Дразнещ проблем при палене

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Дразнещ проблем при палене

Мнение от Ненко Вранков » 27 Май 2008, 21:27

Здравейте момчета! До преди седмица колата ми нямаше никакви ядове с паленето, независимо колко е топло или студено, дали е палена същия ден или не е .... От няколко дена насам сутрин пали от втория път :confused: въртя 2-3 секунди, спирам, после пак въртя и пали-не ми харесва никак. След час, 2 или 3 ако реша-пали от раз, но аз по принцип сутрин ходя на работа (на обяд рядко я паля да ходя някъде) и после вечерта когато да си тръгвам пак така дразнещо не пали от раз :roll: това го нямаше до преди няколко дни... Колата винаги пали на бензин и я карам така докато дигне малко t* и тогава прехвърлям на газ. Кажете от какво може да е, понеже е много гадно :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 27 Май 2008, 21:34

най-вероятно клапаните на изпарителя изпускат по малко газ и като палиш колата се дави. ако не си рециклирал скоро изпарителя, или си купи нов или го рециклирай ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от AcOrP » 27 Май 2008, 21:55

или просто като я газиш остава повечко газ в смукателният колектор/цилиндрите. И просто се дави.

Манчестър Юнайтед Фен
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София Местожителство: Sir Matt Busby Way, Old Trafford, Manchester M16 0RA
Пол: Мъж
Кара: E39 525d с много кончета
Мечтае да кара: GT5
Детайли за колата: Е39

Мнение от Nasic » 27 Май 2008, 22:06

Вранков, и моята не палеше, и отидох на диагностика, след като ми изчистиха компа, започна да пали само като и покажеш ключа.През последните 2 седмици започна да пали от втрия път (на бензин) сутрин, след като я запаля през деня нямам никакви проблеми да я пале на каквото и да е (бензин, газ).Но сутрин от втория път.Дай 30лв. да ти изчистят грешките и виж дали ще се оправи.
| 89' E34 520i |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 27 Май 2008, 22:09

ама ако стои 1-2 часа и реша да я запаля-пали от раз, не би ли трябвало пак да се "дави" ... в интерес на истината като пусна колата по инерция с около 90-100км и повече и гасне (на газ). Много странно, понеже като карам с 60-70 и я освободя-няма проблеми и с покачване на скоростта, оборотите падат и като стигнат около 500 и гасне, което е доста кофти, понеже изчезва и хидравлика и спирачките не са същите...изобщо незнам каква може да е причината... но най-вероятно изпарителя... иначе колата върви добре... има си ряз :roll:

Манчестър Юнайтед Фен
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София Местожителство: Sir Matt Busby Way, Old Trafford, Manchester M16 0RA
Пол: Мъж
Кара: E39 525d с много кончета
Мечтае да кара: GT5
Детайли за колата: Е39

Мнение от Nasic » 27 Май 2008, 22:19

Дърпа въздух от някъде, според мен.На моята и свалих тръбата от въздушния филтър към двигателя, и изхабих едно ролка изолирбанд по тръбата :mhihi: .Също така свали и стъпковото моторче и го изчисти хубаво отвътре.
Последна промяна Nasic на 27 Май 2008, 22:21, променена общо 2 пъти
| 89' E34 520i |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 27 Май 2008, 22:19

Моята пък е обратно, сутрин пали като и покажа ключа, но след това като я изгася пали от 2ри път :evil:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 27 Май 2008, 22:21

да ама може да си настрои просто компа на ново като откачи акумулатора и окъси клемите му.
после се кара 10-20км да се настрои компа според карането и бензина и така.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 27 Май 2008, 22:25

:conf: :roll: ами тези дни ще я разхвърлям малко... трябва да сменям филтри, масло и да видя перката на климатика... дано го усетя от къде е че не върви да се излагам пред хората... сякаш лада карам :uups: :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 11.04.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от skylord » 28 Май 2008, 11:32

пич за паленето трябва да я вържеш да се видят грешките ,а за инерцията преди го имах тоя проблем на старата кола, като е по-голяма скоростта и набива под по-голямо налягане отпред в цедката въздух и явно изпуска от някъде... като влезне в колектора, като няма бензин гасне, решението е да сложиш една тръбичка отпреде леко накриво да дърпа от към калника да не е централно напред или да гледаш там дросели, кихалки и т.н. и да мажеш кат луд със силиконаре :lol:

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook