По инерция гасне...

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

По инерция гасне...

Мнение от Ненко Вранков » 01 Юни 2008, 10:47

Здравейте колеги!
От известно време, като преместих изпарителя под всмукателните колектори и колата прави мизерии при пускане по инерция :confused: Първо Маречков спомена че може да е от грешния монтаж на изпарителя, но сега вече е монтиран правилно и проблема си остана... Да кажа че това става само при загрял двигател... на място си държи добри обороти, но ако я пусна по инерция в движение с 80-100 и оборотите падат, падат и гасне. Колата остава без хидравлика и си е доста опасно... както карам с 80 и натисна спирачката-с намалянето на скоростта, оборотите се вдигат :shock: Странно от какво може да е това? Смених въздушния филтър с нов но раазлика няма никаква... Някой ако е имал подоен проблем нека да сподели, понеже ми е проблем.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: Люлин
Пол: Мъж
Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315

Мнение от mikluho » 01 Юни 2008, 10:54

махни въздухосборника от кутията на въздушният филтър .

това което вкарва въздуха в кутиятя на филтъра , зад левият фар :D :D :D
На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 01 Юни 2008, 11:14

Пластмасите зад фаровете ги нямам (така взех колата) ако за тях става дума...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от AcOrP » 01 Юни 2008, 11:19

става въпрос за въздуховодът които е от кутията на въздушният филтър и взима въздух пред радиатора.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 01 Юни 2008, 12:27

значи ако не го прави тоя проблем на бензин , нзачи смучи много въздух на газ дави се и гасне. По принцип в сервизите за газови уредби слагат тръба от фолио на края на въздухопровода насочена нагоре за да не смуче директно въздух отпред .. :D
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 01 Юни 2008, 12:40

идеята е че въздушната струя влиза директно във филтъра и така вакуума става по малък и колата остава без гориво и гасне :idea:
тъи като газта се засмуква от вакуума които се получава в колекторите
въздуховода трябва да се изкриви в няква друга посока но не и напреде :idea:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: Люлин
Пол: Мъж
Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315

Мнение от mikluho » 01 Юни 2008, 13:58

stambo_81dg написа:идеята е че въздушната струя влиза директно във филтъра и така вакуума става по малък и колата остава без гориво и гасне :idea:
тъи като газта се засмуква от вакуума които се получава в колекторите
въздуховода трябва да се изкриви в няква друга посока но не и напреде :idea:


ДА :D
На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 01 Юни 2008, 15:20

Мерси много момчета! :D Аз се притесних да не е станало нещо сериозно пак... А вашите как са? Може ли някой да вкара снимки или да импровизирам...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 01 Юни 2008, 15:20

А аз да питам.. Ти защо пускаш колата по инерция ..Това е голяма глупост според мене... Усилието върху волана спирачките и всички хидравлики е повлияно от оборотите на мотора... Така че като караш с така скорост просто си поддържай на скорост...Няма да ти гори много по-малко като я оставиш по инерция ...Това не е лада все пак... Много неправилен стил на каране имаш да знаеш... Промени го това...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 01 Юни 2008, 15:24

Не колега, не става въпрос за 50гр икономия... знам ли.. така съм свикнал от преди.. като се прибирам от работа към нас има участък от пътя 5-6км който е под лек наклон... и като я пусна с 80 излизам на другия край със 100, а не че постоянно карам по инерция... просто мисля че не е нормално да прави така и затова се допитвам (тя преди и не го правеше де....). Като пътувам на някъде никога не карам по инерция, независимо какъв е пътя, но тук така съм свикнал-на ден го минавам по 3-4 пъти... както и да е де :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 01 Юни 2008, 15:32

работи ли мотора няма проблем да се пуска по инерция :mhihi:
ама лошото е ако стане така да ти изгасне на мене ми се е случвало и щях да са фърля от един завои то волана става като заварен :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 14.05.2008
Местоположение: РВ

Мнение от Pei4 » 01 Юни 2008, 16:14

SaSo написа:А аз да питам.. Ти защо пускаш колата по инерция ..Това е голяма глупост според мене... Усилието върху волана спирачките и всички хидравлики е повлияно от оборотите на мотора... Така че като караш с така скорост просто си поддържай на скорост...Няма да ти гори много по-малко като я оставиш по инерция ...Това не е лада все пак... Много неправилен стил на каране имаш да знаеш... Промени го това...


Много добре написана. Един приятел скоро се въртя точно поради тази причина, пуска по инерция, колата загасва, спирачките отказват и 2-3 се е въртял. Те са живи и здрави това е важното, само с уплаха останаха но колата......

ентусиаст
Аватар
Мнения: 879
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е39 М57Д30
Мечтае да кара: Е65

Мнение от pantzer3 » 01 Юни 2008, 16:34

И аз имах този стил на каране преди да сложа газ ! Но сега вече пускам баирите на скорост ! Като пускаш баира пробвай двата варианта и си погледни разходомера , и ще видиш за какво става въпрос ! Като си по енерция разходомеа отива в лютеницата :mhihi: , а като си на скорост разходът ти е почти нула !!! И моята при 80-100км/ч като освободя от скорост(на газ) и уасва !!! На бензин не е така ! При много приятели с различни марки коли се получава същото !!! Понеже въздуховода на въздушния филтър взима въздух директно решетката отпред , като се движиш с висока скорост влиза повече въздух и сместа(на газ) се преобогатяа (повече въздух и по малко газ) и за това гасне ! Ще трябва да си промениш начина на каране - няма как :D
Успех ! :bgflag:
Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 01 Юни 2008, 16:38

Не се преобогатява а се обеднява...

Другото което е ... При движение на газ и с голяма скорост и по инерция ... Има огромен шанс да ти гръмне ( ако си с обикновенна газова )... Насъбира се доста неизгоряла газ в колекторите и след като включиш на скорост се получава много красиво... Може да се озовеш с колектори тип слънчоглед... :winky:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 01 Юни 2008, 17:35

:mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook