Z3 - забравен, но все още жив
Модератор: Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Z3 - забравен, но все още жив
Първо ще започна с това, че съм фен и колега от форума на Мицубиши и искрено се надявам да успея да получа някой съвети и мнения от вас, относно автмобил BMW. От известно време мой близък човек се е захласнал по BWM Z3, вариращи в годините около 1999г... аз, по традиция, се опитах да го приобщя към диамантите, но той е упорит докрай
Ето защо влязох да прочета във вашия форум, кой какво е казал, какви са отзивите, кои са слабите страни на модела, кои са силните му страни, как е на ниво обслужване, надежден ли е двигателят, кой двигател е добър и т.н.
За мое голямо съжаление, обаче, последната тема за Z3, която открих, базирана на дискусия относно цялостно усещане за колата (а не обсъждане на конкретен детайл или особеност) е от преди 2 години. Тоест - явно няма интерес към колите, или пък няма ваши колеги, с подобни автомобили... или просто не се говори за това
Както и да е. Имало-нямало, в крайна сметка за това се регистрирах при вас и затова питам за съвет. Споделете вашите впечатления относно автомобила... но нека бъде нещо сериозно и по-технически подкрепено, а не "това е женски автомобил", защото това мнение го прочетох поне 30 пъти! Интересува ме поведение на пътя, здравина на купето, цени на части, има ли достатъчни експерти-техници, които да сервизират подобен автомобил, как е положението с разхода на гориво, какво най-често се чупи, кое е най-важно да се гледа, при покупката на Z3 на старо и какви са цените, които трябва да очаква човек, при търсене на Z3 около 1999г, двигател 1.9?
Това последното, за цените, е важно, защото намират интересни неща... в mobile.bg се намират около 14000лв, което ми се вижда горе-долу добре, стига да са в добро състояние колите! В mobile.de пак са на подобни цени и има много малко като избор, което е обезпокоително! В Англия и Латвия се намират по-евтини, но пък с докарването и евентуалният обратен волан не са малки минуси.
Това е от мен
Предварително благодаря на сериозните отговори. Пожелавам ви милиони безаварийни километри на всички.

За мое голямо съжаление, обаче, последната тема за Z3, която открих, базирана на дискусия относно цялостно усещане за колата (а не обсъждане на конкретен детайл или особеност) е от преди 2 години. Тоест - явно няма интерес към колите, или пък няма ваши колеги, с подобни автомобили... или просто не се говори за това

Както и да е. Имало-нямало, в крайна сметка за това се регистрирах при вас и затова питам за съвет. Споделете вашите впечатления относно автомобила... но нека бъде нещо сериозно и по-технически подкрепено, а не "това е женски автомобил", защото това мнение го прочетох поне 30 пъти! Интересува ме поведение на пътя, здравина на купето, цени на части, има ли достатъчни експерти-техници, които да сервизират подобен автомобил, как е положението с разхода на гориво, какво най-често се чупи, кое е най-важно да се гледа, при покупката на Z3 на старо и какви са цените, които трябва да очаква човек, при търсене на Z3 около 1999г, двигател 1.9?
Това последното, за цените, е важно, защото намират интересни неща... в mobile.bg се намират около 14000лв, което ми се вижда горе-долу добре, стига да са в добро състояние колите! В mobile.de пак са на подобни цени и има много малко като избор, което е обезпокоително! В Англия и Латвия се намират по-евтини, но пък с докарването и евентуалният обратен волан не са малки минуси.
Това е от мен

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Първо здравеи,и мерси за пожеланията и доброто отношение!!!
Чсно казано автмобила не е лош,преди време един приятел караше едно Z3 бензинка кабрио возил съм се и доста добр впечатление ми направи.Знам за един колега от форума кото има Z3 ролдсър и е направил от него доста яка машина.Като поддръжка наи добре е в официален представител.Друго няма какво да кажа за автомобила,нека се изкажат имащите такъв ексемпляр.
Чсно казано автмобила не е лош,преди време един приятел караше едно Z3 бензинка кабрио возил съм се и доста добр впечатление ми направи.Знам за един колега от форума кото има Z3 ролдсър и е направил от него доста яка машина.Като поддръжка наи добре е в официален представител.Друго няма какво да кажа за автомобила,нека се изкажат имащите такъв ексемпляр.

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Аз карам такава кола от скоро. Моята е Z3 Roadster 1.9 и е средата на 1998г. Мотора е М44, колата е с М седалки и волан, има подгряване на седалките и ASC. Като впечатленията ми от нея са страхотни... Като усещане колата е изключително приятна за каране, със страхотно управление, много директен и информативен волан и отлично поведение на пътя благодарение на отличния баланс и спортно настроеното окачване, много динамичен автомобил дори и с 4цилиндровия мотор тъй като е много лека. В интериора всичко е качествено и не поражда никакви шумове при движение по неравности, както и окачването не допуска неприятни поклащания или сътресения. Позицията на седене е отлична, ергономията също, но водачи с ръст над 185см . ще имат проблеми с височината на автомобила. Оборудването не е разхитително но е напълно достатъчно за такъв тип автомобил, и доста функционално. От техническа гледна точка всичко е до болка познато от други, доказали себе си модели на BMW. Детайлите от предното окачване са от моделното семейство Е36, задното пък е от Е30, двигателите пък също са от Е36 и Е46. Интериорните детайли също са взаимствани от тези модели. Всичко изброено до тук е добре позната и доказала себе си техника, от която трудно може да се очакват изненади по отношение на надеждността. Различни са детайлите по купето и външните панели,които са редки и не много евтини.
В общи линии това са важните неща за които се сещам.
Препоръчителни екстри, които вършат работа са WindShot-a , HardTop-a, ASCто е важна за сигурността опция за по-неопитни шофьори и при ежедневно каране, подгряването на седалките е глезотия която при нашия климат е приятна, хубаво е колата да е с кожа (въпреки че запарва малко) тъй като платнените седалки се набиват с мърсотия при открит автомобил.
Аз за около 1000км. пробег в посока Гърция и обратно съм направил около 200км. градско с разходо около 12л./100км но при много газ, около 200км. извънградско много леко каране с около 6л./100км. , около 500 км. смесено с разход около 8 и още 100км. градско с 10/100.
В общи линии това са важните неща за които се сещам.
Препоръчителни екстри, които вършат работа са WindShot-a , HardTop-a, ASCто е важна за сигурността опция за по-неопитни шофьори и при ежедневно каране, подгряването на седалките е глезотия която при нашия климат е приятна, хубаво е колата да е с кожа (въпреки че запарва малко) тъй като платнените седалки се набиват с мърсотия при открит автомобил.
Аз за около 1000км. пробег в посока Гърция и обратно съм направил около 200км. градско с разходо около 12л./100км но при много газ, около 200км. извънградско много леко каране с около 6л./100км. , около 500 км. смесено с разход около 8 и още 100км. градско с 10/100.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- vanioboy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 10.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
- Мечтае да кара: ///M6




Благодаря ви за позитивните отговори колеги, информацията ми беше наистина много полезна. Ще се върна само на няколко въпроса, които остават неразкрити:
1. Колко висока/ниска е колата? В смисъл - верен ли е митът за това, че едва ли не не може да минава през спящи полицаи а в дупките чупиш колата?
2. Колега vanioboy спомена нещо за висок разход - колко горе-долу гори? Има ли проблем с горенето на масло, тъй като при някои двигатели на БМВ това е често срещан проблем?
3. Какви пари е нормално да се приготвят за Z3 около 1999г, с 1.9 двигателя?
1. Колко висока/ниска е колата? В смисъл - верен ли е митът за това, че едва ли не не може да минава през спящи полицаи а в дупките чупиш колата?
2. Колега vanioboy спомена нещо за висок разход - колко горе-долу гори? Има ли проблем с горенето на масло, тъй като при някои двигатели на БМВ това е често срещан проблем?
3. Какви пари е нормално да се приготвят за Z3 около 1999г, с 1.9 двигателя?
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Е да ниска е колата,но БМВ и то тоя клас по спортнички сичките са ниски,но това е за по добра стабилност и аеро динамика,нема се плашиш с спящите полицаи
За маслото читав ли е двигатела няма проблем,това е маслото е много рядко при по старите модели,а за разхода сигурно градско около 9-11/100

За маслото читав ли е двигатела няма проблем,това е маслото е много рядко при по старите модели,а за разхода сигурно градско около 9-11/100

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Вчера вечерта покарах количката на DrivinGGoD и се впечатлих адски много
Чувството в нея е като в никой друг автомобил за мен , управлението и поведението ми харесаха адски много а на детелината на Бояна без тракшън и повече газ ,дори при хлъзгане колата остана страшно предвидима ... абе мълния с една дума
Георги Пенчев


Георги Пенчев
- Evelin Cotsev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1675
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: Пловдив
за мен з3 е един доста добър автомобил , но да е с по голям мотор от 1.9 , някак си не ми се връзва роудстър и 1,9 мотор 

It`s party time !
- vanioboy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 10.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
- Мечтае да кара: ///M6

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
estilian написа:1. Колко висока/ниска е колата? В смисъл - верен ли е митът за това, че едва ли не не може да минава през спящи полицаи а в дупките чупиш колата?
2. Колега vanioboy спомена нещо за висок разход - колко горе-долу гори? Има ли проблем с горенето на масло, тъй като при някои двигатели на БМВ това е често срещан проблем?
3. Какви пари е нормално да се приготвят за Z3 около 1999г, с 1.9 двигателя?
1.С височината няма проблеми, ако е стандартно окачването даже е прекалено висока

При мен както написах по-горе:
Аз за около 1000км. пробег в посока Гърция и обратно съм направил около 200км. градско с разходо около 12л./100км но при много газ, около 200км. извънградско много леко каране с около 6л./100км. , около 500 км. смесено с разход около 8 и още 100км. градско с 10/100.
За последните няколко дни е малко над 10 с много газ...
3. За читаво 1.9 от '99 с екстри в германско ще ти трябват около 8-9000 евро, дори и повече, докато за по-старичко, в не толкова добро състояние и с по-малко екстри колите се намират и за около 6500-7000
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- hangman
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 23.05.2004
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 3.0
Съгласен съм с колегите по-горе.
Само ще добавя, че пред мен стоеше дилемата Z3 roadster или E46 кабрио.
И това, че цените на ремонта при Е46-та са почти два пъти по-големи, май наклони везните в полза на Z3.
В крайна сметка не съжалявам нито за миг, защото няма такъв кеф както от любимата лагерна количка
!
Само където разхода ми не слиза под 15л/100км
...
Само ще добавя, че пред мен стоеше дилемата Z3 roadster или E46 кабрио.
И това, че цените на ремонта при Е46-та са почти два пъти по-големи, май наклони везните в полза на Z3.
В крайна сметка не съжалявам нито за миг, защото няма такъв кеф както от любимата лагерна количка

Само където разхода ми не слиза под 15л/100км

- Lilo Dochev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 18.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 3.0, E39 2.0, E66 2006
- Мечтае да кара: Само BMW
Здравейте колеги. От няколко месеца съм се засилил да взимам Z3 и къде ли не гледах обяви, с колко ли хора говорих...в крайна сметка реших да си я взема от тук. Попаднах на обявичка в мобилето.бг за Z3 1997год. 1.9 двигател, на 95 000км (кой знае всъшност колко са) пълен ел. пакет, червен кожен салон с доста екстри. Тавана в доста добро състояние. Има няколко драскотини по огледарата, но това са бели кахъри. Та другата седмица ще я капарирам, но преди да я капарирам мисля да я разходя до някой сервиз за един пълен технически преглед. Въпроса ми е ако можете да ми прероръчате сервиз в София където професионално ще се отнесът с колата и където си разбират от БМВта. И другото което е е за какви евентуални проблеми да се оглеждам при купуването й. Аз съм я гледал на място. Палили са я за да я чуя, сваляхме тавана, качвахме го. Това което ми направи впечатление, е че на изгасена кола, скоростите не влизаха много леко
Тръгваш да вкарваш предавката, има едно запиряне след което влиза. Дори на 4та скорост имам чувството, че изобщо не влезна. В момента съм с Рено Клио Уилиямс и предавките влизат супер леко...Е, ще се разбере напълно като я покарам до сервиза. Модела 1.9 1997 год. фабрично има ли шпер? Защото все пак шперчето е хубаво нещо 


- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Lilo Dochev написа: .....................
Дару кар
Адрес
ул. Илия Бешков 2
ж.к. Дружба
1592 София, България
Камор Ауто
Адрес
ул. Илия Бешков 2
ж.к. Дружба
1592 София, България

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Lilo Dochev написа:Здравейте колеги. От няколко месеца съм се засилил да взимам Z3 и къде ли не гледах обяви, с колко ли хора говорих...в крайна сметка реших да си я взема от тук. Попаднах на обявичка в мобилето.бг за Z3 1997год. 1.9 двигател, на 95 000км (кой знае всъшност колко са) пълен ел. пакет, червен кожен салон с доста екстри. Тавана в доста добро състояние. Има няколко драскотини по огледарата, но това са бели кахъри. Та другата седмица ще я капарирам, но преди да я капарирам мисля да я разходя до някой сервиз за един пълен технически преглед. Въпроса ми е ако можете да ми прероръчате сервиз в София където професионално ще се отнесът с колата и където си разбират от БМВта. И другото което е е за какви евентуални проблеми да се оглеждам при купуването й. Аз съм я гледал на място. Палили са я за да я чуя, сваляхме тавана, качвахме го. Това което ми направи впечатление, е че на изгасена кола, скоростите не влизаха много лекоТръгваш да вкарваш предавката, има едно запиряне след което влиза. Дори на 4та скорост имам чувството, че изобщо не влезна. В момента съм с Рено Клио Уилиямс и предавките влизат супер леко...Е, ще се разбере напълно като я покарам до сервиза. Модела 1.9 1997 год. фабрично има ли шпер? Защото все пак шперчето е хубаво нещо
Недей да си мислиш че скоростите на място трябва да влизат леко... Когато скоростната кутия не се върти нищо в нея не работи... Когато зъбите на муфите са спрели едни срещу други след като е загасена колата може въобще не да не може да вкараш предавката... Където и да закараш колата може и да не ти открият всичко което има по нея, но нека все пак да я погледнат... Успех и да се похвалиш като я купиш...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани