Дразнещ проблем при палене
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Дразнещ проблем при палене
Здравейте момчета! До преди седмица колата ми нямаше никакви ядове с паленето, независимо колко е топло или студено, дали е палена същия ден или не е .... От няколко дена насам сутрин пали от втория път
въртя 2-3 секунди, спирам, после пак въртя и пали-не ми харесва никак. След час, 2 или 3 ако реша-пали от раз, но аз по принцип сутрин ходя на работа (на обяд рядко я паля да ходя някъде) и после вечерта когато да си тръгвам пак така дразнещо не пали от раз
това го нямаше до преди няколко дни... Колата винаги пали на бензин и я карам така докато дигне малко t* и тогава прехвърлям на газ. Кажете от какво може да е, понеже е много гадно 



- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
най-вероятно клапаните на изпарителя изпускат по малко газ и като палиш колата се дави. ако не си рециклирал скоро изпарителя, или си купи нов или го рециклирай 


- Nasic
- Манчестър Юнайтед Фен
-
- Мнения: 585
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София Местожителство: Sir Matt Busby Way, Old Trafford, Manchester M16 0RA
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d с много кончета
- Мечтае да кара: GT5
- Детайли за колата: Е39
Вранков, и моята не палеше, и отидох на диагностика, след като ми изчистиха компа, започна да пали само като и покажеш ключа.През последните 2 седмици започна да пали от втрия път (на бензин) сутрин, след като я запаля през деня нямам никакви проблеми да я пале на каквото и да е (бензин, газ).Но сутрин от втория път.Дай 30лв. да ти изчистят грешките и виж дали ще се оправи.
| 89' E34 520i |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
ама ако стои 1-2 часа и реша да я запаля-пали от раз, не би ли трябвало пак да се "дави" ... в интерес на истината като пусна колата по инерция с около 90-100км и повече и гасне (на газ). Много странно, понеже като карам с 60-70 и я освободя-няма проблеми и с покачване на скоростта, оборотите падат и като стигнат около 500 и гасне, което е доста кофти, понеже изчезва и хидравлика и спирачките не са същите...изобщо незнам каква може да е причината... но най-вероятно изпарителя... иначе колата върви добре... има си ряз 

- Nasic
- Манчестър Юнайтед Фен
-
- Мнения: 585
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София Местожителство: Sir Matt Busby Way, Old Trafford, Manchester M16 0RA
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d с много кончета
- Мечтае да кара: GT5
- Детайли за колата: Е39
Дърпа въздух от някъде, според мен.На моята и свалих тръбата от въздушния филтър към двигателя, и изхабих едно ролка изолирбанд по тръбата
.Също така свали и стъпковото моторче и го изчисти хубаво отвътре.

Последна промяна Nasic на 27 Май 2008, 22:21, променена общо 2 пъти
| 89' E34 520i |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
да ама може да си настрои просто компа на ново като откачи акумулатора и окъси клемите му.
после се кара 10-20км да се настрои компа според карането и бензина и така.
после се кара 10-20км да се настрои компа според карането и бензина и така.

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка




- skylord
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 11.04.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
пич за паленето трябва да я вържеш да се видят грешките ,а за инерцията преди го имах тоя проблем на старата кола, като е по-голяма скоростта и набива под по-голямо налягане отпред в цедката въздух и явно изпуска от някъде... като влезне в колектора, като няма бензин гасне, решението е да сложиш една тръбичка отпреде леко накриво да дърпа от към калника да не е централно напред или да гледаш там дросели, кихалки и т.н. и да мажеш кат луд със силиконаре 

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани