Колеги помагайте...!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 14.02.2008
Местоположение: Greece

Колеги помагайте...!

Мнение от TEODORO6 » 05 Юни 2008, 19:26

Колата е 318i М40.
Днес както си карах с 170-180км и изведнъж заби муцуната и сега повече от 140-150км не може.Щом стигне до 4500обр и забива.
От какво може да се получи това?:banghead: :banghead: :banghead:
ПРЕДВАРИТЕЛНО БЛАГОДАРЯ!!!
:help: :help: :help: :help: :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 3.11.2007
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Is Hybrid
Мечтае да кара: M1

Мнение от phantomas » 05 Юни 2008, 19:29

някой от мърку4ите губи вакум , пробвай най напред този от колектора до дебитомера да не се е спукал някаде или да е излязал от мястото си
BMW 318is

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 29.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го шано
Мечтае да кара: още по-шано
Детайли за колата: Излъскан сток

ок

Мнение от emiche » 05 Юни 2008, 19:32

Или самия дебитомер, най-добре отиди на диагноза. Успех.
Изображение
Дизелите са мъртви души.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 05 Юни 2008, 21:11

разпределителен вал и кобилици,ако не си ги сменял

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 28.01.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: е30 м10б18,е36 м52б20

Мнение от тъчи » 05 Юни 2008, 22:09

Провери си горивния филтър да не е задръстен.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 17.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от duh4e » 05 Юни 2008, 22:36

petio_bmw 318is написа:разпределителен вал и кобилици,ако не си ги сменял


:yes:

и аз си мисля, че е от това...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 14.02.2008
Местоположение: Greece

Мнение от TEODORO6 » 05 Юни 2008, 22:39

Цялата глава съм сменил,няма и година.
Утре ще проверя маркучите ,дано да е от тях...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 571
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: София-Сандански
Пол: Мъж
Кара: E61 530dA '04

Мнение от koleto_78 » 05 Юни 2008, 22:45

няма да е мъркуч.ако е спукан няма да държи обороти.нещо по електрониката ще да е.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 05 Юни 2008, 22:47

TEODORO6 написа:Цялата глава съм сменил,няма и година.
Утре ще проверя маркучите ,дано да е от тях...


С нова ли я смени или с втора употреба и профилактика правена ли при смяната?
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 05 Юни 2008, 22:53

turbo написа:
TEODORO6 написа:Цялата глава съм сменил,няма и година.
Утре ще проверя маркучите ,дано да е от тях...


С нова ли я смени или с втора употреба и профилактика правена ли при смяната?
ти нова глава ли слагаш кат ти духне гарнитурата :mhihi: ..от де ги купуваш,че не мога да смогна :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 14.02.2008
Местоположение: Greece

Мнение от TEODORO6 » 05 Юни 2008, 22:58

Главата втора употреба.Вал,повдигачи и кобилици чисто нови.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 05 Юни 2008, 23:01

TEODORO6 написа:Главата втора употреба.Вал,повдигачи и кобилици чисто нови.


Така вече е по-ясно. А в сухо време ли караше днес със 170-180 или мокро. Да не влязла водица нейде.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 14.02.2008
Местоположение: Greece

Мнение от TEODORO6 » 05 Юни 2008, 23:18

В сухо време 32 градуса.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 05 Юни 2008, 23:25

Огледай утре дали е ОК откъм маркучите. Може да запалиш, да покараш да позагрее и я остави на място и тогава виж дали като бараш този от дебитомера към колектора смукателния не мени оборотитеи да се мъчи да гасне. Провери я по тая схема и ако не втасат нещата на диагностика ще се наложи да се води.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 14.02.2008
Местоположение: Greece

Мнение от TEODORO6 » 06 Юни 2008, 18:14

Днес я закарах на сервиз.
дебитомер-ok
маркучи-ok
диагностика-ok
Проблема си остава д... и м.....
Някой ако има някакви идеи да казва.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook