проблеми с карето
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
проблеми с карето
колеги имам проблем с гуменото каре на кардана това дето е до скоросната кутия.
за 3000км.сменям две карета
незнам аз ли все на ментета попадам или незнам
мислех си дали има нещо специфично при монтирането му в смисил при затягане или нещо такова да не би вината да е на майсторите незнам какво да си мисля вече.
ако може някай да ми разясни дали може да е от монтажа или са менте каретата.
и какво каре да си взема че да нямам проблеми и как да го различа в смисъл марка, щампи,как да го разпозная оригинално от менте
мерси предварително.
за 3000км.сменям две карета

незнам аз ли все на ментета попадам или незнам

мислех си дали има нещо специфично при монтирането му в смисил при затягане или нещо такова да не би вината да е на майсторите незнам какво да си мисля вече.
ако може някай да ми разясни дали може да е от монтажа или са менте каретата.
и какво каре да си взема че да нямам проблеми и как да го различа в смисъл марка, щампи,как да го разпозная оригинално от менте

мерси предварително.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко



- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- agent smit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 29.10.2007
- Местоположение: в град без закони
- Пол: Мъж
Номенклатурен номер : 26111227410
Описание : КАРЕ КАРДАН ГУМЕНО
Ед.цена (с ДДС) : 144.72 BGL
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Ако вземеш каре от БМВ дилър няма да е менте.
Описание : КАРЕ КАРДАН ГУМЕНО
Ед.цена (с ДДС) : 144.72 BGL
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Ако вземеш каре от БМВ дилър няма да е менте.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
бе за посоките на карето не е толко проблем...ама спазването на белезите при зглабяне на кардана са от значение
че нещо баланса си абава майката
...ама сигурно тез дет ся го сменяли знаят 




С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- pistata9889
- ентусиаст
-
- Мнения: 1288
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
- Пол: Мъж
- Кара: Камион колкото читалището...
Може и да е от висящия лагер ,защото аз до колкото знам тези карета се късат когато няма съосие.И комбинация с менте каре и разбит висящ лагер,намаля живота на карето,се пак постояно е под напрежение.Погледни как са и тампоните на двигателя и на скоростната кутия,не търси проблема само в карето.Успрх.
Когато трябва да вземеш решение относно една страна,изслушай и другата,може нейната версия да е по достоверна!!!
Яворе ,не мисля да споря нито с теб нито с pistata9889 :!:
Убеден съм ,че неправилния монтаж е причината ,защото каквото и да бие на кардана има водач,който центрира кардана към изхода на скоросната кутия. Той се къса от въртеливото-усукващо движение ,а не от радиалното биене.
По скоро забравяме ,че карето има три удебелени и три изтънени сектора .Когато изходящия вал "бута" тънкия сектор и " дърпа" удебеления се деформира и къса карето .Правилния монтаж изисква да се "бута" дебелия и да се "дърпа" тънкия сектор на каучука


По скоро забравяме ,че карето има три удебелени и три изтънени сектора .Когато изходящия вал "бута" тънкия сектор и " дърпа" удебеления се деформира и къса карето .Правилния монтаж изисква да се "бута" дебелия и да се "дърпа" тънкия сектор на каучука



0898578595
- pistata9889
- ентусиаст
-
- Мнения: 1288
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
- Пол: Мъж
- Кара: Камион колкото читалището...
Браво митиооо,аз като одарих моита бима и ме лъгаха три месеца,че ще е оправят,а после се оказа,че не могли и да е местя в дръг сервиз.Накараха ме да купя детаили които вообще не са били за смяна и мн ми оскапиха ремонта,и на края ми казаха,че неможели да е оправят.А колко пари за бензин издадох,за разходки,че всеки път отговора им беше "от утре я почваме".И на третия месец я преместих и за 4 часа е испънаха,после другия ден е накичиха и отиде за боя.И така изгорях с 1к,а бензина от мен "маистори"да са им живи и здрави маиките!
Когато трябва да вземеш решение относно една страна,изслушай и другата,може нейната версия да е по достоверна!!!
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани