Въздушен филтър - обикновен или спортен?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 20.05.2008

Въздушен филтър - обикновен или спортен?

Мнение от Sis » 08 Юни 2008, 17:57

Здравейте! Някой може ли да ми обясни съществената разлика между обикновения и спортния въздушен филтър, като изключим това, че спортния се сменя на повече км и може да се измие?

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 20.05.2008

Мнение от Sis » 08 Юни 2008, 18:00

А, да... И кое и защо е по-добре - обикновен филтър, които се сменя по честичко или просто спортен филтър?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1390
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: Кауфланд Варна
Пол: Мъж
Кара: Без книжка.
Мечтае да кара: Тунинг Голф 2-ка с PK номер.
Детайли за колата: Ускорител на елементарни частици.

Мнение от t060 » 08 Юни 2008, 18:13

1) Спортиня филтър само бучи, друго нищо. Ако ще гъзарееш ти е задължителен :mhihi:
2) Заводския фиптрира по-добре от спортния, само камъни и гларуси дето не влизат през него
3) Има писано по-темата, но ще трябва да поровиш малко повече
Всичко си е въпрос на личен избор, демек :arrow: ТИ СИ

RESPECT

by t060

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 28.07.2007
Местоположение: гр. София
Пол: Мъж
Кара: Табуретка със спортно окачване...
Мечтае да кара: Фотьойл
Детайли за колата: БМВ e46, M54B25

Мнение от indianeca » 08 Юни 2008, 18:19

t060 написа:1) Спортиня филтър само бучи, друго нищо. Ако ще гъзарееш ти е задължителен :mhihi:
2) Заводския фиптрира по-добре от спортния, само камъни и гларуси дето не влизат през него
3) Има писано по-темата, но ще трябва да поровиш малко повече
Всичко си е въпрос на личен избор, демек :arrow: ТИ СИ

RESPECT

by t060


Нема нищо общо, спортния филтър:
1. Панелния, вкарва 30% повече въздух.
2. Конусния (отворен или затворен), вкарва 50% повече въздух. Дали няма разлика? И само да каже, че е по-добре отворен ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8379
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 08 Юни 2008, 19:18

indianeca написа:
t060 написа:1) Спортиня филтър само бучи, друго нищо. Ако ще гъзарееш ти е задължителен :mhihi:
2) Заводския фиптрира по-добре от спортния, само камъни и гларуси дето не влизат през него
3) Има писано по-темата, но ще трябва да поровиш малко повече
Всичко си е въпрос на личен избор, демек :arrow: ТИ СИ

RESPECT

by t060


Нема нищо общо, спортния филтър:
1. Панелния, вкарва 30% повече въздух.
2. Конусния (отворен или затворен), вкарва 50% повече въздух. Дали няма разлика? И само да каже, че е по-добре отворен ;)


ако не сложиш хийт шийлд на "спортния" филтър нищо не правиш, освен, че смучеш топъл въздух от двг-то :idea:

п.с. тая седмица ще инсталирам спортния и очаквам минимум 10% покачване на конските сили :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1499
Регистриран на: 13.08.2007

Мнение от GVT » 08 Юни 2008, 21:37

:mhihi: :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 08 Юни 2008, 23:24

Със спортния спира да играят оборотки! :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 20.05.2008

Мнение от Sis » 08 Юни 2008, 23:43

Добре... Явно всеки си има собствено мнение, ще се поровя още малко из форума да потърся още мнения, но май се насочвам към конусния отворен филтър ;) Благодаря ви за мненията! Тия дни ще си сложа някакъв, че моя плаче за смяна :evil:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от mityooo » 09 Юни 2008, 0:56

indianeca написа:
1. Панелния, вкарва 30% повече въздух.
2. Конусния (отворен или затворен), вкарва 50% повече въздух. Дали няма разлика? И само да каже, че е по-добре отворен ;)


Батка ти да не си слънчасъл та пишеш тези глупости :?: :!:
А сега обясни как така в цилиндър с обем 500мл влиза 50% повече въздух и как се компенсира това от инжекциона с повече гориво :?:
По тази логига ще вдигнеш мощноста поне с 35 -40 % само с един филтър :!: :idea: ;) .Хората с турбо компресор и междинно охлаждане не успяват да постигнат това ,а ти с един филтър успя :!: :!:

Аман от глупости в този форум :evil:

ПП Филтъра нищо не вкарва ,а само пречи в по малка или в по голяма степен двигатвля да засмуче максимално количество въздух :!: :!: :!: :!:
0898578595

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 27.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: E36 Touring M50

Мнение от EnthusiasT » 09 Юни 2008, 2:06

спортния има по малко сьпротивление,сьответно двигатела вкарва вьздуха по лесно =>сам си направи изводите

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 27.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: E36 Touring M50

Мнение от EnthusiasT » 09 Юни 2008, 2:09

П.С. - не очаквай сьществена разлика (освен зжука)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 29.10.2007
Местоположение: в град без закони
Пол: Мъж

Мнение от agent smit » 09 Юни 2008, 2:37

Спортен конусен, ако ще го правиш така:
Изображение

Ако няма да го правиш така, обикновен панелен или спортен панелен.

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 2.01.2008
Местоположение: sofia

Мнение от LiKMO » 09 Юни 2008, 2:46

EnthusiasT написа:спортния има по малко сьпротивление,сьответно двигатела вкарва вьздуха по лесно =>сам си направи изводите

Какво съпротивление те гони,тука електроники не играят...
Със какво се съпротивлява? Със въздуха под капака ли? :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: РВ
Пол: Мъж

Мнение от alexandrovi » 09 Юни 2008, 7:52

LiKMO написа:
EnthusiasT написа:спортния има по малко сьпротивление,сьответно двигатела вкарва вьздуха по лесно =>сам си направи изводите

Какво съпротивление те гони,тука електроники не играят...
Със какво се съпротивлява? Със въздуха под капака ли? :mhihi: :mhihi:
-как по лесно се диша примерно със или без кърпа на устата-работата на дебитомера е да мери дебита на влизащия въздух и от своя страна компа. да регулира подаването на гориво,като се има на предвит че при различна температура количеството въздух в един и същ обем е рзалично-за това е и интеркулера,охлажда постъпващия въздух кат така се увеличава количеството на кислорода щот той гори.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 09 Юни 2008, 7:59

Значи със спортния ще върви но и ще ГОРИ повече :mhihi:

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook