жълта лампа за маслото,турбинка,гориво
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- cfk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 6.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
- Мечтае да кара: BMW
И на мен ми светеше по същия начин жълтата лампа на маслото, след като запаля за 10-15 секунди, проблема се реши след като смених въпросния датчик за отчитане нивото, от тогава не съм я виждал
Не само за 320d важи това. И при мен е наскоро. Преди време ми се случи да свети през цялото време докато шофирам, като изгася продължаваше. Погледнах маслото и беше на минимума. След време долях и всичко е ок. Преди около 2-3 седмици взе да се получава точно така. Паля, светва жълтата след 10 сек. спира до следващото палене. Изкарах си акъла, помислих, че има теч, но след като погледнах щеката и видях, че всичко е ток и жици. Минах през един сервиз и ми казаха, че е от датчика. Цените с работа варирали между 150-220 кинта. Аз вече си следя маслото редовно и ще го сменям при смяната на маслото.
- викентии70
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E46,330D,300 bhp
- Мечтае да кара: 535 D
Благодаря на всички,които се отзоваха на проблема,май ще трябва да го сменям тоя датчик и капака/баф маа му пак отидоха 7-800 лв.;трябва да ги оправдая пред жената-тя си мисли че като върви,значи е наред всичко
/

Ако вече трети ден не ти се работи,значи е сряда!
- val
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 29.05.2003
- Местоположение: София
- Кара: E46 M3
- Мечтае да кара: Е46 М3
- Детайли за колата: чудесна :)
на мен пък ми светна на два пъти в жълто при изгасяне на двигателя след 100-ина км каране по магистралата с 140 км/ч (около 4000 оборота). Щеката показа ниво точно по средата м/ду мин и макс. От тогава вече повече от 1 седмица не се е обаждала тази лампа.
let the BMW be with you
Аз го имам същия проблем с жълтата лампа след запалване на колата на 330Д. Ходих е Дару кар и се консултирах с един познат майстор. Та той обясни, че това е проблем на дизелаците на БМВ и се появявал в два случая или при зацапване или при изгаряне на датчика за нивото на маслото. Проблемът се срещал предимно при Италианските коли, защото ония "шарани" масло не се сещат да сменят и само доливат... та датчика бил фин и лесно заминавал или се зацапвал.Смяната си е цифра и той ме посъветва да си го гледам на 1000км и да си карам спокойно.
Колкото до вискозитета на маслото нямам представа възможно ли е да оказва значение в/у този датчик мое мнение е, че по скоро НЕ.
Колкото до вискозитета на маслото нямам представа възможно ли е да оказва значение в/у този датчик мое мнение е, че по скоро НЕ.
- викентии70
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E46,330D,300 bhp
- Мечтае да кара: 535 D
Благодаря на всички които се отзоваха-ще пробвам 1-во по-евтините варианти и ако изчезне /между другото откакто писах за проблема не се е обаждала лампата/ тоя проблем,ще пиша откакво е!Само да вметна сега съм в Щатите и 4.73 л. масло "CASTROL" струва 12$,без значение 5,10 или 15 W....A 1 л. бензин или дизел е 1 $ литъра.Е как да не го е яд човек как живеят хората?!Още един път БЛАГОДАРЯ!
Ако вече трети ден не ти се работи,значи е сряда!
- sladurcho_85
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 3.06.2008
лампа за масло
здравеите.От скоро имам БМВ и ми се случи нещо много странно.
Понякога когато загася колата ми светла лампата за масло и стои светната дори когато махна клуча.А когато го сложа отново ми изчезва.
Да се притеснявам ли?????
Понякога когато загася колата ми светла лампата за масло и стои светната дори когато махна клуча.А когато го сложа отново ми изчезва.
Да се притеснявам ли?????
- викентии70
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E46,330D,300 bhp
- Мечтае да кара: 535 D
ами не съм чувал досега за такова нещо ама поне на мен ми прилича на грешка на компютъра.ако искаш отвори нова тема да те посъветват.има хора които наистина разбират и някой от тях отговарят много компетентно /напр v-max , на когото благодаря за неговите отовори и ако е от Варна и има сервиз бих искал да направим контакт 0896 188 053/.но ми се струва че би трябвало да те притеснява ако ти светва при работещ двигател.
Ако вече трети ден не ти се работи,значи е сряда!
- arxiangel
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 10.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: f25
хм пичове в сервизната книжка пише че
1 ако ти светне маслото в жълто след изгасяне и махане на ключа да се провери маслото /т.е наближава мин
2 ако светне в жълто маслото /по време на каране/ е на мин
//станното е че винаги след запалване изгася червената и по някога не се запалва жълтата т.е. както по горе обеснявасше колегата 100 % датчик//
моя проблем беше т. 1 ама маслото ми беше ок както го бяха наляли след 7000 км се получи тва ма се оказа датчик 180 лв. смяната с труд ама при приятел
1 ако ти светне маслото в жълто след изгасяне и махане на ключа да се провери маслото /т.е наближава мин
2 ако светне в жълто маслото /по време на каране/ е на мин
//станното е че винаги след запалване изгася червената и по някога не се запалва жълтата т.е. както по горе обеснявасше колегата 100 % датчик//
моя проблем беше т. 1 ама маслото ми беше ок както го бяха наляли след 7000 км се получи тва ма се оказа датчик 180 лв. смяната с труд ама при приятел
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани