m50b25 леко почуква....?
Модератор: Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- kompi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 1.01.2003
- Местоположение: Асеновград,Пловдив
m50b25 леко почуква....?
Леко почуква някои от клапаните(или повдигачи,незнам какво е).
Не е винаги.Маслото е сменено с мотул 6100 10в40 преди 200 км.
Какви биха могли да са последствията и може ли да се разбере точно кой клапан е?(не винаги чука,рядко) Колко приблизително би струвало?
Благодаря!
Не е винаги.Маслото е сменено с мотул 6100 10в40 преди 200 км.
Какви биха могли да са последствията и може ли да се разбере точно кой клапан е?(не винаги чука,рядко) Колко приблизително би струвало?
Благодаря!
Сучииии!
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
_65536_kb_sec_ написа:реглаж на клапани - сваля разхода, удължава живота
ако не стане може да са други неща по в тоя край
Пишен наизуст

BMW only!
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: m50b25 леко почуква....?
kompi написа:Леко почуква някои от клапаните(или повдигачи,незнам какво е).
Не е винаги.Маслото е сменено с мотул 6100 10в40 преди 200 км.
Какви биха могли да са последствията и може ли да се разбере точно кой клапан е?(не винаги чука,рядко) Колко приблизително би струвало?
Благодаря!
Компи ,утре сутринта на студен мотор след ноща ,не затваряй вратата си като седнеш в колата и като запалиш първо слушай има ли явно причукване на равни интервали от време с последващо затихване и колко време след като запали колата (в секунди) ти свети лампата за маслото до изгасване - секунда,две,три ...
как го чуваш - в колата на празен ход, при отворен капак или как ?
подавай много плавно газ от празен ход нагоре поне до 3000 мин-1 и след като по всичките операции събереш впечатления пиши

Георги Пенчев
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
все така става,кат не е ревизиран маторя и просто е хвърлен в купето 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- kompi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 1.01.2003
- Местоположение: Асеновград,Пловдив
Re: m50b25 леко почуква....?
Penchev написа:kompi написа:Леко почуква някои от клапаните(или повдигачи,незнам какво е).
Не е винаги.Маслото е сменено с мотул 6100 10в40 преди 200 км.
Какви биха могли да са последствията и може ли да се разбере точно кой клапан е?(не винаги чука,рядко) Колко приблизително би струвало?
Благодаря!
Компи ,утре сутринта на студен мотор след ноща ,не затваряй вратата си като седнеш в колата и като запалиш първо слушай има ли явно причукване на равни интервали от време с последващо затихване и колко време след като запали колата (в секунди) ти свети лампата за маслото до изгасване - секунда,две,три ...
как го чуваш - в колата на празен ход, при отворен капак или как ?
подавай много плавно газ от празен ход нагоре поне до 3000 мин-1 и след като по всичките операции събереш впечатления пиши![]()
Георги Пенчев
При палене на студен мотор,си мърка като котенце,няма никакви странични шумове(ей сега я запалих с отворен капак-няма го,а и по принцип никога не е почуквала при студен мотор).Лампата на ,маслото загасва почти веднага, няма секунда...... От както имам колата(2 месеца)само един път го чух това чукане на събора(след като излязох от пистата-докато беше топъл мотора),но тогава маслото беше на около 10 000км. Втория път беше вчета,пак при загрят двигател,но вече със сменено масло(няма логика,защото преди три дни се въртях доста и не се чу,а вчера от нищо),незнам ,сигорно не е нищо сериозно ,но си обичам колата и искам да е перфектна.....скоро

П.С. Може ли един от повдигачите да се е изпразнил по някакъв начин

Сучииии!
- tahsinov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 22.07.2006
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: ше E34 /грухчо/
- Мечтае да кара: E34 M5
И аз го имах същия проблем, докато карах с Кастрол 5W40, когато загрееше до нормална температура започваше да причуква.Сега сложих Кастрол Edge 10W60, повдигачите вече не се чуват. Има малка подробност, скъпичко е маслото, 33 лв. литъра.
- kompi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 1.01.2003
- Местоположение: Асеновград,Пловдив
tahsinov написа:И аз го имах същия проблем, докато карах с Кастрол 5W40, когато загрееше до нормална температура започваше да причуква.Сега сложих Кастрол Edge 10W60, повдигачите вече не се чуват. Има малка подробност, скъпичко е маслото, 33 лв. литъра.
да но при мен не е постоянно а мноооого рядко......
Сучииии!
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Само внимавайте като ги зоритетези коли на полигони и писти да не стане фал. След 10 000 километра вискозитета на маслото си пада чувствително, а като загрее здраво след няколко минути въртене направо става като вода. Ясно е, че здрав и читав мотор издържа много, но ако е по-износен и е тръгнал да се чупи лошо. Моята бивша Е30-ка с М10 я въртях и отначало нямаше проблем, после почна след яко въртене да потропва и да присветква лампата на маслото, докато накрая не почна да тропа все повече и не затегна мотора един ден (лагери капут).
Аз лично предпочитам маслото да се сменя по-често, макар и с по-евтино. Примерно на 5000 вместо на 10 000 километра, а вместо 30-35 лева на литър да дам 10.
Говоря за случай, в който колата ще се кара нормално, с ръчка от време на време. Ясно, че ако искате да сте все в ограничител най-читавото масло е задължително, но аз лично кораба не смятам да го юркам толкова, та да вземе да ме предаде някой ден - има си лагерници за тормоз
Аз лично предпочитам маслото да се сменя по-често, макар и с по-евтино. Примерно на 5000 вместо на 10 000 километра, а вместо 30-35 лева на литър да дам 10.
Говоря за случай, в който колата ще се кара нормално, с ръчка от време на време. Ясно, че ако искате да сте все в ограничител най-читавото масло е задължително, но аз лично кораба не смятам да го юркам толкова, та да вземе да ме предаде някой ден - има си лагерници за тормоз

BMW only!
- kompi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 1.01.2003
- Местоположение: Асеновград,Пловдив
пак цъка,чувал съм че има техника с която може да се разбере точно кой е.......някой знае ли нещо?
Сучииии!
- rdvr_burgas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 566
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: T-34
При мен потропват повдигачите само сутрин като я паля. Тропат за около 2 секунди и спират. Това е с маслa AC DELCO semisynthetic 10w40, както и с Mobil S 10w40...Лампата за маслото гасне веднага след запалването
От събота ще съм с Мотул 6100 и ще дам инфо как е с него 


R6 - Was sonst?
- kompi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 1.01.2003
- Местоположение: Асеновград,Пловдив
Кое масло е една идея по-дебело от мотул 6100 10В40(понеже това било 80%синтетика и 20% минерално)а по принцип полусинтетиката е 50/50?
Сучииии!
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
kompi написа:Кое масло е една идея по-дебело от мотул 6100 10В40(понеже това било 80%синтетика и 20% минерално)а по принцип полусинтетиката е 50/50?
Следващото масло е Мотул 8100 5W-40 Ester

Аз съм карал с Мобил,Мотул,Кю8 и сега с Кастрол Едж Спорт 10W-60 и от последното съм абсолютно предоволен

По проблема с това причукване по никое време с новото масло си мисля ,че ще е добре на следваща смяна на маслото да си третираш маслената система с един препарат на Валволин ,който се сипва в маслото за изхвърляне ,двигателя работи 10-15 минути на празен ход без никакво форсиране - изхвърля се и с новото масло нещата би трябвало да са екстра

За изпълнения като въртене ,бърнаутове ,каране на писта на адски обороти продължително аз лично не ви препоръчвам никакво друго масло освен синтетика и то доста добра,качествена ,даже в прав текст казано или Мотул 300V Competition 10W-60 или Кастрол EDGE SPORT 10W-60 ! Аз и брат ми сме подложили двигателите си на такъв див тормоз и особенно брат ми ,но с тези масла положението е абсолютно спокойствие за мотора и всичко в него


Георги Пенчев
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани