хидравлична рейка е36

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 7.05.2007
Пол: Мъж
Кара: e39 530d

хидравлична рейка е36

Мнение от nemogabg » 22 Май 2008, 23:14

Здравейте колеги,въпросът ми е дали хидравличното масло за кормилната рейка подлежи на обслужване?И още нещо като е топла колата но само като е топла,като завиа на пълен десен или на пълен ляв но когато опре до края се чува виене и като отпусна спира,и ако е не е загряла, несе чува тоест ако я запаля сутрин.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: '03 330xd M57N Sedan

Мнение от Mpower84 » 22 Май 2008, 23:24

Колега прочети това http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=10583 и гледай повече да не навиваш до край, че ремонта е скъп.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 236
Регистриран на: 9.07.2006

Re: хидравлична рейка е36

Мнение от mangini » 23 Май 2008, 19:17

nemogabg написа:като завиа на пълен десен или на пълен ляв но когато опре до края се чува виене и като отпусна спира,и ако е не е загряла, несе чува тоест ако я запаля сутрин.

Да, и на мен ми е интересно дали виенето е причинено само от спад в нивото на маслото или е нещо по-сериозно?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 3.11.2007
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Is Hybrid
Мечтае да кара: M1

Мнение от phantomas » 23 Май 2008, 20:37

получава се голямо натоварване и помпата на хидравликата може да си замине
BMW 318is

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 18.07.2005
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: F11

Мнение от valeto » 24 Май 2008, 11:37

Колега,аз минах през тоя ремонт та да споделя.Определено нетрябва да се натяга волана в крайните положения,поради високото налягане което се получава.Не че е голям проблем,но е дразнещо.На 1во място-много е важно маслото като го смениш да запази цвета си,ако почернее веднага ще трябва да смениш казанчето,защото най-вероятно ти е задръстен филтъра на дъното му,който има голяма роля.Самото казанче е 60 лв в Дару.Сега за рейката :),цена за нова няма да ти казвам че да не те стресна,хубавото е че ги рециклират.Това струва около 150-200 лв в зависимост от износеността на зъбките и :)+ гаранция от 6мес.Аз мойта я рециклирах и съм много доволен.Ако нямаш майстор,звънкай,ще те пратя при мойте.Иначе можеш да си караш и така,но никакво натягане в крайно положение,ще стане беля :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 24 Май 2008, 12:23

valeto написа:.... ги рециклират.Това струва около 150-200 лв в зависимост от износеността на зъбките и ....


износеността на зъбките как я компенсират при хидравличните рейки брато :?: . Се си мислех че рециклирането на рейката се състои от смяна на о-пръстените и сичките и гумички тъпотии. Ти ме уби с тва рециклиране на зъбките :roll:
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 18.07.2005
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: F11

Мнение от valeto » 25 Май 2008, 10:05

Брато,рециклажа на зъбките се състои в "наваряване" или както там му се казваше,и след това нарязване на нови зъби.Прави се от доста отдавна и те уверявам че ефекта е поразителен :)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook