Угаснах в движение. Помощ !!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X3

Угаснах в движение. Помощ !!!

Мнение от astoinov » 16 Май 2008, 20:26

Здравейте,

край нямат моите глупости май. Днес като се прибирах от работа колата си загасна в движение :shock:. Отбих, запалих я наново и пак угасна. Пробвам пак, но тоя път и дадох газ, и като си махнах крака от газ-та колата се изфорсира сама един два пъти до 1500 - 2000 оборота, работи малко и пак угасна. След тва пък се задържа да работи чат пат, но пак се мъчеше да гасне.

Нещата се пооправиха като поразбутах кабелчето, което влиза в стъпковото моторче. Дали има шанс да е от него проблема или може да е нещо друго? Бутах и по гофрето и по другите маркучи и всичко изглежда нормално.

Помагайте, че направо се отчаях вече от тая кола !
Ако планината не отиде при Мохамед, Мохамед ще отиде до тоалетната!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 441
Регистриран на: 17.09.2007
Местоположение: София
Кара: на 3-та

Мнение от BFM » 16 Май 2008, 20:28

Да не си заредил с някой калпав бензин, колега?
Силният прави толкова ,колкото може, слабият страда толкова ,колкото трябва!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X3

Мнение от astoinov » 16 Май 2008, 20:30

Последно на ОМВ сипвах, съмнява ме да е зле, но знам ли. Иначе 95 слагам, да не да е от тва?
Ако планината не отиде при Мохамед, Мохамед ще отиде до тоалетната!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 441
Регистриран на: 17.09.2007
Местоположение: София
Кара: на 3-та

Мнение от BFM » 16 Май 2008, 20:34

95 си е хубав бензин, но не и у нас, особенно като е останал малко в танка. Понеже на мен ми се е случвало с 95 на Ш.л да гасна, горе долу ако си зареждал до 10-ина км преди да угасне, най-вероятно е това проблема :roll: Дано не си заредил до горе!
Силният прави толкова ,колкото може, слабият страда толкова ,колкото трябва!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 7.07.2007
Местоположение: София

Мнение от Ozir1S » 16 Май 2008, 20:35

astoinov написа:Последно на ОМВ сипвах, съмнява ме да е зле, но знам ли. Иначе 95 слагам, да не да е от тва?

Едвали е от бензина.
Изображение
Деба тия дърти кочини!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X3

Мнение от astoinov » 16 Май 2008, 20:36

О, тя мойта кола пълен резервоар не е виждала :mhihi:

Ами ще се надявам да е от това. Сега изчезвам да я поразходя и ще сипя от друга бензиностанция, да видя как ще е.
Ако планината не отиде при Мохамед, Мохамед ще отиде до тоалетната!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 441
Регистриран на: 17.09.2007
Местоположение: София
Кара: на 3-та

Мнение от BFM » 16 Май 2008, 21:38

Може и да не е , ама това е най-лекия вариант, да пробва все пак да долее с по-високо октаново число :dunno:
Силният прави толкова ,колкото може, слабият страда толкова ,колкото трябва!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 7.07.2007
Местоположение: София

Мнение от Ozir1S » 16 Май 2008, 21:53

При мене от мотора за празен ход понякога паля от 3-4 път. Просто паля вдига за секунда оборотомера и угасва. Треа да го сменям ама нема читави L образни на приемливи цени :)
Изображение
Деба тия дърти кочини!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: конджул

Мнение от Jim Beam » 16 Май 2008, 22:00

бе глупаво предложение, но да не е нещо помпата?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X3

Мнение от astoinov » 17 Май 2008, 0:53

Ами съмнява ме да е помпата. Аз ръчках по стъпковото моторче. Поразбутах тая букса която влиза в него и в един момент се закрепиха оборотите и като ръчкам тая букса и пак почват да играят. Странното сега е, че кога го закрепя да е добре ми държи окло 1000-1100 оборота на празен ход, което ме притеснява. Някакви предположения?
Ако планината не отиде при Мохамед, Мохамед ще отиде до тоалетната!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 17 Май 2008, 10:07

Не вярвам да е стъпковото моторче или бензина и да ти гасне в движение. По скоро нещо като дюзи, гарнитура, алтернатор?
Но вместо да гадаем, защо по - добре не идеш на сервиз? Аз по сериозен проблем с кола от това да гасне в движение не се сещам... Освен въобще да не пали. Може да е един, може да е комплексен проблема, може и някаква дреболия да е, ама няма как да разбереме.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X3

Мнение от astoinov » 17 Май 2008, 10:37

Трябва да добавя и че не огасна докато бях на скорост, а или бях на свободна или с натиснат съединител не помня вече.

За сега я позакрепих да работи, но обортите са по-високи от нормалното. Явно на заплата ще ходя на доктор, че така или иначе ми се събраха някакви неща да и правя.
Ако планината не отиде при Мохамед, Мохамед ще отиде до тоалетната!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 17 Май 2008, 10:58

И на баща ми вектрата беше тъй, водихме я на елкони мелкони никакъф ефект. Оказа се че изолацията на кабелите беше спекла и се беше изронила. Ма те нали за в едни черни маркучи и не се вижда.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 7.07.2007
Местоположение: София

Мнение от Ozir1S » 17 Май 2008, 11:07

И при мен оборотите бяха по-високи от 1000. Като изчистих дебитомера и стъпковия мотор с WD40 (направо ги удавих :mhihi: ) и оборотите се нормализираха, но проблема с паленето на студен мотор ми остана.
Изображение
Деба тия дърти кочини!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X3

Мнение от astoinov » 17 Май 2008, 11:24

Ozir1S написа:И при мен оборотите бяха по-високи от 1000. Като изчистих дебитомера и стъпковия мотор с WD40 (направо ги удавих :mhihi: ) и оборотите се нормализираха, но проблема с паленето на студен мотор ми остана.


Май това е добър вариант да го пробвам преди да се хвърля по майстори, че съм си бедно студентче и гледам, ако нещо мога да си свърша сам да го правя (въпреки че съм малко бос, но се уча :mhihi: )

Ако не ти е проблем, прати на Л.С. примерно или пиши тук някакви подробности, как се чистят дебитомера и стъпковото, трудно ли се махат и някакви по специфични неща има ли ? Горе долу колко време ти отне ?
Ако планината не отиде при Мохамед, Мохамед ще отиде до тоалетната!

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook