вапросче относно Ксенона на баварката ми !
Модератор: Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Баце на мен в началото след 5 мин светене и ми гаснеха и двата не само единият и бушона гореше. Да не би и двата баласта да са ми дефектни. Отидох при майстора той ми смени бушона с такъв от 15А и вече не гаснеSaSo написа:Колега ... Откажи се! Не е нито едно от всичките... Според мене е дефектен баласт! Влючва се защитния му кръг и гасне...В мене имам един такъв баласт...Ако си го взел с гаранция си го върни на човека...За проба..Просто смени баластите и ще видиш че същото ще ти го прави ама на другия фар...
Късмет!


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Re: ре
slavianko написа:Баце на мен в началото след 5 мин светене и ми гаснеха и двата не само единият и бушона гореше. Да не би и двата баласта да са ми дефектни. Отидох при майстора той ми смени бушона с такъв от 15А и вече не гаснеSaSo написа:Колега ... Откажи се! Не е нито едно от всичките... Според мене е дефектен баласт! Влючва се защитния му кръг и гасне...В мене имам един такъв баласт...Ако си го взел с гаранция си го върни на човека...За проба..Просто смени баластите и ще видиш че същото ще ти го прави ама на другия фар...
Късмет!![]()
Неговия няма да се оправи с бушони само...

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: ре
Е моя къ се орайSaSo написа:slavianko написа:Баце на мен в началото след 5 мин светене и ми гаснеха и двата не само единият и бушона гореше. Да не би и двата баласта да са ми дефектни. Отидох при майстора той ми смени бушона с такъв от 15А и вече не гаснеSaSo написа:Колега ... Откажи се! Не е нито едно от всичките... Според мене е дефектен баласт! Влючва се защитния му кръг и гасне...В мене имам един такъв баласт...Ако си го взел с гаранция си го върни на човека...За проба..Просто смени баластите и ще видиш че същото ще ти го прави ама на другия фар...
Късмет!![]()
Неговия няма да се оправи с бушони само...


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Ама му е хубава стоката 

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Да бе , вярно какво стана с проблема - оправи ли се и как ?
Аз преди около месец като изпосмених маркучи,семеринги и други джунджурии по мотора отидох на ГазКом и казах да ми вдигнат колата с хиликоптер ако трябва но нито по двигател ,нито по ходова част да има мръсно местенце
речено сторено ...
Дуууум единия баласт фира
Смених го гаранционно и така ...
като миете двигатели правете нещо по този въпрос
Георги Пенчев
Аз преди около месец като изпосмених маркучи,семеринги и други джунджурии по мотора отидох на ГазКом и казах да ми вдигнат колата с хиликоптер ако трябва но нито по двигател ,нито по ходова част да има мръсно местенце

Дуууум единия баласт фира

като миете двигатели правете нещо по този въпрос

Георги Пенчев
- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
колеги може да го има из темите ама да не търся да попитам тук ще ме извинявате
Какво значат цифрите 3000К 4000К 4500К 6500К и т.н .за ксеноновите фарове







- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
kumo82 написа:колеги може да го има из темите ама да не търся да попитам тук ще ме извинявате![]()
![]()
Какво значат цифрите 3000К 4000К 4500К 6500К и т.н .за ксеноновите фарове
![]()
![]()
Те не са такива цифрита ама.. Иначе топлина на цвета значи... 4300 жълтеникаво - почва да прелива от синьо - после до виолетово дори... Има и зелеени и червени ама те по поръчка...



- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
аааааааа ясно значи цифрите значат какъв цвят светятSaSo написа:kumo82 написа:колеги може да го има из темите ама да не търся да попитам тук ще ме извинявате![]()
![]()
Какво значат цифрите 3000К 4000К 4500К 6500К и т.н .за ксеноновите фарове
![]()
![]()
Те не са такива цифрита ама.. Иначе топлина на цвета значи... 4300 жълтеникаво - почва да прелива от синьо - после до виолетово дори... Има и зелеени и червени ама те по поръчка...![]()
![]()





- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
http://www.xenon.bg/
Или ако някой колега не каже нещо друго!
Или ако някой колега не каже нещо друго!
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Пробвай с 15 ампера... Оригинално яките кабели идват с такива бушони... Ако не стане значи проблема е другаде... Според мене е другаде но пробвай с 15А бушони може и да стане...
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Първо пробвай с 10 ампера. След това ако горят и те тогавава 15 обаче да знаеш че това е максимума. Над 15 не слагайPei4 написа:Имам същия проблем вчера ми изгори 2 бушона по 7.5 ампера докато ги монтирахме ксенона. Викате да бодна един 15 ампера и ще си реша проблема ?


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани