Проблем ли е ако се смесят две идентични масла?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
betona написа:с идентични масла ??? много се съмнявам да е от това....като чуя Фиат, на всичкото отгоре Гт (т.е. газена яко) и си представям как само маслото е причината
да беше и прочел целия ми пост

с различен вискозитет нали знаеш какво значи думата

и повярвай ми точно това беше пречината за чупенето на мотора
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
И кво беше налял
Масло за хидравлика или за диференциал
.
.
. 





- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- LacitEgarot
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 24.11.2007
- Местоположение: Варна
Еднаквите като означени е масла на различните производители отговарят на единен стандарт, не би трябвало да създаде проблем.За ментетата не коментирам.Разликата е в добавките и това личи само ако си състезател.
Смесването на масла от различни производители, които отговарят на един
и същ стандарт не води до проблеми за мотора и това е идеята на стандартизацията.
Смесването на масла от различни производители, които отговарят на един
и същ стандарт не води до проблеми за мотора и това е идеята на стандартизацията.
LacitEgarot написа:Еднаквите като означени е масла на различните производители отговарят на единен стандарт, не би трябвало да създаде проблем.За ментетата не коментирам.Разликата е в добавките и това личи само ако си състезател.
Смесването на масла от различни производители, които отговарят на един
и същ стандарт не води до проблеми за мотора и това е идеята на стандартизацията.
Напълно си прав !

- mikluho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315
http://www.google.bg/search?hl=bg&q=%D1 ... 0%B5&meta=
не се плаши
сипвай
аз какви сам ги дробил / 35000км. само доливане и после ATF 500км. за промивка / и още колата си е пинг понг 345 000 км.
не се плаши
сипвай

аз какви сам ги дробил / 35000км. само доливане и после ATF 500км. за промивка / и още колата си е пинг понг 345 000 км.

На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
- methanol
- Бобо Дебелия
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 11.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E30/E36/E34
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани