Вижте с какво 340 коня животно се сдобих
Модератор: Общи модератори
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Колега ,честито ,много е готина колата
Аз никога червена не бях виждал но си представям какви пламъци са покрай нея и в нея де
Гледам колата е с ръчни скорости - няма такава лудница
Имаш си трети педал ,почвай да вършееш , Шаро ми даде на Божурище на пистата зимата в адския сняг колата му да попързалям ,че не бях с мойто комби и ми се напълни душата от баланса на каросерията и водимоста на колата накрая на сцеплението и леко отвъд
Уникален автомобил а твоя е със съединител , ти можеш да си пързаляш без да се плашиш от прекантарване
Георги Пенчев


Аз никога червена не бях виждал но си представям какви пламъци са покрай нея и в нея де

Гледам колата е с ръчни скорости - няма такава лудница

Имаш си трети педал ,почвай да вършееш , Шаро ми даде на Божурище на пистата зимата в адския сняг колата му да попързалям ,че не бях с мойто комби и ми се напълни душата от баланса на каросерията и водимоста на колата накрая на сцеплението и леко отвъд


Георги Пенчев
tol4o написа:А за американските коли мнението не мога да си сменя в какъвто и клуб да участвам. Просто хората не могат да правят коли
друга ми беше мисълта. запиши се за да се запознаеш и учиш от хора които могат да карат. и за да разбереш че "ти" да се убиеш не можеш да караш по-бързо технично от някои които знае как да кара такъв американски кашон. щото ще ти дойде много изтрезняващо като установиш че на 1:30 трасе си 15 секунди след някои със някое първобитно камаро... а тез - старите з06 (405 коньовите) ще ти изглеждат непобедими независмо със какава кола ще се пуснеш...

винаги има полза да си сравниш часовниците със други такива като тебе ми беше простичката мисъл

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Човека ще й хване цаката на колата ,но не трябва да се хвърля с главата напред от началото за да не стане сакатлък
Каране му е майката ,много каране и от където може информация ,да се учи човек ,даже ако има кой да му покаже професионалист имам впредвид да залепне за колата след време и километри пробег ще ги видим тия кашони ,те и Хондите са много бързи и технични ,но май точно такава Е46-ца ги прави тунинг С2000 на пастет на пистата
Георги Пенчев


Георги Пенчев
- tol4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2008 Е92 М3 6sp, 2011 E70 X5 35D
Аз не претендирам че съм професионалист. Карал съм няколко пъти на писта но нищо особено. Мисля да се запиша на BMW driving school. Учат те как максимално да използваш мощността на колата, как да вземаш завоите с дрифтове и т.н. Ще да е полезно. Като за начало ще се пусна на Drag race да видя за колко сек ще направя 1/4 миля.
There is nothing but BMW!
Penchev написа:ще ги видим тия кашони ,те и Хондите са много бързи и технични ,но май точно такава Е46-ца ги прави тунинг С2000 на пастет на пистата![]()
Георги Пенчев
да де.. да не му крада на човека темата ама... точно и след километри тез кашони пак са напред... така както не могат да завиват.
истината е че тез "незавиващи" кашони са такива само на хартия. във всяко състезание което съм гледал между европейски тунинговани коли и американски такива разлика не е имало във завойте... и преимуществото на победителя не е идвало от там. разликата между победителя и победения е обикновено във това кой може да спре по-дълбоко преди завоя и да запази траектория... а аз не мога да се сетя във момента за една американска спортна кола която да има проблеми със спирачките (дори фабричните)... но виж- на е90 м3 успях да й ги запаля на 3тата обиколка на една малка писта..

друга тема...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
go4et0o написа:Аве по думите не Пенчев сефте рабирам че на Шаро колата е автоматаз явно капка не разбирам от тия е46 не е ли ръчка а е46 м3 kабриото от сабора то ръчка ли е или то с 2 педала
![]()
![]()
![]()
![]()
много съм зле ама по хубаво да попитам от колкото в невидение
![]()
![]()
то педал за съединителя нямам ама съединител си има

ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
tol4o написа:Аз не претендирам че съм професионалист. Карал съм няколко пъти на писта но нищо особено. Мисля да се запиша на BMW driving school. Учат те как максимално да използваш мощността на колата, как да вземаш завоите с дрифтове и т.н. Ще да е полезно. Като за начало ще се пусна на Drag race да видя за колко сек ще направя 1/4 миля.
остави драг-а. на ню инглънд драг уей (най-близката писта) ще заковеш един 13.7-14.0 и ще си супер разочарован. твоята кола не е за там и там не и е силата.
бмв-училището е подходящо. ако ти беше малко по-нова колата (във гаранция) можеше да провериш дали първия притежател на колата е използвал безплатния си купон за м-училището. ако не го е ползвал- може да им се помолиш да те пуснат на негово място. само ще трябва да си платиш за пътя до спартнбург където е училището.
аз лично мисля че ако се запишеш във местния авто-крос чаптър ще научиш много повече за себе си и за колата/ите. ще можеш да се пускаш със инструктор които ще коментира карането ти и ще ти дава напътствия.
на този ти етап мисля че най-добрия тунинг които можеш да направиш е на зку-то. и ще ти държи доживот. вярвай ми

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
alx написа:tol4o написа:Аз не претендирам че съм професионалист. Карал съм няколко пъти на писта но нищо особено. Мисля да се запиша на BMW driving school. Учат те как максимално да използваш мощността на колата, как да вземаш завоите с дрифтове и т.н. Ще да е полезно. Като за начало ще се пусна на Drag race да видя за колко сек ще направя 1/4 миля.
остави драг-а. на ню инглънд драг уей (най-близката писта) ще заковеш един 13.7-14.0 и ще си супер разочарован. твоята кола не е за там и там не и е силата.
бмв-училището е подходящо. ако ти беше малко по-нова колата (във гаранция) можеше да провериш дали първия притежател на колата е използвал безплатния си купон за м-училището. ако не го е ползвал- може да им се помолиш да те пуснат на негово място. само ще трябва да си платиш за пътя до спартнбург където е училището.
аз лично мисля че ако се запишеш във местния авто-крос чаптър ще научиш много повече за себе си и за колата/ите. ще можеш да се пускаш със инструктор които ще коментира карането ти и ще ти дава напътствия.
на този ти етап мисля че най-добрия тунинг които можеш да направиш е на зку-то. и ще ти държи доживот. вярвай ми
стига ве... аз на божурище дето е бетон и нанагорно малко без лунч с кикдаун и не много добри гуми правя 13.6
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Алекс , според теб тези Американски машини са по-добри на технични трасета от спортните БМВ-та
Говорим и за някакви камарота дето имат огромен въртящ момент ,който е последното нещо само не и + на каране по писта
За спирачки на тези Американски машини никога не са били в класациите по върховете - спирачките на БМВ и Порше са били едни от най-добрите
Много се очудих че точно такава Мка на "Цукуба" победи и NSX-а , автомобил с централно разположен мотор и доста сериозни възможности ,които никой не може да отрече
Георги Пенчев


За спирачки на тези Американски машини никога не са били в класациите по върховете - спирачките на БМВ и Порше са били едни от най-добрите

Много се очудих че точно такава Мка на "Цукуба" победи и NSX-а , автомобил с централно разположен мотор и доста сериозни възможности ,които никой не може да отрече

Георги Пенчев
Последна промяна Penchev на 03 Юни 2008, 0:02, променена общо 1 път
- tol4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2008 Е92 М3 6sp, 2011 E70 X5 35D
Алекс ти да не живееш в района? Знаеш доста неща за около Бостън
Е46 М3 идват с две възможни трансмииси поне тук в САЩ. Ръчка 6 скорости с крачен съединител и SMG 6 скорости с автоматичен съединител и +/- превключватели на волана
Е46 М3 идват с две възможни трансмииси поне тук в САЩ. Ръчка 6 скорости с крачен съединител и SMG 6 скорости с автоматичен съединител и +/- превключватели на волана
Последна промяна tol4o на 03 Юни 2008, 0:02, променена общо 1 път
There is nothing but BMW!
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
tol4o написа: ... SMG 6 скорости с автоматичен съединител и +/- превключватели на волана
Е точно такъв е бяса на Шаро

На най-спортния режим на СМГ-то така блъска маняшки в дифа при превключване и газ до долу ,че просто няма такъв кеф ,хардкор ти казвам



Имаше едно клипче в You Tube ,голям карач в такава кола ,като твойта и един ненормалник го гони с як мотор по едни завои - ей тогава направо се побърках от кеф

Другото беше Зет тройка М купе бягаше на един в екип като Нощния ездач , леле това е другия култов клип

Георги Пенчев
- Nucl3arDru1D
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2317
- Регистриран на: 16.12.2003
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: е30, е36, e39
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: Nuclear Touring
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
а ве Схаро,я вземи ми я остави таз екзотика за няколко часа на канала
...па може и свирка от мангалка на околовръстоното да получа-free 



С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: jiksyn