Смяна на основни и Биелни лагери
Модератор: Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- 200cm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 30.07.2007
- Местоположение: ШОПландия
- Пол: Мъж
- Кара: E 34
Смяна на основни и Биелни лагери
както бях писал преди време имах проблеми с лампата за маслото, като загрееше ДВГ и гаснеше към 2000 оборота, днес сменихме основните и биелните лагери като ги свалихме гледахме ги и им личеше че са си за смяна, сглобихме всичко и
проблема отново си го имаше, разглобихме отново картере направихме профилактика на маслената помпа (която можеше да я направим и при първото сваляне на картера) вътре имаше доволно гняс + малко метални стружки промихме я сглобихме и вече мога да се похваля че карам без светеща лампа
не мога да се нарадвам.
Сега малко обяснение за тези на които им предстои подобна операция.
маха се щеката за маслото заедно с тръбичката в която седи щеката тръбичката се държи на една стойка която се държи на едно болтче след като се развие болчето тръбичката се дърпа, залягате под колата махате капака на маховика и започвате търпеливо да развивате 100те болтчета на картера, следващия момент картера пада и се опира на магарето, махате датчика за нивото на маслото този които до хидравличната помпа (държи се на 2 гайки), развивате 3те болтчета на маслената помпа която е вътре в картера и хоп картера пада, след което се заменят лагерите и се сглобява по обратния ред. Удоволствието ми струваше 220лв. за лагерите и малко за труд.
малиййй толкова в училище не съм писал
Сега малко обяснение за тези на които им предстои подобна операция.
маха се щеката за маслото заедно с тръбичката в която седи щеката тръбичката се държи на една стойка която се държи на едно болтче след като се развие болчето тръбичката се дърпа, залягате под колата махате капака на маховика и започвате търпеливо да развивате 100те болтчета на картера, следващия момент картера пада и се опира на магарето, махате датчика за нивото на маслото този които до хидравличната помпа (държи се на 2 гайки), развивате 3те болтчета на маслената помпа която е вътре в картера и хоп картера пада, след което се заменят лагерите и се сглобява по обратния ред. Удоволствието ми струваше 220лв. за лагерите и малко за труд.
малиййй толкова в училище не съм писал
Последна промяна 200cm на 09 Юни 2008, 12:21, променена общо 1 път
Обичам Родината, Мразя Държавата
- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
- 200cm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 30.07.2007
- Местоположение: ШОПландия
- Пол: Мъж
- Кара: E 34
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани