БМВ 316И

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 10.06.2008

БМВ 316И

Мнение от Apolon_ch » 10 Юни 2008, 21:49

Здравеите.Някои има ли идея,от къде ми вкарва бензин в маслото.Леко ми се вдига нивото.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1288
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
Пол: Мъж
Кара: Камион колкото читалището...

Мнение от pistata9889 » 10 Юни 2008, 22:11

Здрасти,исползваи търсачка или поне даи повече информация
Когато трябва да вземеш решение относно една страна,изслушай и другата,може нейната версия да е по достоверна!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 920
Регистриран на: 3.05.2007
Местоположение: варна на морето
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Мечтае да кара: бмв М3,M5,X6
Детайли за колата: E60 530D 218коня

Мнение от spens_82 » 10 Юни 2008, 22:11

сигорен ли си 4е е бензин? данее антифрис? миришели на бензин,как ти е разшерителното казан4е-ако казан4ето има масло някои гарнитура :roll:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: '03 330xd M57N Sedan

Мнение от Mpower84 » 10 Юни 2008, 22:20

Получава се като караш само на къси разтояния и колата не е загряла.Оправя се с каране на дълги разтояния :mhihi: .Препоръчвам ти смяна на маслото.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 10 Юни 2008, 23:32

Mpower84 написа:.Препоръчвам ти смяна на маслото.


По-спешничко го смени ;)
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: Варна БГ

.

Мнение от 6efovete » 11 Юни 2008, 0:08

колега М40 ли е моторетката? Аз имам същия проблем с една кола и се разправям с това от месеци. При големи професори бях в чужди сервизи и само не ме искараха за основен ремонт които излизаше 3000 лв. За сега поне от съвети на колегите тук съм на няколко вариянта и ще ги напиша.
1. Замърсени дюзи на инжекцион. (Логиката е да не затваря някоя от 4 те. Като спреш моторетката има малко бензин под налягане които се изсипва вътре и се стича надолу към картера през сегментите)
2. Датчик температура към компа. или онзи за изгорелите газове долу
3. ДЕбитомер
4. Механичен проблем ( Поне като ми казаха това значеше сегменти но това ще ти се покаже по много начини, ако гори многоо малсо. при отворена кашачка за масло и тн. )
не разбирам от мотори много но това мога да цитирам като информация от нашите колеги тук
има поне още две теми за това

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Мнение от PIPERKOV » 11 Юни 2008, 8:05

ламбда сонда,има6 ли проблем с оборотите и пови6ен разход,колата ти работи на богата смес

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook