятел направи така и няма проблеми с
лампи и лампички. Колата му е е39, но не вярвам
да има разлика точно в това
а усещам, че искаш да спестиш парички.
Един приятел направи така и няма проблеми с
лампи и лампички. Колата му е е39, но не вярвам
да има разлика точно в това


Stoyan7777 написа:аз бих предложил 2рия вариянт, защото е най-евтин,
а усещам, че искаш да спестиш парички.
Един приятел направи така и няма проблеми с
лампи и лампички. Колата му е е39, но не вярвам
да има разлика точно в това
Абе въпроса е лампата да угасне, без да се дава ~3к за нови катализатори. И да не трябва след няколко месеца да го правя пак. Никой ли не е махал кат на 320/318 бензин? Гледам за дизелите има няколко теми, но там май нямат ламбда след кат-а!
- titto
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2036
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: София
- Кара: Е46 320i
- Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
- Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната
На мястото на катализатора трябва да сложиш резонансно гърне или да избушиш твоето,ако сложиш само прави тръби колата ще стане доста по шумна....а за ламбда сондата,колегите да кажат,че там май е повече от една....




--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани