ис

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 11.06.2004

ис

Мнение от micasa » 10 Фев 2008, 16:48

колеги искам да взема ис . до сега от е 36 сам карал един пат 1.6 и бях разо4арован от кам набиране . днес карх гледан ис и не6то пак не се цеде6е и вав високите ина4е мотора работи добре и на празен ход не прекасва мотора .за мен този мотор трябва да има пове4е ряз или аз се попадам на такива модели .или не мога да го карам или има не6то тънко за оправиане .моля за мнения на колеги с ис

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 10 Фев 2008, 17:18

Колега не знам какво очакваш от 1.8 двигател, макар и 16V
Според мен 1.6 въобще не може да се сравнява тук. Имам чувството, че е правен единствено да се избегнат някои специфични ограничения за определени пазари (което не го прави лош, просто не ми се вързва с имиджа на BMW)
1.8 - 16V за купето си е много добре балансиран като мощност, ускорение, разход и поддръжка.
Това разбира се е лично мнение

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 11.06.2004

is

Мнение от micasa » 10 Фев 2008, 17:46

6е трябва маи да покарам две три да направя сравнение 4е не е на добре работата мама му

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 27.01.2007
Пол: Мъж
Кара: бмв 320 Е36
Мечтае да кара: ново бмв

Мнение от dezavu » 10 Фев 2008, 18:01

аз имам ис ка и не се оплаквам да ти кажа особено като влезе след 3000 оборота ис запо4ва да озна4ава истребител и мотора е 1.9 а не 1.8 може да видиш моята гордост в галерията ми :lalala:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 26.01.2008
Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d

Мнение от димитър_81 » 10 Фев 2008, 19:50

има 1.8 или м42 и 1.9- м44 за БМВ минимума е това поне според мен ама истината е 2.5 бензин но всеки решава

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 10 Фев 2008, 20:01

След 3000 оборота на 1ра и 2ра, като смачкаш гаста трябва просто да е като в nfs. Лепи :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 369
Регистриран на: 17.03.2005
Пол: Мъж
Кара: '13 530D F07

Мнение от izzzo » 11 Фев 2008, 0:20

[quote="zBoost"][/quote]
Така е, след 3000 оборота лепи за седалката, под тия обороти обаче не очаквай много :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: ис

Мнение от ивчо3 » 11 Фев 2008, 10:38

micasa написа:колеги искам да взема ис . до сега от е 36 сам карал един пат 1.6 и бях разо4арован от кам набиране . днес карх гледан ис и не6то пак не се цеде6е и вав високите ина4е мотора работи добре и на празен ход не прекасва мотора .за мен този мотор трябва да има пове4е ряз или аз се попадам на такива модели .или не мога да го карам или има не6то тънко за оправиане .моля за мнения на колеги с ис

Няма база за сравнение мужду BMW318 is и RENAULT clio например. Ако си свикнал с реното в никакъв случай няма да ти хареса как набира ис-а. Това е високооборотен двигател и ако искаш да има ряз, трябва да го настъпваш здраво и да сменяш предавките на високи обороти. На ниските обороти колата е куц кон. Правя сравнение с предишната, която имах- BMW316I с купе Е30, двигател М40. Направо я ненавиждах тази кола- на ниските обороти набираше здраво, а на по-високите нямаше никакъв кон под капака, в движение набираше еднакво, независимо на коя предавка и обороти на двигателя. Който си пада по спортното каране няма как да не оцени предимствата на ис-а, а който смята да се пенсионира поради неспособност да натиска педалите до дупка, може да си кара стария мерцедес, или реното, например.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: '03 330xd M57N Sedan

Мнение от Mpower84 » 11 Фев 2008, 10:44

Моето мнение е, че е много балансирана кола.Зависи вече точно на какъв екземпляр си попаднал.По принцип всеки разбира по различен начин нещата, но ми се струва, че ако от това дето пише, че го караш се качиш на 318ис треа да ти се стори самолет (не че не е :D ).

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 11.06.2004

is

Мнение от micasa » 11 Фев 2008, 21:54

мерси колеги трябва да покарам поне о6те една за сравнение за6тото не ми се виарва да е така

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 786
Регистриран на: 10.09.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: F10

Мнение от McClane » 11 Фев 2008, 22:00

izzzo написа:
zBoost написа:

Така е, след 3000 оборота лепи за седалката, под тия обороти обаче не очаквай много :(


Това е самата истина за ИСките.
Пробвай и някоя 320ка за всеки случай,може да ти се стори по бърза :D

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 28.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is Coupe
Мечтае да кара: M6 G-Power
Детайли за колата: ...направо си е детайлна :)

Мнение от panatinaikoz » 11 Фев 2008, 22:03

Колега , аз карам такова животинче и наистина след 3000 оборота си става палава (да не говоря ,че очаквам една идея отгоре след като отстраня един проблем наречен "затлачен катализатор")...освен това вземи под внимание факта , че колата тежи 1 200 кила празна ( но с двигателя :mhihi: :mhihi: :mhihi: ) , но си направи експеримента да видиш ускорението при по-висока скорост (без да се прекалява разбира се) , защото доста мънички резачки ( Опел Корса GSI ) примерно са ми взимали старт , но те набират до 100-120 и после...бутай да набере , докато при IS-a , поне при моя дали от 80 до 120 набирам или от 120 до 160 ускорението не спира...(даже не слагам фактора стабилност , където разликата се усеща)
Ако лампичката за резервата на бензина Ви не свети , значи просто не работи!!!
Да храниш БМВ с газ е като да храниш тигър със суха храна...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 12 Фев 2008, 10:35

panatinaikoz написа:Колега , аз карам такова животинче и наистина след 3000 оборота си става палава (да не говоря ,че очаквам една идея отгоре след като отстраня един проблем наречен "затлачен катализатор")...освен това вземи под внимание факта , че колата тежи 1 200 кила празна ( но с двигателя :mhihi: :mhihi: :mhihi: ) , но си направи експеримента да видиш ускорението при по-висока скорост (без да се прекалява разбира се) , защото доста мънички резачки ( Опел Корса GSI ) примерно са ми взимали старт , но те набират до 100-120 и после...бутай да набере , докато при IS-a , поне при моя дали от 80 до 120 набирам или от 120 до 160 ускорението не спира...(даже не слагам фактора стабилност , където разликата се усеща)

Колега, съвсем точно си описал предимствата и недостатъците на ИС-а. Само ще допълня, че над 150-160 км/час на 5-та предавка тази кола е просто неудържима. Усещането е невероятно. Напълно забравяш що е секс.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 9.08.2007

Мнение от Dj0kera » 12 Фев 2008, 10:46

взимай една ИС-ка и нещата се нареждат.Както казаха колегите малко е мудно до 3000 оборота но после е резачка :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 12 Фев 2008, 11:14

Колега,ако си карал малолитражка като тази от профила ти е нормално,както казаха колегите - тези коли са по-тежки,искат обороти.Силата им не е в гонките по светофарите...Истината идва там където другите коли ти казват "чао!" :arrow: след 140км/ч :mhihi:

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook