Малко детайли по избора на БМВ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Малко детайли по избора на БМВ
Здравейте, позвах търсачката, но трудно може да се изрови по- конкретно инфо. Имам нужда от още една кола. Спрял съм се на Е36 1.8 мотор, но зависи какво намеря читаво- може и 2.0. Предпочитам първия все пак. Ориентирайте ме в избора ми по скоро на двигател от тези литражи. Наясно съм че 6 цилиндъра са по- добре от 4,но предлагането ще покаже в крайна сметка. Често казано от М30 насам не съм в час с моторите и за това съм благодарен за мненията Ви.
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
1,8 са М40 и М43 моторите.
Като отвориш капачката ,се различават по това ,че единият е с ремък, другият с верига.
Външно се различават по бобината на запалването.
На М40 е ... монолитно блокче, едно цяло.
На М43 е цяло правоъгълно блокче, но раделено на 4 и номерирано.
За предпочитане е твърдо М43. По - нова разработка, преодоляни са доста стари проблеми. М$# е след септември 93 -та производство.
Ако си формулираш по - ясно въпроса, сигурно има още неща...
Като отвориш капачката ,се различават по това ,че единият е с ремък, другият с верига.
Външно се различават по бобината на запалването.
На М40 е ... монолитно блокче, едно цяло.
На М43 е цяло правоъгълно блокче, но раделено на 4 и номерирано.
За предпочитане е твърдо М43. По - нова разработка, преодоляни са доста стари проблеми. М$# е след септември 93 -та производство.
Ако си формулираш по - ясно въпроса, сигурно има още неща...
Въпроса ми е оправдано ли е покупката на двулитров мотор 150 коня чисто технически погледнато. Ясно ми е че 35 коня са си 35 коня в повече. Това за спортния дух и 6те цилиндъра го оставям настрана- по друго мнение имам. Но ако приемем че всичко трябва да е наред, това означава солен данък, солен разход, по- скъпи части и като цяло повече пари за покупката на екземпляр, който е запазен. Това би било оправдано само ако мотора е наистина по- сполучлив чисто технически. Иначе 150 коня не е чак толкова голяма цел поне за това което аз търся.
По- кратко- интересува ме инженерно кое изпълнение е по сполучливо. Ясно ми е че веригата е по- сигурна, по-здрава и.т.н....
По- кратко- интересува ме инженерно кое изпълнение е по сполучливо. Ясно ми е че веригата е по- сигурна, по-здрава и.т.н....
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
М42 също е 1.8 мотор но той се слага предимно на купе варианта на е36. той е с по 4 клапана на цилиндър и с верига. също така основната разлика между М40 и М43 е в това че М43 е с верига а другия е с ангренажен ремък и е най-стария от изброените до сега. веригата е по-добрия вариант. М40 изобщо не ти го препоръчвам, не че е лош, просто той е двигател от Е30 модела и се предлага в първоначалните Е36-ци докато не излиза М43. М43Б18 е 118 конски сили а М42Б18 е 140 конски сили

- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Човекът каза 1,8, не 1,8 IS
И както виждате говори за мотор 115 коня, така че къш, къш нахални косери оттука
320 е по - добрият мотор за изпълнения, за скорости, за гонене.
6 цилиндровите са силата на БМВ. Като нови.
Обаче на тея години за които си говорим е много по - вероятно да намериш читав и безпроблемен мотор 318, отколкото 320 и нагоре. 320 обичайно е юркан и почти сигурно е на много повече километри.
Ще ти кажа каквото казвам винаги в тоя случай.
Вземи по - читавата кола, а не мери 200 грама повече или по - малко в мотора, щом не ти е за гоненици.
Ако избереш по - читавата, поддръжката ти ще е по - евтина.
Ако и 320 и 318 са читави, не е много голяма разликата в цената на поддръжката им. Още повече ако не се правят интервенции по мотора.

И както виждате говори за мотор 115 коня, така че къш, къш нахални косери оттука



320 е по - добрият мотор за изпълнения, за скорости, за гонене.
6 цилиндровите са силата на БМВ. Като нови.
Обаче на тея години за които си говорим е много по - вероятно да намериш читав и безпроблемен мотор 318, отколкото 320 и нагоре. 320 обичайно е юркан и почти сигурно е на много повече километри.
Ще ти кажа каквото казвам винаги в тоя случай.
Вземи по - читавата кола, а не мери 200 грама повече или по - малко в мотора, щом не ти е за гоненици.
Ако избереш по - читавата, поддръжката ти ще е по - евтина.
Ако и 320 и 318 са читави, не е много голяма разликата в цената на поддръжката им. Още повече ако не се правят интервенции по мотора.
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
- vampiravasko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: PLOVDIV
предложение
имам една 320 ка ела да я видиш и почти съм сигурен че няма да си ходиш без нея
- Spectral
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d sport
Аз имах голям късмет да си намеря 320-ка със отличен двигател, че даже колата има и екстри
с климатроник,пълен ел пакет и много запазен кожен салон за 5100 я спазарих. Разхода на бензин е голям в града, а извън градско спада убийствено много ако караш с 100-110 без значение дали сте 5 човека вътре.Бързата кола може да се кара бавно, а когато и подадеш да не се зачудва, бавната може само едно
Имам приятел с 318 в отлино състояние и много харесвам колата му. Взел я е за 6000лв


- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
М43 е много по евтин за поддръжка и обслужване от М50/52 и е съизмерим като издържливост .. за сметка на това удоволствието да го караш е много по малко от на шестака
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
fanatic написа:Благодаря за отговорите. В крайна сметка ще си потърся читав екземпляр и ще избягвам М40 мотора. Май това е извода....
колега М40 е с ангренажен ремък, а М43 е с верига не се заблуждавай. и 2-та са си 1.6 но все пак веригата си е верига.....

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани