Перката на Климатика

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: София

Перката на Климатика

Мнение от 320iii » 27 Май 2008, 11:17

Значи вчера си пълних климатика и си смених филтъра и всичко ок,обаче не ми се включва перката на климатика и питах един "майстор" и той ми каза че тя не трябвало да се пуска защото играела полята на спомагателна,само евентуално ако прегрее колата тогава трябвало да се пуска.Пълни глупости ли са това или какво ?
Благодаря

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 27 Май 2008, 11:20

Пълни глупости са,тя се включва веднага с включването на климатика,а иначе е спомагателна и се включва ако не смогва виското...

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: София

Мнение от 320iii » 27 Май 2008, 11:24

окей и да ми предложите някъде да я оправят и горе долу какви пари ще ми трябват да си направя сметка.мерси пак

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 28.05.2006
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж

Мнение от КУНИ » 27 Май 2008, 13:49

Вариантите при които перката на климатика не сработва не са много, като повечето от тях не изискват сериозни средства :) На мен ми беше корозирало едното пинче на буксата и не даваше контакт - оправих си го сам без инвестиция :mhihi: Пробвай самата перка дали изобщо я бива, и ако не е изпушила лесно ще се справиш!

Emotionally Unstable
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 22.02.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Convertible

Re: Перката на Климатика

Мнение от Бибо » 27 Май 2008, 23:06

320iii написа:Значи вчера си пълних климатика и си смених филтъра и всичко ок,обаче не ми се включва перката на климатика и питах един "майстор" и той ми каза че тя не трябвало да се пуска защото играела полята на спомагателна,само евентуално ако прегрее колата тогава трябвало да се пуска.Пълни глупости ли са това или какво ?
Благодаря



.......вентилатора на климатика има две степени и при включване на климатика се включва на първа степен - винаги !
......при мен проблема беше изгорял резистор(съпротивление) на първата степен - смяна с нов и проблема е решен

......преди четири години го сменяха моя в сервиз и ми взеха 40лв ,по късно разбрах че е можело да мина доста по евтино ако си го закупя сам ,а и смяната не е толкова сложна ....
Изображение

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Мнение от ТУРБО » 28 Май 2008, 20:39

Перката трябва да работи винаги щом компресора е включил.Тръгва на първа скорост,като вдигне налягане вкючва 2-ра,като падне налягането пак минава на първа и така.
В момента климатика ще ти работи само в движение над 40км/ч.(колкото повече толкова повече студ).Смени я че навън си стана АД.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 28 Май 2008, 21:18

ТУРБО написа:Перката трябва да работи винаги щом компресора е включил.Тръгва на първа скорост,като вдигне налягане вкючва 2-ра,като падне налягането пак минава на първа и така.
В момента климатика ще ти работи само в движение над 40км/ч.(колкото повече толкова повече студ).Смени я че навън си стана АД.

До автора:
:yes:
До колегата:
А виждаш ли с какво съм ти помогнал!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 880
Регистриран на: 21.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 M52b20 Touring

Мнение от Сондьора » 29 Май 2008, 19:06

Вчера прочетох темата та си проверих и мойта перка.
Начи като го пусна климатика почва да върти, карах до центъра там спрях и проверих пак дали върти, обаче не въртеше.
Днес същия номер.
:?: :?: :?:
Та незнам кво става?

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: София

Мнение от 320iii » 31 Май 2008, 9:57

като си спрял трябва пак да върти,разбирасе ако е вкл. климата :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Re: Перката на Климатика

Мнение от netmurder » 01 Юни 2008, 22:27

Бисер_Гечев написа:
320iii написа:Значи вчера си пълних климатика и си смених филтъра и всичко ок,обаче не ми се включва перката на климатика и питах един "майстор" и той ми каза че тя не трябвало да се пуска защото играела полята на спомагателна,само евентуално ако прегрее колата тогава трябвало да се пуска.Пълни глупости ли са това или какво ?
Благодаря



.......вентилатора на климатика има две степени и при включване на климатика се включва на първа степен - винаги !
......при мен проблема беше изгорял резистор(съпротивление) на първата степен - смяна с нов и проблема е решен

......преди четири години го сменяха моя в сервиз и ми взеха 40лв ,по късно разбрах че е можело да мина доста по евтино ако си го закупя сам ,а и смяната не е толкова сложна ....


колега тоя резистор на перката ли ти се намира, щото и моя май е отишъл, знаеш ли от къде мога да си купя....
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Мнение от ТУРБО » 01 Юни 2008, 23:32

Сондьора написа:Вчера прочетох темата та си проверих и мойта перка.
Начи като го пусна климатика почва да върти, карах до центъра там спрях и проверих пак дали върти, обаче не въртеше.
Днес същия номер.
:?: :?: :?:
Та незнам кво става?


Ами може като се преохлади да спира изчакай малко на место и виж дали ще тръгне пак.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 24.05.2007

Мнение от Обрешков » 02 Юни 2008, 10:07

Наскоро бях на същия урок. Пробвай дали на ръка се върти перката. Ако се върти леко и безшумно добре - ако е задържа и се чува шум значи са се отлепили магнитите. Ремонтира се лесно ще ти обясня ако се наложи. Ако си от Варна може да го оправим заедно. Ако е задържала перката най верятно е изгорял и един 30 Амперов бушон. При мположение, че перката се върти леко и при запускане на климатика не тръгва е вероятно да е гръмнало товарното съпротивление - никакви магазини, просто си купуваш съпротивление което при мене беше 0.5 ома / 85 Вата.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook