635csi М6 не видях нищо в сайта
Модератор: Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
635csi М6 не видях нищо в сайта
Та както казах каде пропускаме BMW 635csi M6 не заслужава ли място машината тук???? Колата ми харсва много на мен та дори и да е с 2.8 моторчето( до колкото може да се нарече 2.8 моторче де ) Вижте една такава и да си побъбрим за нея та това е предшественика на грандиозното 850csi краля на GTO-тата
http://hot.ee/bmw6series/galerii_e.html
http://hot.ee/bmw6series/gal2e.htm
http://hot.ee/bmw6series/ke_andmed.html
http://www.roadfly.org/bmw/gallery/inde ... ath=-24,1;
Яко а
http://hot.ee/bmw6series/galerii_e.html
http://hot.ee/bmw6series/gal2e.htm
http://hot.ee/bmw6series/ke_andmed.html
http://www.roadfly.org/bmw/gallery/inde ... ath=-24,1;
Яко а
Последна промяна Любака на 19 Май 2003, 16:19, променена общо 2 пъти
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.
- BMW///M-ma6inata
- Петко ///M големия
- Мнения: 2369
- Регистриран на: 1.12.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xd / Mini Cooper S
Ето тук обсъждахме този въпрос :
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=2693
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=2693
BMW///M-ma6inata написа:Ето тук обсъждахме този въпрос :
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=2693
Мисля че си се объркал малко май щото говорим за много по стар модел що не гледаш какво товориш.
За Е-24 панимаеш
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.
- BMW///M-ma6inata
- Петко ///M големия
- Мнения: 2369
- Регистриран на: 1.12.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xd / Mini Cooper S
Е,съжалявам тогава ,моя е грешката Да си призная,с тоя телефонен интернет,не ми издържат нервите докато се отвори линка :x
Добре,винвен съм,за наказание ще напиша един пост с обобщение на Е24,и разглеждане на 3.5 версиите:
Пролетта на 1976г.,новата 6-серия купе влиза в продажба.
С кодово име Е24,шестицата заема мястото на вече старата Е9 CS coupe и заимства от механиката на 7-цата.Като че ли нищо ,което е напускало Мюнхен досега не е вдъхвало толкова респект,чар и неповторимост.
Докато 635CSi e едно много луксозно купе,М6 съчетава силата на Мpower двигателя и лукса.Той е един пълен хулиган.
От самото си излизане от конвейна,шестата серия има своя директен конкурент;само Мерцедес със своя W116 450sl може да достигне близо но недостачно за да засенчи острата акуловидна муцуна на вечната шестица.За 13 годишното производство на шестицата Мерцедес така и не успяват да победят своя противник(никога и няма да успеят )
Представете си ефекта при виждането на една от тези лами в огледалото за обратно виждане,както карате на аутобана,и докато усетите какво ви приближава,фокусирате и десният пътепоказалец,и след миг вече всичко е минало.
Страничната линия подчертава само колко елегантна е шестицата и как ще продължава да заема място в сърцата на истинските БМВ маняци.Непосредствено над нея се забелязва и огромният страничен преден прозорец,който създава чувството за масивност и стабилност.
Шестицата е толкова ценена като автомобил,заради съчетаването на изключително силните характеристики,и екстремно комфортната возия.
ИСТОРИЯ:
Първите коли през 1976г.за начало се произвеждат в завода Karmann`s Osnabruck преди продукцията да бъде изместена в заводите на БМВ година по-късно.До това време предоставяните модели са 630CS и първия инжекционов модел 633CSi.Всички коли излизат от завода със бордови компютър и активна чек контрол система.През 1978г. към предоставяните модели се присъединява 635CSi,а малко след това и 628CSi.През 1985г.Настъпва и дългоочаквания М6.Той включва 24-клапанов М-Power двигател от М1."Моторспорт"подобрява окачването като инсталира амортисьори Билщайн.Спирачните дискове са 300мм.вентилирани.За да издържи на 286-те конски сили е сменена скоростната кутия.Тя е в 2 варианта-ръчна и автоматик.Limited Slip Differential-а става стандарт.
През 1987г.настъпва лек фейслифт и през 1988г.производството на 628CSi спира.Последният автомобил излиза от конвейра на 6-ти Април1989г. след като 80,361 екземпляра са произведени.
635CSi
Двигател:6-цилиндров,12 клапанов,единична горивна камера
Работен обем:3430 куб.см.
Скоростна кутия:4-степенен автоматик
Макс.сила:220 к.с. при 5700об.мин.
Тегло:1570кг.
Макс.скорост:134 мили в час
0-100км/ч: 8.4сек.
Цена (1988г.)37,300 британски лири
М635CSi
Двигател:6-цилиндров,двойна горивна камера,24-клапана
Работен обем:3453куб.см.
Скоростна кутия:5-степенна,ръчна
Макс.постижения:286к.с. при 6500об.м.
Тегло:1570кг.
Макс.скорост:150 мили в час
0-100км/ч.:6.0 сек.
Цена(1989г.): 45,780 британски лири
Добре,винвен съм,за наказание ще напиша един пост с обобщение на Е24,и разглеждане на 3.5 версиите:
Пролетта на 1976г.,новата 6-серия купе влиза в продажба.
С кодово име Е24,шестицата заема мястото на вече старата Е9 CS coupe и заимства от механиката на 7-цата.Като че ли нищо ,което е напускало Мюнхен досега не е вдъхвало толкова респект,чар и неповторимост.
Докато 635CSi e едно много луксозно купе,М6 съчетава силата на Мpower двигателя и лукса.Той е един пълен хулиган.
От самото си излизане от конвейна,шестата серия има своя директен конкурент;само Мерцедес със своя W116 450sl може да достигне близо но недостачно за да засенчи острата акуловидна муцуна на вечната шестица.За 13 годишното производство на шестицата Мерцедес така и не успяват да победят своя противник(никога и няма да успеят )
Представете си ефекта при виждането на една от тези лами в огледалото за обратно виждане,както карате на аутобана,и докато усетите какво ви приближава,фокусирате и десният пътепоказалец,и след миг вече всичко е минало.
Страничната линия подчертава само колко елегантна е шестицата и как ще продължава да заема място в сърцата на истинските БМВ маняци.Непосредствено над нея се забелязва и огромният страничен преден прозорец,който създава чувството за масивност и стабилност.
Шестицата е толкова ценена като автомобил,заради съчетаването на изключително силните характеристики,и екстремно комфортната возия.
ИСТОРИЯ:
Първите коли през 1976г.за начало се произвеждат в завода Karmann`s Osnabruck преди продукцията да бъде изместена в заводите на БМВ година по-късно.До това време предоставяните модели са 630CS и първия инжекционов модел 633CSi.Всички коли излизат от завода със бордови компютър и активна чек контрол система.През 1978г. към предоставяните модели се присъединява 635CSi,а малко след това и 628CSi.През 1985г.Настъпва и дългоочаквания М6.Той включва 24-клапанов М-Power двигател от М1."Моторспорт"подобрява окачването като инсталира амортисьори Билщайн.Спирачните дискове са 300мм.вентилирани.За да издържи на 286-те конски сили е сменена скоростната кутия.Тя е в 2 варианта-ръчна и автоматик.Limited Slip Differential-а става стандарт.
През 1987г.настъпва лек фейслифт и през 1988г.производството на 628CSi спира.Последният автомобил излиза от конвейра на 6-ти Април1989г. след като 80,361 екземпляра са произведени.
635CSi
Двигател:6-цилиндров,12 клапанов,единична горивна камера
Работен обем:3430 куб.см.
Скоростна кутия:4-степенен автоматик
Макс.сила:220 к.с. при 5700об.мин.
Тегло:1570кг.
Макс.скорост:134 мили в час
0-100км/ч: 8.4сек.
Цена (1988г.)37,300 британски лири
М635CSi
Двигател:6-цилиндров,двойна горивна камера,24-клапана
Работен обем:3453куб.см.
Скоростна кутия:5-степенна,ръчна
Макс.постижения:286к.с. при 6500об.м.
Тегло:1570кг.
Макс.скорост:150 мили в час
0-100км/ч.:6.0 сек.
Цена(1989г.): 45,780 британски лири
Да бе а не е ли малко жалко да подминем такава машина в саита . Ама ми е чудно няма ли и на някои друг мнението да се чуе та да стане дискусионна тема че както го караме на диялог маи сте ни доскучее така.
Ако ниакои е виждал на живо нека пише...
Ако ниакои е виждал на живо нека пише...
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.
- BMW///M-ma6inata
- Петко ///M големия
- Мнения: 2369
- Регистриран на: 1.12.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xd / Mini Cooper S
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
ами аз не мога да добавя нищо друго,освен,че това е една от най-красивите коли изобщо.
исках да благодаря на машината за подробната информация
исках да благодаря на машината за подробната информация
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- KEVIN-30
- младши ентусиаст
- Мнения: 583
- Регистриран на: 17.08.2002
- Местоположение: BULGARIA
- Пол: Мъж
- Кара: e30 320i
- TFreak
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 18.05.2003
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1998 E36 M41
- Мечтае да кара: проекта дето ръждясва пред блока
- Детайли за колата: EV50306
Относно М6
Първо да поздравя всички във форума това ми е първото съобщение тук.
Искам да ви попитам някой от вас чете ли "AUTO BILD",там имаше доста обширна статия за БМВ 6-та сериа,но става въпрос за подновяване на сериата. И беше сниман автомобил който много прилича на Z9,но е новата 6-та серия.Ако някои знае повече по въпроса, ще го помоля да даде малко информация.
Искам да ви попитам някой от вас чете ли "AUTO BILD",там имаше доста обширна статия за БМВ 6-та сериа,но става въпрос за подновяване на сериата. И беше сниман автомобил който много прилича на Z9,но е новата 6-та серия.Ако някои знае повече по въпроса, ще го помоля да даде малко информация.
Други пук си имаме 6-ци и ги вадим от време на време Събота и Неделя,когато гражданите си идат по родните места и улиците опустеят!
Миличката онзи ден така хубаво ме смая!От много тестове на ШПЕРЦА (както казват Опелджийте) и разработване на дюзите Борд Компота показаше среден разход 33 литра НЕЕЕЕЕЕ ИЗОБЩО НЕ Я ХВАЩА ТОКА ТАЗИ КОЛА
Очаквайте снимки другата седмица,щото Джейми с Вълшебното Фенерче от Клуб Хонда е силно притеснен,дали пък случайно моят 6-так не е Фантом
Миличката онзи ден така хубаво ме смая!От много тестове на ШПЕРЦА (както казват Опелджийте) и разработване на дюзите Борд Компота показаше среден разход 33 литра НЕЕЕЕЕЕ ИЗОБЩО НЕ Я ХВАЩА ТОКА ТАЗИ КОЛА
Очаквайте снимки другата седмица,щото Джейми с Вълшебното Фенерче от Клуб Хонда е силно притеснен,дали пък случайно моят 6-так не е Фантом
- TFreak
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 18.05.2003
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1998 E36 M41
- Мечтае да кара: проекта дето ръждясва пред блока
- Детайли за колата: EV50306
Роска, ако мислиш утре да я разходиш до Първенец, ще се изям от яд... Щото майка ми има рожден ден утре и няма да мога да дойда... А ако изпусна такова нещо... :gcry:
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани