губи мощ и не държи обороти-пояснение!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Мнение от Ogi » 21 Май 2008, 13:30

лапа въздух провери маншона м/у дебитомера и колекторите...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: РВ
Пол: Мъж

Мнение от alexandrovi » 22 Май 2008, 22:41

колеги някой някога да си е проверявал,чистил или сменял дюзите на инжекциона. :confused: ;)а и бензина ни е първо качество.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 22 Май 2008, 22:45

alexandrovi написа:колеги някой някога да си е проверявал,чистил или сменял дюзите на инжекциона. :confused: ;)а и бензина ни е първо качество.

Отказвам коментар. Лично при мен изглежда си е точно там проблема, а аз карах постоянно преди последното увеличение на 98 и 100. Че по - качествен уж! :confused: :evil: :evil: :evil:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 253
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e28 525e, e34 520, e36 316,next иде
Мечтае да кара: Всичките които не са описани горе

Мнение от boricha » 23 Май 2008, 18:56

Изваждаш един по един кабелите на инжекторите и ако при един от тях на се промени нищо значи е той, при вадене на другите(здравите ) трябва да паднат оборотите.
BMW RULEZ !!!
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: РВ
Пол: Мъж

Мнение от alexandrovi » 24 Май 2008, 2:01

:yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 24 Май 2008, 13:27

bobo_ld написа:Здравей! Имам абсолютно същия проблем. Смених няколко сонди и след 3-4 дни проблема пак се появява. Оказва се че сондите изгарят. Единственото решение е или сменяш ЕКУ-то или откачаш сондата от буксата и караш така с разход 1 литър отгоре. Аз така и направих, защото смяна на ЕКУ-то е голяма гимнастика. Ако имаш имобилайзер трябва да се настрои ЕКУ-то за него иначе няма палене. Успех! Ако имаш някакво друго решение на проблема пиши, ще го обсъдим.



хахахаха колата как ще е без сондата? хахахахаххаха :banghead:

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 17.05.2008

Мнение от ДЖОРДИ » 24 Май 2008, 20:01

ами 4овек при мене не само падат но се и форсира след малко между 1500-и 500.като вземе да падат прекалено много и се форсира сама
Dovizioso написа:Колега я погледни оборотите ти така ли падат

http://www.vbox7.com/play:5ccb3552

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 20.03.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW M50 B20 VANOS

Re: губи мощ и не държи обороти-пояснение!!!!!!!!!!!!!!!!!

Мнение от nitemare » 01 Ное 2012, 23:23


Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook