Загуба на мощност след 2500 оборота 320д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Искам да попитам колегата kronos нещо за турбото. Ако можеш да обясниш, малко по-подробно, какво значи проминлива геометрия на турбото. В какво се изразява, за какво спомага и дали проблема не е точно там?
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Айде-е-е-е! Пак започна да "мисли" дали да набира. След две седмици перфектна работа, пак се започна. Колата се оправи като я карах извънградско при яко газ и сега пак същата гадост. Почвам да си мисля че в турбото има нагар, който пречи на тази негова променлива геометрия. Колегата kronos спомена, че ще прави някакво профилактично почистване /ревизиране/. Искам да го помоля, да ни разкаже какво е намерил вътре.





- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Още не съм я направил процедурата че нямам много време. За геометрията знам че нагарят лопатките и от там прави проблем, като не могат да се движат. Ще ви държа в течение.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
По темата:
Махнати са 2-та катализатора - колата е мъъъничко по-пъргава в ниските обороти, но проблема си остана.
Предвиждам смяна на горивни и въздушни филтри (при предишната проблема остана)
Следва почистване на смукателните колектори - ще кажа какъв е резултата.
Смятам да свалят и турбото за контролен преглед...
Следя темата, а и не само аз
Махнати са 2-та катализатора - колата е мъъъничко по-пъргава в ниските обороти, но проблема си остана.
Предвиждам смяна на горивни и въздушни филтри (при предишната проблема остана)
Следва почистване на смукателните колектори - ще кажа какъв е резултата.
Смятам да свалят и турбото за контролен преглед...
Следя темата, а и не само аз

- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
alexsch написа:къде и срещу колко пари махна катализаторите?
къде мислиш да си чистиш колектора?
Навсякъде ги махат...във почти всеки сервиз - на мен ми взеха 40 лева за 2та...единия го изтърбушиха, а на мястото на 2рия сложих права тръба.
Момчетата, който ми махаха катализатора са ми приятелчета-при тях ще чистя колектора, и пак при тях ще проверим турбото...филтъра на картерните газове не съм го сменил...но пък колеги, който са го сменили казват, че няма разлика...

- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
kasabov написа:дам, каквито и филтри да се сменят няма разлика.
Както вече споменах няколко пъти ...
основната причина се крие или в уестгейта, или в тези ел. клапани или в самото турбо (цялостна ревизия)
При мен уестгейта работи (поне така си мисля) - гледаха го няколко човека, свалиха го (незнам какво са му правили) сложиха го и пак няма разлика.
Този ел.клапан съм го поръчал и като ходя края на другата седмица в сервиза ще го сменя и него (дано от това да е)
За ревизия на турбото... надявам се да не е от това... но ако трябва и това ще направя - просто незнам кога !
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Значи филтъра на картерните газове, не помага на вървежа, а пази турбото от зацапването, което предизвикват маслените пари - не сменяш филтъра, чупи ти се турбото. При мен филтъра беше набор на колата - 180 000км, да не ви казвам в какво състояние беше. Преди да сменя филтъра, турбото почти не се чуваше да подсвирва. Сега се пооправи, но съдейки по филтъра си мисля, че вътре има яко гняс. Това зацапване на лопатките, в комбинация с тая променлива геометрия, /ще съм благодарен, някой да ми обясни какво точно представлява/ е в основата на проблема според мен. Ако е клапан той или ще работи, или няма да работи.
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
А, забравих! Ако искате, дайте да теглим чоп, кой да си разглоби турбото, за да видим какво ще има вътре.
П.С. Сигурен съм, че почисването на колекторите подобрява вървежа, но все нямам време да го направя.



П.С. Сигурен съм, че почисването на колекторите подобрява вървежа, но все нямам време да го направя.
- nikolai_nedkov
- Потребител
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 11.03.2008
- Пол: Мъж
- Кара: 730 F01
Вчера колеги смених този прословут клапан.Не съм я карал още много, но за 50км които изминах има голяма разлика във вървенето на колата и забиването не можах да го усетя.До сега изпълних всички точки до №4.Не съм пипал само дебитомера.А уестгейта на турбото е просто вътре една мембрана която или е скъсана и не работи, или работи.Мисля последно и да раздвижа лоста който регулира геометрията на турбото, той влиза в уестгейта.
- cfk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 6.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
- Мечтае да кара: BMW
nikolai_nedkov написа:Вчера колеги смених този прословут клапан.Не съм я карал още много, но за 50км които изминах има голяма разлика във вървенето на колата и забиването не можах да го усетя.До сега изпълних всички точки до №4.Не съм пипал само дебитомера.А уестгейта на турбото е просто вътре една мембрана която или е скъсана и не работи, или работи.Мисля последно и да раздвижа лоста който регулира геометрията на турбото, той влиза в уестгейта.
Колега, накарай някой леко да форсира мотора и ако ти работи уестгейта ще видиш как лостчето на тази клапа се мести само

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
nikolai_nedkov написа:Вчера колеги смених този прословут клапан.Не съм я карал още много, но за 50км които изминах има голяма разлика във вървенето на колата и забиването не можах да го усетя.До сега изпълних всички точки до №4.Не съм пипал само дебитомера.А уестгейта на турбото е просто вътре една мембрана която или е скъсана и не работи, или работи.Мисля последно и да раздвижа лоста който регулира геометрията на турбото, той влиза в уестгейта.
колега, какви парички ти излезна клапана с труда ?
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Dimitroff написа:nikolai_nedkov написа:Вчера колеги смених този прословут клапан.Не съм я карал още много, но за 50км които изминах има голяма разлика във вървенето на колата и забиването не можах да го усетя.До сега изпълних всички точки до №4.Не съм пипал само дебитомера.А уестгейта на турбото е просто вътре една мембрана която или е скъсана и не работи, или работи.Мисля последно и да раздвижа лоста който регулира геометрията на турбото, той влиза в уестгейта.
колега, какви парички ти излезна клапана с труда ?
на мен ми искат 130 лв клапан и 30 лв труд...
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани