Нов продукт намалява разхода на бензин с 14%
Модератор: Общи модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- turboto
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 26.03.2005
- Местоположение: единственото село в София - Красно село
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530i Touring
- Мечтае да кара: каквато и да е ALPINA
- Детайли за колата: току що излязла от завода! :)
Mollov написа:SuPeR_FLY написа:Nucl3arDru1D написа:всичко е до настройка на десния крак
Има нещо вярно и в товаПримерно като карам в града по булевардите на 5 с малко газ с 50-60 колата гори 7-8 по разходомер
Пробвай да караш на 4-та с 50-60 и ще ти харчи още по-малко
Ако фанеш и да я буташ още по-малко ше 'арчи



- POL_Starshi
- Матрицата на SuPeR_FLY
-
- Мнения: 3637
- Регистриран на: 21.05.2007
- Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
- Пол: Мъж
- Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
- Мечтае да кара: и да е жив и здрав!
Mollov написа:............
Пробвай да караш на 4-та с 50-60 и ще ти харчи още по-малко
Колегата е прав! И аз го забелязох,че на 4-та с 50-60 е по икономична!
А ето как се променят показателите на 320I с чип освен,че разхода пада малко!
Мощност в [HP] при 6000 min-1 от 150 става 165
Въртящ момент в [Nm] около 3990 min-1 от 190 става 215
Максимална скорост [Km/h] от 213 става 217 макар,че на връщане от събора с този чип колегата залепи на 240
Ускорение 0-100Km/h [s] от 8.3 става 7.9
<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
- POL_Starshi
- Матрицата на SuPeR_FLY
-
- Мнения: 3637
- Регистриран на: 21.05.2007
- Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
- Пол: Мъж
- Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
- Мечтае да кара: и да е жив и здрав!
Mario Pankov написа:Dunchev - предполагам става въпрос за M52B20? Ако е така, да взема да сложа един на 5-цата.
За М50В20 с Ванос е Марио!

<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
по темата ето и един български форум в които се обсъждат подобни устройства.
Аз съм доста скептично настроен но ми беше много интересно за повечето неща.
http://forum.beinsa.info/
Най-обещаващо звучи реактора на GEET Ponton които може и наистина да има нещо вярно.
Аз съм доста скептично настроен но ми беше много интересно за повечето неща.
http://forum.beinsa.info/
Най-обещаващо звучи реактора на GEET Ponton които може и наистина да има нещо вярно.
- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
A_DUNCHEV написа:Mollov написа:............
Пробвай да караш на 4-та с 50-60 и ще ти харчи още по-малко
Колегата е прав! И аз го забелязох,че на 4-та с 50-60 е по икономична!
Не е точно така, с една и съща газ показва един и същ разход, но на 5 върви с повече


- POL_Starshi
- Матрицата на SuPeR_FLY
-
- Мнения: 3637
- Регистриран на: 21.05.2007
- Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
- Пол: Мъж
- Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
- Мечтае да кара: и да е жив и здрав!
SuPeR_FLY написа:A_DUNCHEV написа:Mollov написа:............
Пробвай да караш на 4-та с 50-60 и ще ти харчи още по-малко
Колегата е прав! И аз го забелязох,че на 4-та с 50-60 е по икономична!
Не е точно така, с една и съща газ показва един и същ разход, но на 5 върви с повече
Готин,не си прав!Говорим за една и съща скорост /40-50/ при различни предавки! Лично аз съм ти го показвал!

<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
E34PSH написа:Фактите и историята доказват едно ... досега никой не е забогатял от пестене !!!
Просто си ставаш мизерник и това е ... истината е една, запомнете я:
Не трябва да се плашите от голями разходи а от малки приходи !!!
Това е самата истина !!!
Ама как го каза точно !



- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Zaho написа:E34PSH написа:Фактите и историята доказват едно ... досега никой не е забогатял от пестене !!!
Просто си ставаш мизерник и това е ... истината е една, запомнете я:
Не трябва да се плашите от голями разходи а от малки приходи !!!
Това е самата истина !!!
Ама как го каза точно !![]()
![]()
Ae разкрихте ни истината за икономиката.
Хубуу, че имаше кой да ни отвори очите.
Мълчах си пред та мисъл, ама гледам ,че взема да предизвиква еуфория

А защо всички големи компании поддържат константна политика по намаляване на разходите?
Няма да забогатеят явно....
Таз мисъл "харчете, никой не е забогатял от пестене" е на търговците по женския пазар.
Аз лично може да си направя чипа. Само не знам дали не е вредно за мотора, иначе идеята ми допада.
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
D3BEP написа:Zaho написа:E34PSH написа:Фактите и историята доказват едно ... досега никой не е забогатял от пестене !!!
Просто си ставаш мизерник и това е ... истината е една, запомнете я:
Не трябва да се плашите от голями разходи а от малки приходи !!!
Това е самата истина !!!
Ама как го каза точно !![]()
![]()
Ae разкрихте ни истината за икономиката.
Хубуу, че имаше кой да ни отвори очите.
Мълчах си пред та мисъл, ама гледам ,че взема да предизвиква еуфория![]()
А защо всички големи компании поддържат константна политика по намаляване на разходите?
Няма да забогатеят явно....
Таз мисъл "харчете, никой не е забогатял от пестене" е на търговците по женския пазар.
Аз лично може да си направя чипа. Само не знам дали не е вредно за мотора, иначе идеята ми допада.



Разбира се, че не става въпрос за неоправдани разходи.
Много ясно че ако нещо не и е наред на колата и харчи над 20

Но не е оправдано за мен да си сменя БМВ-то за някоя корса 1.1 на газ примерно

Или някакви "подобни" интервенции които осакатяват бизнеса живота удобствата вървенето на колата и т.н.
п.с. Една колежка ме закача и немога да пиша нормално ще я съдя за тормоз


- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Ае закво да я съдиш , тормози я и ти.
Всичко туй е хубуу, ама от това, коеот разбрах аз:
1. Мощността се покачва.
2. Разходът малко пада.
Къде е туй осакатяване, убиване на комфорта и т.н.

Всичко туй е хубуу, ама от това, коеот разбрах аз:
1. Мощността се покачва.
2. Разходът малко пада.
Къде е туй осакатяване, убиване на комфорта и т.н.


- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
D3BEP написа:Ае закво да я съдиш , тормози я и ти.
Всичко туй е хубуу, ама от това, коеот разбрах аз:
1. Мощността се покачва.
2. Разходът малко пада.
Къде е туй осакатяване, убиване на комфорта и т.н.![]()
Да да да я тормозя и тя да съди мен после


Не бе колега попринцип си говорехме за това което каза колегата по горе че в живота горе доло наистина е така никои не е забогатял от спестяване и икономии (неговорим за неоправдани разходи като цигари и азни прищевки). И затова е по добре да мислим в насока покачване на приходите а не намаляване на разходите (виж може Оптимизирането им

а иначе за така нареченият "чип тунинг" нямам идея дали може да стане нещо с промяна на софтуера и то за настроика от някои гаражен маистор vs. БМВ заводите Е да има някакви толеранси заложени в софта но според мен това което прави лудия с махане на дебитометъра и слагане на МАПи смт контролер които да ти правят сместа перфектно във целият диапазон обороти (до колкото това е възможно) за мен е най добрият вариант (даже има и възможност за различни настроики за по икономичен или по спортен режим (предполагам малко по богата или по бедна смес да прави )
Те това е моито мнение създадено въз основа на четене на теми и мнения от този форум отсяване препрочитане обмисляне и сдъвкването им и накрая това е моят извод!
РЕСПЕКТ!!!
- POL_Starshi
- Матрицата на SuPeR_FLY
-
- Мнения: 3637
- Регистриран на: 21.05.2007
- Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
- Пол: Мъж
- Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
- Мечтае да кара: и да е жив и здрав!
D3BEP написа: .............
Аз лично може да си направя чипа. Само не знам дали не е вредно за мотора, иначе идеята ми допада.
Вредно е до толкова,до колкото сам си решаваш до колко да изстискаш мотора на високите и дали да го чупиш,но когато се прави чипа ако искаш може да си сложиш ограничител и при него,например на 7000 об/м.Но определено си струва!

<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
- POL_Starshi
- Матрицата на SuPeR_FLY
-
- Мнения: 3637
- Регистриран на: 21.05.2007
- Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
- Пол: Мъж
- Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
- Мечтае да кара: и да е жив и здрав!
Нов продукт намалява разхода на бензин с 14%
10 Юни 2008, 08:05 / Insurance BG
Революционен продукт намалява до 80% вредните емисии от автомобилите и с 14% разхода на бензин. Продуктът е дело на американската компания Fuel Freedom International.
Основателите на FFI Ренди Рей и Уенди Люис държат правата върху революционен продукт, по който е работено в лабораторни условия повече от 30 години. Това са т.нар. таблетки MPG-CAPS™, които вече се продават в 215 страни от цял свят.
Най-големият недостатък по отношение ефективността на автомобилния двигател е загубата на топлината, привеждаща в движение буталата. Експертите са единодушни, че единствения практически начин да се подобри пробега за количество гориво е именно възстановяването на тези топлинни загуби.
Когато се постави таблетка MPG-CAP™ в резервоара, горивото пренася съставките й до горивната камера. Предназначението на тези вещества е да взаимодействат с металните повърхности, образувайки тънко покритие (филм), чието техническо наименование е „образувана по термичен път оксидация”. Карбоксилният метал образува окислително покритие върху нагорещените повърхности по време на самото горене.
Процесът може да бъде сравнен с нагорещяването на тиган по време на готвене. При прекомерно нагорещяване, храната загаря и окислявайки се образува покритие върху дъното на тигана, като променя цвета му и личи дори след изстъргване, сякаш е проникнало в порите на метала.
Вътре в цилиндъра на двигателя, малки частици от веществото, съдържащо се в таблетката се окисляват при високата температура и светкавично образуват тънък филм върху стените на цилиндъра и главата на буталото, а от това произлизат и няколкото ползи от употребата на продукта.
На първо място, MPG-CAPS™ променят топло-поглъщащите характеристики на металната повърхност. Въдушно-горивната смес създава топлинна енергия, водеща до разширяване, което пък привежда буталото до най-долно положение, а филмът възпрепятства загубата на топлина. Това води директно до по-висока температура на горенето, по-голямо налягане и повече мощност.
Втората полза от образувания от MPG-CAP™ таблетката филм е по-равномерно разпределяне на горивната смес, благодарение на ефекта от по-гладката повърхност. Може да се направи паралел с образуването на водните капки върху гладка, боядисана повърхност, каза Дейв Фелпс. Микрофилмът привлича капките гориво и в резултат на това разпределянето на горивото се подобрява и се увеличава мощността на заряда.
Третата полза от филма е, че той служи и като катализаторен прекурсор, който взаимодейства с катализиращите съставки в самите капсули. Взети заедно, трите ползи довеждат до 30-40%-но повишение на разширяването в цилиндъра при равно количество гориво.
http://auto.dir.bg/2008/06/10/news3087621.html
10 Юни 2008, 08:05 / Insurance BG
Революционен продукт намалява до 80% вредните емисии от автомобилите и с 14% разхода на бензин. Продуктът е дело на американската компания Fuel Freedom International.
Основателите на FFI Ренди Рей и Уенди Люис държат правата върху революционен продукт, по който е работено в лабораторни условия повече от 30 години. Това са т.нар. таблетки MPG-CAPS™, които вече се продават в 215 страни от цял свят.
Най-големият недостатък по отношение ефективността на автомобилния двигател е загубата на топлината, привеждаща в движение буталата. Експертите са единодушни, че единствения практически начин да се подобри пробега за количество гориво е именно възстановяването на тези топлинни загуби.
Когато се постави таблетка MPG-CAP™ в резервоара, горивото пренася съставките й до горивната камера. Предназначението на тези вещества е да взаимодействат с металните повърхности, образувайки тънко покритие (филм), чието техническо наименование е „образувана по термичен път оксидация”. Карбоксилният метал образува окислително покритие върху нагорещените повърхности по време на самото горене.
Процесът може да бъде сравнен с нагорещяването на тиган по време на готвене. При прекомерно нагорещяване, храната загаря и окислявайки се образува покритие върху дъното на тигана, като променя цвета му и личи дори след изстъргване, сякаш е проникнало в порите на метала.
Вътре в цилиндъра на двигателя, малки частици от веществото, съдържащо се в таблетката се окисляват при високата температура и светкавично образуват тънък филм върху стените на цилиндъра и главата на буталото, а от това произлизат и няколкото ползи от употребата на продукта.
На първо място, MPG-CAPS™ променят топло-поглъщащите характеристики на металната повърхност. Въдушно-горивната смес създава топлинна енергия, водеща до разширяване, което пък привежда буталото до най-долно положение, а филмът възпрепятства загубата на топлина. Това води директно до по-висока температура на горенето, по-голямо налягане и повече мощност.
Втората полза от образувания от MPG-CAP™ таблетката филм е по-равномерно разпределяне на горивната смес, благодарение на ефекта от по-гладката повърхност. Може да се направи паралел с образуването на водните капки върху гладка, боядисана повърхност, каза Дейв Фелпс. Микрофилмът привлича капките гориво и в резултат на това разпределянето на горивото се подобрява и се увеличава мощността на заряда.
Третата полза от филма е, че той служи и като катализаторен прекурсор, който взаимодейства с катализиращите съставки в самите капсули. Взети заедно, трите ползи довеждат до 30-40%-но повишение на разширяването в цилиндъра при равно количество гориво.
http://auto.dir.bg/2008/06/10/news3087621.html
<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
- ineedmoney
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 786
- Регистриран на: 16.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на фотосинтеза
A_DUNCHEV написа:Нов продукт намалява разхода на бензин с 14%
10 Юни 2008, 08:05 / Insurance BG
Революционен продукт намалява до 80% вредните емисии от автомобилите и с 14% разхода на бензин. Продуктът е дело на американската компания Fuel Freedom International.
Основателите на FFI Ренди Рей и Уенди Люис държат правата върху революционен продукт, по който е работено в лабораторни условия повече от 30 години. Това са т.нар. таблетки MPG-CAPS™, които вече се продават в 215 страни от цял свят.
Най-големият недостатък по отношение ефективността на автомобилния двигател е загубата на топлината, привеждаща в движение буталата. Експертите са единодушни, че единствения практически начин да се подобри пробега за количество гориво е именно възстановяването на тези топлинни загуби.
Когато се постави таблетка MPG-CAP™ в резервоара, горивото пренася съставките й до горивната камера. Предназначението на тези вещества е да взаимодействат с металните повърхности, образувайки тънко покритие (филм), чието техническо наименование е „образувана по термичен път оксидация”. Карбоксилният метал образува окислително покритие върху нагорещените повърхности по време на самото горене.
Процесът може да бъде сравнен с нагорещяването на тиган по време на готвене. При прекомерно нагорещяване, храната загаря и окислявайки се образува покритие върху дъното на тигана, като променя цвета му и личи дори след изстъргване, сякаш е проникнало в порите на метала.
Вътре в цилиндъра на двигателя, малки частици от веществото, съдържащо се в таблетката се окисляват при високата температура и светкавично образуват тънък филм върху стените на цилиндъра и главата на буталото, а от това произлизат и няколкото ползи от употребата на продукта.
На първо място, MPG-CAPS™ променят топло-поглъщащите характеристики на металната повърхност. Въдушно-горивната смес създава топлинна енергия, водеща до разширяване, което пък привежда буталото до най-долно положение, а филмът възпрепятства загубата на топлина. Това води директно до по-висока температура на горенето, по-голямо налягане и повече мощност.
Втората полза от образувания от MPG-CAP™ таблетката филм е по-равномерно разпределяне на горивната смес, благодарение на ефекта от по-гладката повърхност. Може да се направи паралел с образуването на водните капки върху гладка, боядисана повърхност, каза Дейв Фелпс. Микрофилмът привлича капките гориво и в резултат на това разпределянето на горивото се подобрява и се увеличава мощността на заряда.
Третата полза от филма е, че той служи и като катализаторен прекурсор, който взаимодейства с катализиращите съставки в самите капсули. Взети заедно, трите ползи довеждат до 30-40%-но повишение на разширяването в цилиндъра при равно количество гориво.
http://auto.dir.bg/2008/06/10/news3087621.html
а това не води ли до по-бързото остаряване на двигателя и до проблеми

и как по-точно се намаляват вредните емисии?????

35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Jordana