от Е34 на Е39
Модератор: Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
sineok_pi4_ написа:като гледам мненията едните са 'за да е продам ' а, другите ''да не е давам '. И тъкмо чета поредното мнение и везните накланят към това да е продам и после чета другото мнение да не е продавам ....
Хайде кажете ми сега ?
квото ти е на сърце тва прави
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
КОлеги, благодаря за множеството изразени мнения. РЕШИХ ВЕЧЕ- ЩЕ СИ КАРАМ Е34-ката И ТОВА ЛЯТО И НЯМА ДА Е ЗАМЕНЯМ ЗА ЛЪСКАВА ,НО ПЛАСТМАСОВА е39.
Повод за да взема това решени ми помогна следната случка. Онзи ден в пороя закъсаха доста колици - разни Астри , вектри а моета си вървеше без проблем. Освен това се наложи да возя на гаджето ми на сестра и мъжа . Те наскоро се взеха пежо 407 . Качва се той в Бимъра и след 10 минути возене ми вика : '' абе тва много добре вози за толкова годишна кола освен това климатроника ти ''духа'' по-яко от моя... '' Вика ми още : ''И ти си решил да е махаш -да правиш подарък ? Кой знае на каква е39-ка ще попаднеш издухана от някой келеш ..Е кажете ми колеги след тези думи как да се разделя с моята хубавица?
)) Изводът оставям на Вас !
Повод за да взема това решени ми помогна следната случка. Онзи ден в пороя закъсаха доста колици - разни Астри , вектри а моета си вървеше без проблем. Освен това се наложи да возя на гаджето ми на сестра и мъжа . Те наскоро се взеха пежо 407 . Качва се той в Бимъра и след 10 минути возене ми вика : '' абе тва много добре вози за толкова годишна кола освен това климатроника ти ''духа'' по-яко от моя... '' Вика ми още : ''И ти си решил да е махаш -да правиш подарък ? Кой знае на каква е39-ка ще попаднеш издухана от някой келеш ..Е кажете ми колеги след тези думи как да се разделя с моята хубавица?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Колега, според мен лично си взел много мъдро решение
Аз лично за себе си много пъти съм казвал ,че е39 е голямата концептуална грешка на БМВ.За мен и Е46 е сгрешена кола (дълбока ,тежка каросерия, която също така от модерното течение страда с недостатъчното си добра видимост , липсва лекотата на движение и водимост ,като при предишните поколения) - тези години за БМВ не са толкова успешни ,като изключим Е38 ,която е едно съвършенно творение
Е39 няма характерните черти ,които да палят човек докато я гледа така както бяха моделите до нея.Висок и леко дъговиден таван, нисък ъгъл на страничната линия , линия на предните калници ,която напомня на Мерцедес а не на БМВ
Ей това последното ми е*ава майката
Винаги калниците са били изрязани високо,колата седи агресивно ,красиво ,а на следващата 5-ца просто тези черти за чужди
почти безизразна предница, може би мпакетовите са малко от малко красиви ,но точно тези или такава каквато ти можеш да си купиш не може да се сравни с Е34-ката
Е34 има златно потекло
От 1982 година инжинерите на Баварските Моторни Заводи се впрягат в най-скъпия и сложен проект за нов модел автомобил за всички времена в историята на автомобилното производство.4 години по-късно на бял свят се явява наследника на Е23 , 7-ма серия - Е32
1 млрд. долара струва инвестицията
всичко ,което е вложено в моделното семейство е на качествено ново ниво ,несъизмеримо с нищо друго на световния пазар.Безкрайно много технически нововъведения ,които като контраст на останалите конкурентни модели с предлаганото към тях е поне 10 пъти по-високо от това на най-новите модели на БМВ в момента ,каквото и да предлагат на фона на останалите
Нямам време в момента да пиша за това ,наистина нямат край нещата ... освен техника ,нивата на лукс,ергономия и безопасност също са били над останалите с класи
Две години по-късно на автосалона във Франкфурт БМВ показва Е34 ,наследника на Е28 пета серия.В теи автомобили текат 90 процента гени от златната Е32 ... Тези автомобили затварят златната страница в славната история на БМВ с последните изцяло ръчно сглобявани автомобили и изцяло проверявани от екипи автомобили като краен контрол , визирам Е34 ///М5
В душата на тези автомобили са затворени безброй много човешки страсти
Качествени материали ,които са чакали срок в процеса като заготовки за да дойде времето и материала да бъде максимално качествен ,така както процедираха и Мерцедес Бенц в последните истински автомобили 124 купе
Поради тези факти и ред други ,които нямам време сега да изтъквам винаги съм повтарял ,че тези автомобили са златни ,нищо ,че вече са извън модерните разбирания
След тези автомобили ,както и след 124 купе на Мерцедес ,като най-късно произвеждани автомобили концепция от 80-те години на миналия век ,не е дошло нищо по-добро ,от където и да се погледне.Вярно Е39 има една плавност ,един много висок комфорт ,но тази кола е далеч от общата философия на БМВ.Хвърлиха се да се бият с Щутгард за луксове, но не стана така както стана и успяха с Е38 7-ма серия.Имаха късмет според мен ,защото модела Е клас с кодово название 210 се оказа почти провал след легендата 124
Нищо не стана така както е било замислено първоначално ,вероятно само при Е38 всичко беше брилянтно вплетено - традиции,модернизъм ,агресия ,качествени автомобили и такива ,които като ги погледне човек от всякъде и просто се усмихва ,волно или неволно ...
Аз трябва да ставам ,че става страшно вече
финално само да ви кажа още веднъж да поддържате автомобилите си докъдето ви позволяват възможностите както трябва ,те са достатъчно истински и красиви по своему
Георги Пенчев
Аз лично за себе си много пъти съм казвал ,че е39 е голямата концептуална грешка на БМВ.За мен и Е46 е сгрешена кола (дълбока ,тежка каросерия, която също така от модерното течение страда с недостатъчното си добра видимост , липсва лекотата на движение и водимост ,като при предишните поколения) - тези години за БМВ не са толкова успешни ,като изключим Е38 ,която е едно съвършенно творение
Е39 няма характерните черти ,които да палят човек докато я гледа така както бяха моделите до нея.Висок и леко дъговиден таван, нисък ъгъл на страничната линия , линия на предните калници ,която напомня на Мерцедес а не на БМВ
Ей това последното ми е*ава майката Е34 има златно потекло
От 1982 година инжинерите на Баварските Моторни Заводи се впрягат в най-скъпия и сложен проект за нов модел автомобил за всички времена в историята на автомобилното производство.4 години по-късно на бял свят се явява наследника на Е23 , 7-ма серия - Е32
1 млрд. долара струва инвестицията
Две години по-късно на автосалона във Франкфурт БМВ показва Е34 ,наследника на Е28 пета серия.В теи автомобили текат 90 процента гени от златната Е32 ... Тези автомобили затварят златната страница в славната история на БМВ с последните изцяло ръчно сглобявани автомобили и изцяло проверявани от екипи автомобили като краен контрол , визирам Е34 ///М5
Поради тези факти и ред други ,които нямам време сега да изтъквам винаги съм повтарял ,че тези автомобили са златни ,нищо ,че вече са извън модерните разбирания След тези автомобили ,както и след 124 купе на Мерцедес ,като най-късно произвеждани автомобили концепция от 80-те години на миналия век ,не е дошло нищо по-добро ,от където и да се погледне.Вярно Е39 има една плавност ,един много висок комфорт ,но тази кола е далеч от общата философия на БМВ.Хвърлиха се да се бият с Щутгард за луксове, но не стана така както стана и успяха с Е38 7-ма серия.Имаха късмет според мен ,защото модела Е клас с кодово название 210 се оказа почти провал след легендата 124
Аз трябва да ставам ,че става страшно вече
Георги Пенчев
Последна промяна Penchev на 10 Юни 2008, 17:15, променена общо 1 път
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани


