При 160 загрява до средата - нормално ли е? 318is
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- arabian
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: 328i Е46 '99
При 160 загрява до средата - нормално ли е? 318is
Значи карах малко в посока вакарел по Тракия и на изкачване със 160-180 температурата ми стигна до средата. Да поясня, че съм с постоянно отворен термостат и прецакано виско. После като я пуснах надолу със 130-140 почти по инерция влезе в синьото. Та въпроса ми е, нормално ли е при такава скорост и такава въздушна струя да се качва до средата перката? Радиатора ми е чисто нов, антифриз не губи изобщо, капачката ми уплътнява добре, имам си парно и не меша масло и вода. Върви чудесно и не дава никакви признаци за повреда. Със силиконови глупости не ми се занимава и съм си купил ел. перка и радиатор с датчик, мисля до няколко дена да я направя.
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Re: При 160 загрява до средата - нормално ли е? 318is
arabian написа:Върви чудесно и не дава никакви признаци за повреда.
Смени си термостата, за да не почне;)

- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
ако виското ти е прецакано от това идва проблема, колкото повече газ даваш толкова по-бързо трябва то да се върти, ако не го прави е нормално колата да загрява, все пак и трябва повече охлаждане във високите обороти
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
При 180 потока, създаден от виското е нищожен в сравнение с тоя, дето така или иначе си го има заради скоростта. Това да си достигне работната температура вероятно е нормално, все пак при тая скорост сигурно си на 5500. След това се охлажда бързо заради стуята въздух. И все пак, смени поне термостата...

- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
Митко Ганчев написа:При 180 потока, създаден от виското е нищожен в сравнение с тоя, дето така или иначе си го има заради скоростта. Това да си достигне работната температура вероятно е нормално, все пак при тая скорост сигурно си на 5500. След това се охлажда бързо заради стуята въздух. И все пак, смени поне термостата...
така е, но все пак не забравяй колко радиатора има отпред и колко неща пречат на цялата струя да стигне до водния радиатор
другия момент е че ако пък загрява повече от колкото трябва, може и водната помпа да не е читава, но все пак тя не минава средата температурата
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
В случая това, което става си е напълно нормално.... колата успява да загрее до работна температура заради високите обороти, в които влиза двигателя.... а после изстива, щото ти е отворен термостата..
Не е нормално обаче да държиш колата в това "положение" и да я караш така....
Не е нормално обаче да държиш колата в това "положение" и да я караш така....

- Biggy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 161
- Регистриран на: 29.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0d '13
- Мечтае да кара: М-power
Bmw_Touring1 написа:бате за 318ис е нормално несе шашкаи
не съм сигурен, с температурата шега не бива. всеки си преценява
- BMW lover
- Любовника
-
- Мнения: 2210
- Регистриран на: 10.10.2005
- Местоположение: Пловдив <-> София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d
- arabian
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: 328i Е46 '99
Благодаря за мненията. Разбира се че нямам намерение да я карам така колата. Все пак е на 2 седмици и докато открия кое трябва да се прави задавам въпроси. По принцип спазвам правилото, че ако мине средата с повече от милиметър трябва да спра и да хвърля ключовете. Гадните араби в Италия бяха сложили сцепен радиатор от 1,6. Колкото до виското - имам всички необходими части вече да си сложа електрическата перка. Притеснява ме само факта,че ако пак стигне работна температура при такава скорост ще се включи перката при 180, което не ми се е случвало на никоя друга кола. Не искам пак да събуждам спора, но за себе си съм преценил да мина на електрическа. В магаазина откъдето взех радиатора казаха, че масово колегите изхвърлят виското. В конкретния случай обаче то би било по-удачно... вече не знам честно казано... Ще пробвам и ще пиша какво е станало.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
arabian написа:Притеснява ме само факта,че ако пак стигне работна температура при такава скорост ще се включи перката при 180,
Е тва няма как да стане просто.... тя достига работна температура, ма как очакваш тогава да ти се пусне перката??? Нали тва е идеята на "достигане на работна температура" - оптималната, при която двг-то работи при най-добри условия - как очакваш да ти се пусне перката?





Но така като те слушам ти май преди това BMW си имал друга кола и не си наясно със стрелката за водата.... тя не трябва да е малко над синьото, ами трябва да е точно в средата т.е. както е станало когато си карал бързо... на много други коли стрелката никога не стига средата на скалата и май това те обърква... при BMW-то сега стрелката трябва да е право нагоре, което е и идеалното място за нея... ако е дори малко в дясно, значи двг. се опитва да прегрява.... ако е наляво, както е при теб, значи имаш проблем с охладителната система (най-вероятно отворен термостат - това е по-малкият проблем, щото така няма да прегрее, но я караш в неоптимални температурни условия..).
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
- arabian
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: 328i Е46 '99
Еми мен ме шашна точно защото е с отворен термостат. Иначе датчика за перката е на 95 градуса. Но досега никога не съм карал кола с прецакан термостат, която при такава въздушна струя да работи в оптималната температура. Щото като има термостат той се затваря и гоемия радиатор е елиминиран от сметките. А сега хем минава постоянно оттам антифриза хем пак е стрелката горе по средата. Колкото до дугите коли, никога не съм карал такава, при която да е нормално да минава средата! Вече мисля, че стигнах до отговора - 5000 оборота в минута са сериозно нещо и особено на изкачване...
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани