Питанка
Модератор: Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Питанка
Като паля, моторът заработва като че ли на по- малко цилиндри. След като поработи минута- две си влиза в нормален режим по звук и обороти. Къде е батко в конкретния случай
. Дали щото е след отваряне и смяна на сегменти и лагери, и ще се оправи или има някакъв проблем.
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Re: Питанка
ktv написа:Като паля, моторът заработва като че ли на по- малко цилиндри. След като поработи минута- две си влиза в нормален режим по звук и обороти. Къде е батко в конкретния случай. Дали щото е след отваряне и смяна на сегменти и лагери, и ще се оправи или има някакъв проблем.
а преди няколко дни беше пуснал тема че нямаш никви проблеми с колата и ти е много гот
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Тогава се притеснявах, че всичко е наред
. Сега вече нещата се оправиха- проблемче има
И една корекция на предното ми мнение- моторът влиза в нормален режим за 30- 60 секунди. Клапани и свещи няма да са, щот при отварянето бяха проверени, а за толкова кратко време след ремонта не ми се вярва да са разбъзикани. Може кабели да са, ама дали да чакам тотално да се скапят? Какво рискувам в такъв случай?
. Сега вече нещата се оправиха- проблемче има Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
бате кви кабели бълнуваш това да не ти е м20 мотор?
По скоро маслото ти дава ядове ,ако не си с кастрол бегай сипвай в канала и наливай 10w40 кастрол и карай!
А може и някое свещ да се безга или бобина,но за бобина няма логика по скоро свещ!
Успех
По скоро маслото ти дава ядове ,ако не си с кастрол бегай сипвай в канала и наливай 10w40 кастрол и карай!
А може и някое свещ да се безга или бобина,но за бобина няма логика по скоро свещ!
Успех
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Да бегам да го сменям, ама имам още 100 км до смяна на първите 500 км. Се ше изтрае, си мисля, а?
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
За мотора съм сигурен, че не е. По- скоро ще е нещо по ел., ако въобще има проблем. Темата я пуснах, ако някой е правил интервенция като моята и има впечатления или е имал подобни проблемчета, да сподели. Да знам да я ровя ли или да карам така, докат се оправи. 
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- prostia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 4.01.2006
- Местоположение: димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: e28 e30 e38
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Ако е свещ наистина, може да е замърсена, щото карах преди с едно масло с добавка молибден за по- добро мазане. Страшен нагар прави тая добавка, въпреки че свещите са нови НЖК.
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Е кво общо има маслото+добавката и нагара при свещите ти?
Както ти каза колегата новото ти масло прави проблеми
Както ти каза колегата новото ти масло прави проблеми
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Освен, че покриваше свещите с нагар, нищо друго не е общото помежду им. Маслото в момента, което ми наляха след работата по мотора, е оригинално БМВ и сравнително скъпо, и няма тази добавка. След стотина км ще го сменям и тогава ще видим как е положението. Ще се похваля тогава
или ще се оплача 
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани






