За М10 моторя
Модератор: bum_bum
11 мнения
• Страница 1 от 1
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
За М10 моторя
Имам едно въпросче за М10Б18 някои които е отварял заводска сглобка да каже ключовете на основните и биелните лагери един срещу друг ли трябва да са или по диагонал ,че имам съмнение че някои гаражен маистор ги е оплескал като ги е сложил по диагонал че ми се налага да развивам биелите и тъи бяха сглобени и аз така ги оставих както ги заварих ....
- МРЪСНИЯТ_ХАРИ
- Каобой
-
- Мнения: 977
- Регистриран на: 5.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: 318
Re: За М10 моторя
KriK4eTo написа:Имам едно въпросче за М10Б18 някои които е отварял заводска сглобка да каже ключовете на основните и биелните лагери един срещу друг ли трябва да са или по диагонал ,че имам съмнение че някои гаражен маистор ги е оплескал като ги е сложил по диагонал че ми се налага да развивам биелите и тъи бяха сглобени и аз така ги оставих както ги заварих ....
не са ключ срещу ключ

- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
срещуположно са, навремето шлайфах вал заради майстор, който без да гледа как разглобява ги беше събрал
only rear wheel drive
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Абе превъртяли още несъм виждал ама съм виждал пресъхнали и стават буквално на езерца с сини оттенациПешо написа:те мое да са как си требва и пак да превъртаят

Друго нещо ще запитам по запознатите ,от какви мотори пасват буталата с биелите освен от М30 като се гони някъде диаметър 90-91мм


- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
ти ся ще поискаш и план за цял тюнинг проект 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
KriK4eTo написа:Абе превъртяли още несъм виждал ама съм виждал пресъхнали и стават буквално на езерца с сини оттенациПешо написа:те мое да са как си требва и пак да превъртаятно това не попречи на пича да ги сложи обратно и да си кара с тях ,няма да го споменавам кои е че някои може да го познае
Друго нещо ще запитам по запознатите ,от какви мотори пасват буталата с биелите освен от М30 като се гони някъде диаметър 90-91мм![]()
от vw боксер 90.5, но немат намиранка и требва нови
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Предполагам буталата са от костенурка,можеше да ги намеря но късно виждам мотора вече събран и го разбработвам
.... Юзър че що не да поискам тунинг проект стига да има кои да ми даде ,в момента нямам време по цял ден да ровя в моргата и да гледам кви бутала мога да сложа в блока пък и не е оправдано ,но като за първа кола и така ми е добре пък и не мисля че са много хората които на 21 год. през изпитната сесия из между изпитите са си разсипали мотора с цел да изцедят някое друго конче от него...Та кат да е мотора е с олекотени и полирани клапани ,намалена горивна камера с около 1мм и полирани отвори на смукателите и изпускателите и поолекнали биели с малко и поолекнал маховик с малко ,туи е още нямам особени впечатления понеже още повече от 3-хил. оборота не се вдигат но мотора се чуства доста по чувствителен като се настъпи газта

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани