газов инжек. проблем на м52
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			15 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
газов инжек. проблем на м52
Здравейте колеги ,сложих си нов газов инжекцион и имам следния проблем ,при набиране се получава едно придърпване след 2000оборота ,всичко е монтирано по схема  и спазен начина като на други БМВ та .Газовото е POWERJET . Надявам се да помогнете ,че залуднах .
			
		- mad_presley
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Трябва му настройка в движение, с и без климатик, по баир и т.н.Ако всичко това е регулирано както си му е реда, тогава търси други причини 
			
		
дс
ами ,точно това не направи майстора  ,че му била паднала батерията на лаптопа  а само на място се опитва .май ще го сменям  
			
		
ак
след 2 дена настойки и смяна на всички консумативи никакъв резултат .Всичко е точно -свещи ,бубини  ,нов комп на газта  .Единствения проблем който открихме по време на настройките  в движение ,че при тези обороти  дето прекъсва  дюзите от 5 мили секуди рязко се качва на 10 с. като се подава газ плавно на педала  .Давайте мнения ,1300лв дадох за тоя газов инж.
			
		- павката
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
ми минал си се..
			Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-) 
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
		Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- b2
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2174
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; G81 M3 Stage 3
А в момента, в който импулса на газовите инжектори скача на 10мс имаш ли възможност да гледаш какво се случва с импулса от оригиналното ЕКУ към бензиновите инжектори? Има ли такива пикове там в този момент? Защото общо взето интервала на газовите инжектори е интервала на безиновите умножен по някакъв коефициент. Ако и в интервала на бензиновите инжектори има тези пикове търси проблема по оригиналната инсталация, а не в газовия инжекцион - най-вече дебитомер и датчици. А ако няма такъв пик при бензиновите инжектори проблема би трябвало да е в газовия инжекцион.
			Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
		- Svetlyo
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 171
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко!
- Мечтае да кара: Боинг 737-800
виж къде са ти дупчили колекторите... ако не е плътно до дюзите ше се бъзика колата колкото си иска защото сместа и идва бедна. При мен това беше проблема и прекъсваше и дори гаснеше колата... след като направихме нови 6 дупки колата заспа.
			
		- mad_presley
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Моят съвет е, карай я една седмица само на бензин, иди в оторизиран сервиз (Дару, Камор...), направи си една диагностика срещу 38лв, за да си сигурен, че всичко е наред с двигателя, ламбда сонди, дебитомер..., да ти изчистят грешките и тогава започвай да я настройваш на газ.
Иначе, колегата @Svetlyo е прав, ако са ти дупнали колекторите далеч от дюзите, е много вероятно да обеднява сместа и съответно да се вдига капацитета на инжекторите, но пък вдигане с 10мс са прекалено много.
При всички положения, трябва да си сигурен, че колата е перфектна на бензин, за да настройваш газовия инжекцион.
			
		Иначе, колегата @Svetlyo е прав, ако са ти дупнали колекторите далеч от дюзите, е много вероятно да обеднява сместа и съответно да се вдига капацитета на инжекторите, но пък вдигане с 10мс са прекалено много.
При всички положения, трябва да си сигурен, че колата е перфектна на бензин, за да настройваш газовия инжекцион.
- DroW
- младши ентусиаст
- 
				
- Мнения: 668
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: София
- Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
Колега не разбрахме ти ли си го сложил инжекциона или са ти го слагали в сервиз. Според мен ако ти е слаган тоя ГИ в сервиз е трябвало да бъде настроен веднага след слагането от съответните майстори. Това с придръпването никак не е нормално и е редно които ти го е слагал да го оправи това.
п.с. Кажи после какво е станало като се оправиш.
			
		п.с. Кажи после какво е станало като се оправиш.
sa
аз си слагах газовото ,но гледах как е пробит колектора на друго бмв и съм копирал всичко ,еднаква дължина на маркучи и разположение на дюзите .,но там е с друга уредба като марка .Утре ще ходя на диагностика на мотора да видя има ли проблем с него .
			
		са
В тъпата монтана немогат да ми разпознаят компа на колата ,само някакви грешки на имобилайзер се показаха и се изчистиха ,но диагностика не могат да ми направят.Ще треа да ходя до софия ,баСИ.утре съм поръчал свещи от ДАРУ да видим с тях как е , че тези който смених ме съмняват ,ама се чудя БОШ или NJK.Кой ще препоръчате за газ.  ще съм ви благодарен за съдействието.
ще съм ви благодарен за съдействието.
			
		 ще съм ви благодарен за съдействието.
ще съм ви благодарен за съдействието.- DroW
- младши ентусиаст
- 
				
- Мнения: 668
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: София
- Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
Колега аз карам с оригиналдъ на NGK. Нямам оплаквания.   
 
Относно ГИ-то си трябва една хубава диагностика наистина.
			
		 
 
Относно ГИ-то си трябва една хубава диагностика наистина.
- Svetlyo
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 171
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко!
- Мечтае да кара: Боинг 737-800
Добре де някой ще ми каже ли колко струват тия NGK и от къде да си ги купя в софия и да съм сигурен че са оригинални, че и мен ме съмняват свещите дали са читави... уж нови бош, ама май не са стока...
			
		- DroW
- младши ентусиаст
- 
				
- Мнения: 668
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: София
- Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
Svetlyo написа:Добре де някой ще ми каже ли колко струват тия NGK и от къде да си ги купя в софия и да съм сигурен че са оригинални, че и мен ме съмняват свещите дали са читави... уж нови бош, ама май не са стока...
Свещи от Вари 2000 за 520и :
2 полюсни - 15лв.
4 полюсни - 37лв.
Цените са за 1 бройка. Свещите им са оригинални на БМВ производство на NGK. Магазина се намира на ул. оборище 50 и е партниор на клубът тоест ако имаш и клубна карта има и отстъпка.
 
Надявам се да съм помогнал аз лично карам с свещи от там засега няма ядове. Някои от другите колеги може да сподели също с какво кара. Чувал съм също помежду другото че свещите на Champion били много добри.
			15 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	



 
