M50 B20 Не върви..

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от drmirchev » 23 Май 2008, 22:19

Ako е оправена моля колегата да каже какво беше че не мога да спя от както се замислих че и моята не върви. :confused: :mhihi:
Аз почнах да сменям наред остана само катализатора да се махне и няма нищо не сменено да остане.
Оня ден при смяната на филтъра (горивния) леко живна но не е което очаквах с катализатора ще имам малко затруднения но ще пиша като го извадя даже мисля да я пробвам и без гърнета какво ще каже ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 23 Май 2008, 22:26

drmirchev написа:Ako е оправена моля колегата да каже какво беше че не мога да спя от както се замислих че и моята не върви. :confused: :mhihi:
Аз почнах да сменям наред остана само катализатора да се махне и няма нищо не сменено да остане.
Оня ден при смяната на филтъра (горивния) леко живна но не е което очаквах с катализатора ще имам малко затруднения но ще пиша като го извадя даже мисля да я пробвам и без гърнета какво ще каже ;)
Абе колега какво вървене очакваш от 20-ка :?: Не мъчи колата тя толкова може :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 23 Май 2008, 22:33

Ееее това вече беше грубо... :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 25.11.2006
Местоположение: Враца

r

Мнение от 5seriq » 23 Май 2008, 22:57

колега имах подобен проблем и докато го намерих са поболях и всичко това за един ден! значи колата не можеше да вдигне повече от 120 и започна да грее малко след средата и то извън градско гледаш всичко като почнеш от помпата ,датчици ,виско и нищо!? карам аз да се прибера и 20 км. преди града пак спирам и като давам газ отзад на ремуса нема никои??? никакви газове нищо не излиза !!!
после цял ден съм вадил "вълна" за два пуловера от задното гърне "стъклена вата" докато го изпразних до краи И колата сега върви.
ВИЖ СИ ХУБАВО ГЪРНЕТАТА

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 24 Май 2008, 7:24

Колеги, тя работата е ясна още от началото, ма никой не се сети - пусни ръчнатаааааа. Е, те тогава ще видиш къ въри двулевовия матор :D
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от drmirchev » 24 Май 2008, 8:47

Ми очаква се нещо се пак 8)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: София

Мнение от ///Mpower6967 » 30 Май 2008, 9:20

210 по нанадолнището на Варненската магистрала.. :(
Слабите се стремят към порядъка,силните владеят хаоса.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: София

Мнение от ///Mpower6967 » 30 Май 2008, 9:22

Имало някаква джаджа при въздушния филтър която може да е запушена и да не охлажда дросела демег постоянно да вкарва топъл въздух? :help: Колата във ниските горе-доло обаче във високите пълна скръб.. :evil:
Слабите се стремят към порядъка,силните владеят хаоса.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: София

Re: ре

Мнение от ///Mpower6967 » 30 Май 2008, 9:23

slavianko написа:
drmirchev написа:Ako е оправена моля колегата да каже какво беше че не мога да спя от както се замислих че и моята не върви. :confused: :mhihi:
Аз почнах да сменям наред остана само катализатора да се махне и няма нищо не сменено да остане.
Оня ден при смяната на филтъра (горивния) леко живна но не е което очаквах с катализатора ще имам малко затруднения но ще пиша като го извадя даже мисля да я пробвам и без гърнета какво ще каже ;)
Абе колега какво вървене очакваш от 20-ка :?: Не мъчи колата тя толкова може :mhihi: :mhihi:


Да върви два калника зад 2.5 :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Слабите се стремят към порядъка,силните владеят хаоса.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: ре

Мнение от slavianko » 30 Май 2008, 9:59

///Mpower6967 написа:
slavianko написа:
drmirchev написа:Ako е оправена моля колегата да каже какво беше че не мога да спя от както се замислих че и моята не върви. :confused: :mhihi:
Аз почнах да сменям наред остана само катализатора да се махне и няма нищо не сменено да остане.
Оня ден при смяната на филтъра (горивния) леко живна но не е което очаквах с катализатора ще имам малко затруднения но ще пиша като го извадя даже мисля да я пробвам и без гърнета какво ще каже ;)
Абе колега какво вървене очакваш от 20-ка :?: Не мъчи колата тя толкова може :mhihi: :mhihi:


Да върви два калника зад 2.5 :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Два калника само до края на първа ли? :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: София

Re: ре

Мнение от ///Mpower6967 » 30 Май 2008, 12:36

slavianko написа:
///Mpower6967 написа:
slavianko написа:
drmirchev написа:Ako е оправена моля колегата да каже какво беше че не мога да спя от както се замислих че и моята не върви. :confused: :mhihi:
Аз почнах да сменям наред остана само катализатора да се махне и няма нищо не сменено да остане.
Оня ден при смяната на филтъра (горивния) леко живна но не е което очаквах с катализатора ще имам малко затруднения но ще пиша като го извадя даже мисля да я пробвам и без гърнета какво ще каже ;)
Абе колега какво вървене очакваш от 20-ка :?: Не мъчи колата тя толкова може :mhihi: :mhihi:


Да върви два калника зад 2.5 :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Два калника само до края на първа ли? :mhihi: :mhihi:


:mhihi: :mhihi: :mhihi:
Слабите се стремят към порядъка,силните владеят хаоса.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 30 Май 2008, 12:52

///Mpower6967 написа:210 по нанадолнището на Варненската магистрала.. :(


Ти колко искаш искаш да вдигне колега? 240?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 30 Май 2008, 14:28

dj_ennsy_1 написа:
///Mpower6967 написа:210 по нанадолнището на Варненската магистрала.. :(


Ти колко искаш искаш да вдигне колега? 240?


На равно трябва да прави 220 по километраж, което са си горе долу реални 210 +-5км/ч , зависи от гумите.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: София

Мнение от ///Mpower6967 » 30 Май 2008, 16:56

Pavlinius написа:
dj_ennsy_1 написа:
///Mpower6967 написа:210 по нанадолнището на Варненската магистрала.. :(


Ти колко искаш искаш да вдигне колега? 240?


На равно трябва да прави 220 по километраж, което са си горе долу реални 210 +-5км/ч , зависи от гумите.


Толкова и правеше и то за прилично време. Сега набира до 210 по нанадолно като народна песен. А това дето е като тройник при филтърната кутия дето влизат два маркуча в него може ли да е заминало и да не охлажда дросела?
Слабите се стремят към порядъка,силните владеят хаоса.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: София

Мнение от ///Mpower6967 » 31 Май 2008, 16:59

Колеги ами налягането на бензиновата помпа да не прави нужния дебит? Тия дни ще сменям дебитомера с друг за тест да видим.
Слабите се стремят към порядъка,силните владеят хаоса.

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook