Четки за алтернатор

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 17.07.2004

Четки за алтернатор

Мнение от Sasho 28 » 24 Авг 2004, 22:12

Някой има ли инфо?От няколко дни забелязвам/нощно време/,че когато колата ми работи,плафона примигва,повече на ниски и малко по-малко на високи,което ме навежда на мисълта/тъй като ремъка на алт. е добре и акумул. е нов/,че четките са на свършване...Някой знае ли колко струват тия четки/за ауди-80 бяха 56лв!!!!/ и някой читав сервиз за тоя проблем?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 24 Авг 2004, 22:44

аз моите съм ги сменял ,има тема потърси я .. първия признак обаче е че ти примигва лампичката на алтернатора докато си караш..почне ли да примигва до 500 км си почиват четките .. а моите излязоха 30 лв с колектора 1 лагер на алтернатора и труда така че няма страшно :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 17.07.2004

Мнение от Sasho 28 » 24 Авг 2004, 23:21

Втора употреба или нови?Много тънко,успокои ме :lol:Но лампата не примигва въобще,но по плафона се усеща,че има разлика в напражението,утре ще го премеря...а бмв-то има ли схема "грец" или е с някаква електроника?Дано е на плочка...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 24 Авг 2004, 23:51

нови..но все пак тук в Шумен е по ефтинко :D замери го на около 2000 оборота трябва да дава 14 волта ,плафона го зарежи .. има плочка в алтернатора ,но надали си е починала ..аз впрочем след като останах на пътя поради паднал акумулатор препоръчвам който не си ги е сменял четките да си ги смени .. не са скъпи ,то си е консуматив ..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 17.07.2004

Мнение от Sasho 28 » 25 Авг 2004, 0:45

Alexi написа:плафона го зарежи ..
Щом примигва,значи тока не е в ред...напражението не е постоянно и не се променя плавно както трябва.Лесно ли е да си сменя сам четките?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 25 Авг 2004, 10:17

Ами ако не ти е износен колектора(медния пръстен по който се движат четките) е лесно ,но най вероятно и той е износен ,те свършват едновременно .. четките са на една плочка която се демонтира ,при 316 може и да има място да го направиш даже без да смъкваш алтернатора ,при моето 320 беше невъзможно освен ако нямаш 2 лакътя на ръката :D За колектора се разглобява алтернатора..Аве най добре е някой майстор да ти я прави ..И пак тоз плафон..ам може той да не е наред нещо ,лош контакт на лампичката ала бала ,ти си измери напрежението при работещ двигател и ще стане ясно

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 25 Авг 2004, 11:13

Плафона и на мен ми премигва понякога, но на кой му пука за това :D
Ремонтирал съм алтернатора преди няколко месеца, напрежението е ОК. Плафона не е критерий

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 17.07.2004

Мнение от Sasho 28 » 25 Авг 2004, 15:40

Днес погледнах-алтернатора е леснодостъпен.По-късно ще проверя напражението.Мерси за инфото :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 2.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Zik » 25 Авг 2004, 23:54

Скоро имах подобен проблем. Не са скъпи нещата. Значи 2 лагера колектора на който се въртят четките и четките и труд-40 кинта. Това е при приятел и частите са с отстъпка. Само четките бяха мисла 5 кинта а колектора мисла 9лв. Най добре е да ти го замери някой който разбира щото може да е друга причината, а и те си мерат консумация при изгасен мотор, маса м/у мотора и алтернатора и още две три важни за доброто зареждане и нормалната работа неща!!! И аз съм си мерил 13.56V зареждане и си викам че е супер и на сутринта нема никой в акомулатора. Това не е показател. По добре отиди на човек който се занимава с тези неща :arrow: Съвет от изпатил човек :wink: Виждал съм напълно неработещ алтернатор който го свалиха разглобиха почистиха и заработи като чисто нов без да се смени дори и едно болче. Не е за вярване но е факт. Успех :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 16 Май 2008, 17:34

ех почва да ме хваща яд че не съм от софия,,каквото ти потрябва ,,си има човек да ти свърши работа:)
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 29.10.2007
Местоположение: в град без закони
Пол: Мъж

Мнение от agent smit » 17 Май 2008, 8:35

Sasho 28 написа:...а бмв-то има ли схема "грец" или е с някаква електроника?Дано е на плочка...

Няма кола със схема Грец, всички са със схема Ларионов.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook