BMW 325tds не пали
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- NikolaiSTRA
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 7.02.2008
BMW 325tds не пали
Значи имам следния проблем. Когато колата е загряла пали без проблем. Когато изстине- стартера върти и не пали. Първо се изхабява акумолатора преди да запали. Някой път имам късмета да запали, но това е в 1/10 от случаите. Когато някой ме дръпне колата пак пали. Ходих на някакъв майстор във VIP сервиз. Казаха ми че имало въздух в помпата и го били извадили, но на следващата сутрин имах същия проблем. С 2 думи нищо не оправиха. Моля някои ако е имал подобен проблем да помага.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Щом дърпа въздух преглеждаш всички маркучи за скъсано,напукано,хлабави скоби...Един колега беше слагал клапанче преди ГНП,потърси темата,мисля е в "полезни"...А не каза дали подгрява,светва ли ти лампата...Може да е от датчик за темп. и хиляда други неща...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- NikolaiSTRA
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 7.02.2008
Ами подгрява да. Лампичката за свещите светва. Изгасва и аз тогава пробвам. Мисля че свещите са наред защото скоро ги бяха преглеждали. А за температурния датчик незнам. Иначе на бордовия компютър ми показва че температурата е -37 градуса. Ама това едва ли има нещо общо с паленето
- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
И аз имах подобен проблем. Но за сега няма да ти казвъм как съм го решил а просто ще ти кажа да експериментираш за да видиме дали и при теб е същото.
Като запази
караи си я и като решиш да се прибираш и да не се возиж вече с колата за деня т.е да преспиш. Паркираи колата на някое изнанагорно така че двигателя да се намира в по ниската част а резервоара в по високата а бе все едно се спускаш от някоя улица и сираш. Предполагам на следващия ден ще запалиш от раз. Само гледай да дръпнеш ръчната и да подпреш с камък. И помни двигателя в ниското задния капак във високото. Ако запали слагаш един възвратен клапан на едно местенце и си готов.
Но преди това ест. виж пак свещите и дали имаш нафта. Че откакто поскъпна хората забравят да сипват като видят цените
Като запази

Но преди това ест. виж пак свещите и дали имаш нафта. Че откакто поскъпна хората забравят да сипват като видят цените


БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
А и забравих да ти кажа да си потърсиш температурен датчик че твоя сигорно е хванал гората. Все пак провери намира се в десния въздуховод. Като го сложиш няма да се чувстваш все едно си в антарктика като погледнеш борда 


БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
- plamenianev
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Варна
90% съм сигорен че трябва да си сложиш клапанче,и моята не палеше до момента в който не сложих клапанче след горивния филтър.Схемата му на работа е много проста-пропуска нафта само към помпата и не връща във филтара.Много е хубаво да има такъв клапан всеки,защото този който е във помпата рано или късно заминава.Другото което е ако ти е свършил акумулатора е възможно и от това да не ти пали.По принцип оригинално колата е с 85ампера и на този двигател му трябва много ток за да запали-аз си сложих 95ампера след като моя беше свършил от въртене.така че първо сложи клапанчето,после ако има проблем с паленето,акумулатора и така.Но почти съм сигурен че ще се оправи...ето ти и темичката
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=82760
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=82760



- Harry^racinG
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 12.04.2008
- Местоположение: София
- Кара: e70 40d
колеги какво е тва клапанче,може ли да поясните и някоя снимчица ако ви се намира или кой може да го направи ?!
- NikolaiSTRA
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 7.02.2008
Ей ако знайте какво ми се случи. Значи спрях я на наклон. И незнам дали от това или просто защото предните дни беше топло, но колата си запали. Обаче: карах 100 метра и почна да губи обороти и изгасна. После като пробвам да паля- не става. Ако може някой да ми каже какво става. Или поне към кой майстор да се обърна за това. Запазих си час за диагностика в сервиз Юве.
- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
NikolaiSTRA написа:Ей ако знайте какво ми се случи. Значи спрях я на наклон. И незнам дали от това или просто защото предните дни беше топло, но колата си запали. Обаче: карах 100 метра и почна да губи обороти и изгасна. После като пробвам да паля- не става. Ако може някой да ми каже какво става. Или поне към кой майстор да се обърна за това. Запазих си час за диагностика в сервиз Юве.
Казах ти спираш на наклон и разбираш.
Колата е изгаснала за6тото е останало в ГНП то но само че от маркучите за излишна се е варнала пак. Значи слагаш клапанчето което струва 2 лв. от "Лада Самара" на пастмасовата тръбичка между филтъра и ГНП то и си готов. Оправяи я и ще видиш как пали от четварт оборот.

БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
- NikolaiSTRA
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 7.02.2008
Ми чесно да си призная няма да се спрява сам. Ако можете да ми препоръчате някой който да знае как става това. Ако ми рещите проблема имате една каса бира от мен на следващия BMW събор, че доста ма мъчи тоя проблем. Досега не беше гаснала в движение
- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Ами идваи до нас и ще го оправиме.
Аз съм от надежда. Ако ти е близко хващаи геврека и идваи. Само звани преди това.
Аз съм от надежда. Ако ти е близко хващаи геврека и идваи. Само звани преди това.

БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани