Смяна на части по окачването

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Смяна на части по окачването

Мнение от Archangel » 01 Юни 2008, 8:35

Окачването на 16ката е разбито отвсякъде...
Колата е като пимп-мобил- нагоре-надолу при всяка неравност. Направо се чувствам като в лодка или в клип на американски рапЕр.
От толкова клатене :lol: счупих кората за климатроника под радиатора и сега съм без нея. Та кое точно е заминало на окачването?
Амортисьори?Пружини?Тампони някои?Или там другите непознати за мен неща като биалетки и..имаше още едно?
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 25.07.2007
Местоположение: София
Кара: 318i

Мнение от nsbob » 01 Юни 2008, 9:21

Не че съм експерт но ако клати напред назад като лодка, най- вероятно са амортесиори, иначе по окачването отпред имаш, носачи(те са доста здрави- не ми се вярва да са се изкривили), втулки(скапват им се тампоните доста често, но те не люшкат колата а по скоро тропа, и бие леко в завой ), шарнири къси и дълги по два на носач(пътищата ни са отврат сменят се на 2-3 години и от тях по скоро тропа), биалетки по една на носач. Отпред това е долу горе. това е от мен дано съм бил полезен

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.04.2006
Местоположение: софия

Мнение от jujeto » 01 Юни 2008, 12:05

амортесъори

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: sofeto

хаи ку туци су кан сел

Мнение от ludiq s draxtera » 03 Юни 2008, 11:28

смени и шарнирите за да не останеш някаде по патя с гума влезла в калника..не са скапи смени ги (даржат носа4а кам шенкелния болт махат и се слагат на преса) за да ти е сигурно :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: София, България
Кара: БМВ 325 ТД '93
Детайли за колата: тъмно син металик

Мнение от miroslav4ev » 03 Юни 2008, 17:54

Ходи задължително в поне два различни сервиза за диагностика на ходовата част, може и в три сервиза. И това което ти го кажат на всичките места го сменяй, а за другото се замисли. Поне аз така правя. По добре да дадеш 50лв. за диагностики, отколкото 500лв.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 03 Юни 2008, 20:34

"Заминалите" амортесьори, повличат всички други елементи по окачването след себе си, имайте го впредвид и си осигурете спокойствие и сигурност на пътя :!:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook