Добре дошъл на Ати в Е30 отбора :)
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
51 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Честито, Ати! Днес видях въпросната е30-ка с въпросния шофьор в нея!
На пазара Красна Поляна - чаках си аз сандвичите и по едно време видях познато лице в непозната кола да минава покрай мен. Караше я тоооолкова съсредоточено, че даже не видя, че му махам... Ама какво пък толкоз... другия път като влезе с вратите в тоя завой ще ме види
Ати, честито още веднъж, много безаварийни километри и яко фън с новата придобивка!


Ати, честито още веднъж, много безаварийни километри и яко фън с новата придобивка!


- Ich0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 269
- Регистриран на: 14.05.2002
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: Toyota Celica
Честита придобивка, Ати ! Както казаха и колегите - най-важното да си я караш безавариино и безгрижно 

- I.Voykov
- по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
-
- Мнения: 5880
- Регистриран на: 8.03.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери в гаража
Честито 


http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?
- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
честито и от мен, тва си е голяк кеф да се качиш на Е30...независимо как си я получил
все пак какъв двигател е, коя година ?


все пак какъв двигател е, коя година ?
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Еййййййй,
Асене, опасен си
благодаря Ви на всичките за поздравите и пожеланията - може за рожденния ден да не се радвам толкова, но на пожелания и интерес от БМВ-маняци няма начин да остана безпристрастен, благодаря
Абе звънят ми вчера някакви хора да ми я честитя и си мисля - абе то хубвао всички се знаем, ама за няколко часа да е обиколила новината цяла София, а то тя била обиколила вече половон България
Колата е 316 с 2б4 карбуратор и газова уредба с електрически изпарител. Бавареца ме попита - искаш кола да караш или да се возиш - и аз му отговорих - второто. Е, значи си я намерил, честито.
Отново си бях взел кола, без да съм я помръдна и един милиметър.
Колата е бивша собственост на Слона от форума и наистина е видяла добри грижи. Има си един ел джам - десния, има централно, преди малко установих, че и седалката на пътника се регулира във височина
Когао я взех не можеше да вдигне повече от 60 - 65 км/ч - бяха й много натегнати клапаните и прекомерно отвъртяна газ-та, което я даваше, но сега
Е, не е като шестака, с който в началото я сравнявах, но като видях другите осемнайски как вървят останах доволен. Има читави амортисьори, предницата потраква леко само на павета, държи си пътя, не дърпа като спира, дисковете отпред нямат една малка реска, чисти като ЦД-та, има си колони с пищяли, само трябва да й сложа касетофон, има аларма, чиято единствена функция в момента е да заключва колата след известен престой, добре че ми беше отворено стъклото. И сега нещо, което няма да повярвате, а аз няма да ви се върдя, защото и аз още не мога да повярвам - колата не пуши...При никакви обороти, на никоя предавка
Чиста, ама чиста. Като правихме клапаните (благодаря на Гре и неговат бригата, на Киро, на Бавареца, на Неопринт и на Вайпъра (а Уизи ще го бия)) погледнах и разпределителния вал - и той няма един улей.
Еййййй, кеффффф
На пясък и мокро се суче много готино, първо ляга на една страна и имаш усещането, че самото купе се гъне, и после леко и контролирано се завърта. Не е така брутално и рязко като Е21-цата
Но за сметка на това предполагам, че ще стават хубави, дълги и контролирани дрифтове, пък за едното въртене винаги мога да се кача и на е21-цата, ако искам да е по-екстремно
Естествено,че аз ако си купя и М3 от Мюнхен пак нещо ще му се счуши, да не забравяме, че аз съм Ати подводничаря и не след дълго (още нямаше и 24 часа откакто я бях придобил) и блокира заключването на волана. А тез гадове така направили всичко, че когато ти е заключен волана не може нито да се махне, нито да се разглоби нещо друго, за да се стигне до патрона, което ми костваше част от кората под краката и необходимостта да викна отново Бавареца да помага (много отдавна мечтая за мига, когато ще се обадя на Киро само да пием бира (има вече безалкохолна каменица, урааа), а не - Кире, абе такова, един вид, дет се вика, абе пак закъсах). Някак успяха да излъжат блокировката и колата тръгна, вече с пришаснати клапани - ей кеф, тя си държни ниските, не се усеща как работи, дърпа - бях много приятно изненадан от М10
Газ ( в буквалния смисъл) до Явор (на теб също много благодаря) за нов патрон от Е34 - сега съм с гъзарски ключ
Е, тъкмо се радвах, че имам кола само с един ключ, ама ся какво да се прави, не е болка за умиране
И още нещо - абе карам аз и гледам на дневния километраж - 54 км и си мисля - ооо, неее, сега трябва да търся бензиностанция за да заредя още 10 лв под формата на бензин, а в този момент мозъка ми срита краката, с които мисля, докато карам с мисълта - абе ти караш на газ бре, имаш още 50 км без да се притесняваш за нищо.
ей, кеф
абе кеф
няколко души ме питат - как спа предишната нощ, пък аз спах нормално. Може би, защото още не вървеше, но сега
абе много съм щастлив.
МНОГО
Сега Асен (ако въобще си стигнал дотук преди следващия петък и не си се удавил в собствените си лиги) пак ще каже - абе ти не можа ли да кажеш едно благодаря като нормален човек, ами за да питаш колко е часа изписа един ферман, ще отговоря само - ИЙЕХХХХХХХХХ, Е30
Асене, опасен си

благодаря Ви на всичките за поздравите и пожеланията - може за рожденния ден да не се радвам толкова, но на пожелания и интерес от БМВ-маняци няма начин да остана безпристрастен, благодаря

Абе звънят ми вчера някакви хора да ми я честитя и си мисля - абе то хубвао всички се знаем, ама за няколко часа да е обиколила новината цяла София, а то тя била обиколила вече половон България

Колата е 316 с 2б4 карбуратор и газова уредба с електрически изпарител. Бавареца ме попита - искаш кола да караш или да се возиш - и аз му отговорих - второто. Е, значи си я намерил, честито.
Отново си бях взел кола, без да съм я помръдна и един милиметър.
Колата е бивша собственост на Слона от форума и наистина е видяла добри грижи. Има си един ел джам - десния, има централно, преди малко установих, че и седалката на пътника се регулира във височина

Когао я взех не можеше да вдигне повече от 60 - 65 км/ч - бяха й много натегнати клапаните и прекомерно отвъртяна газ-та, което я даваше, но сега


Еййййй, кеффффф

На пясък и мокро се суче много готино, първо ляга на една страна и имаш усещането, че самото купе се гъне, и после леко и контролирано се завърта. Не е така брутално и рязко като Е21-цата


Но за сметка на това предполагам, че ще стават хубави, дълги и контролирани дрифтове, пък за едното въртене винаги мога да се кача и на е21-цата, ако искам да е по-екстремно

Естествено,че аз ако си купя и М3 от Мюнхен пак нещо ще му се счуши, да не забравяме, че аз съм Ати подводничаря и не след дълго (още нямаше и 24 часа откакто я бях придобил) и блокира заключването на волана. А тез гадове така направили всичко, че когато ти е заключен волана не може нито да се махне, нито да се разглоби нещо друго, за да се стигне до патрона, което ми костваше част от кората под краката и необходимостта да викна отново Бавареца да помага (много отдавна мечтая за мига, когато ще се обадя на Киро само да пием бира (има вече безалкохолна каменица, урааа), а не - Кире, абе такова, един вид, дет се вика, абе пак закъсах). Някак успяха да излъжат блокировката и колата тръгна, вече с пришаснати клапани - ей кеф, тя си държни ниските, не се усеща как работи, дърпа - бях много приятно изненадан от М10

Газ ( в буквалния смисъл) до Явор (на теб също много благодаря) за нов патрон от Е34 - сега съм с гъзарски ключ


И още нещо - абе карам аз и гледам на дневния километраж - 54 км и си мисля - ооо, неее, сега трябва да търся бензиностанция за да заредя още 10 лв под формата на бензин, а в този момент мозъка ми срита краката, с които мисля, докато карам с мисълта - абе ти караш на газ бре, имаш още 50 км без да се притесняваш за нищо.

ей, кеф

абе кеф

няколко души ме питат - как спа предишната нощ, пък аз спах нормално. Може би, защото още не вървеше, но сега

абе много съм щастлив.
МНОГО

Сега Асен (ако въобще си стигнал дотук преди следващия петък и не си се удавил в собствените си лиги) пак ще каже - абе ти не можа ли да кажеш едно благодаря като нормален човек, ами за да питаш колко е часа изписа един ферман, ще отговоря само - ИЙЕХХХХХХХХХ, Е30

След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
ati написа: не се усеща как работи, дърпа - бях много приятно изненадан от М10![]()
И аз минах по твоя път или ти по моя няма значение. Първо 320 сега 318. Ати приятелю още много ще се изненадваш на тоя мотор и на разход и т.н. и то ПРИЯТНО



- PILOTA
-
Burn Out Master
-
- Мнения: 585
- Регистриран на: 30.09.2002
- Местоположение: Plovdiv/Smolqn
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 / AUDI A4 1.8T quattro
- Мечтае да кара: M5 i RS4
- Nucl3arDru1D
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2317
- Регистриран на: 16.12.2003
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: е30, е36, e39
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: Nuclear Touring
51 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани