проблем в ABS-а не отпуска колелата

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

проблем в ABS-а не отпуска колелата

Мнение от Hellrider » 07 Фев 2008, 16:22

много кофти проблем-при екстремно спиране или нормално спиране на хлъзгав терен ми остава задържано едното или двете колела отпред :confused:
трябва да натисна спирачка още 2-3 пъти за да тръгне колата
цялата табота идва от абс-а, защото това го прави когато се задейства, усещам как помпата продължава да работи и ми сваля оборотите
лампата не светва, освен при теста преди запалване
всичко друго по спирачките е изрядно.
на компютър дава грежка в абс помпа / реле, но не вади кое точно е
иначе докато спирам педала су удря и абс-а работи, само дето забравя кога да спре и да отпусне
1 вариант да търся реле/те май са 2бр/ и двете ли да сменя или само сивото
2 ако не се оправи с реле отиваме на помпа
какви пари струва втора ръка и подлежи ли на ремонт

3 махам бушон и релета и перкам без абс, което не ми харесва особенно :(

благодаря ви!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 07 Фев 2008, 16:50

Смени релетата,щом дава грешка там,може би някое ти залепва и от там иде проблема,помпата не трябва да работи като си спрял вече,включва се само когато преплъзва някоя гума...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 07 Фев 2008, 17:27

намират ли се тези релета афтърмаркет или са само оригинални
от морга май също е вариант :confused:
а защо са два броя, кое за какво е ...
сега се загледах в крачетата на червеното и има леко жълто отгоре
дано да е от тях :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 07 Фев 2008, 20:21

Колега смисъла на ABS-а е да не позволява да блокират колелата, не ми е ясно как той може да ги блокира. Съветвам те да свалиш релето на ABS-а и да видиш какъв ще е ефекта

По-скоро друга е причината да блокират, а понеже датчиците на ABS-а дават сигнал за разлика в ъгловата скорост на въртене на различните колела по-голяма от допустимата се включва ABS-а
С една дума това е следствие, а не причина

Според мен причината може да е механично задържане на цилиндърчетата в спирачните барабани, повредена спирачна помпа (не освобождава налягането при отпускане), запушени тръбопроводи на спирачките или раздути спирачни маркучи
С времето гумата старее размеква се от спирачната течност, раздува се и намалява драстично сечението им. Тогава при натискане на спирачката високото налягане позволява спирачната течност да мине през маркуча, но като се отпусне спирачката не се връща обратно

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 07 Фев 2008, 22:11

изцяло от помпата е,първо си смени течноста и тогава продъллжавай нататък
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 07 Фев 2008, 23:38

течността е сменена, маркучи също, челюсти, цилиндри всичко е ОК
това явление се появява само при задействане на абс, иначе си спира супер и не затяга
не знам дали има друга помпа на спирачките и дали тя може да се гаври нещо
утре ще тествам без бушон на абс, ефекта трябва да е като без релета
и без АБС изобщо

ако се окаже помпа какво следва :( ремонтира ли се

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 08 Фев 2008, 11:00

някой има ли схема на релетата или да знае кое от двете за какво е?
трябва ми точно релето на помпата-аз мисля че е номер 12 сивото, но да не го объркам
абс-а като има три бушона достатъчно ли е да махна само един за да не работи

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 08 Фев 2008, 14:44

май сам ще си пиша тука :mhihi:
пробвах без бушони и релета-никакви признаци за задържане след пускане на спирачката няма
значи е по абс-а нещо
пробвах и нови релета - същото дърво
но все пак предпочетох с абс макар и задържащ при екстремно спиране
отколкото без абс, защото там пак ще ми блокират колелата при хард спиране, че дори и управляемост няма да имам

май на абс помпа отиват работите, ама ще я мисля по-нататък

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 08 Фев 2008, 17:17

Схема на релетата за Е36

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 01 Май 2008, 18:09

проблема май ще дойде абс помпата-хидро юнита :confused:
въпроса ми е точно със същия номер ли трябва да го заменя?
гледам, че за 20-ки има поне 10 различни номера каква им е разликата?
и как мога да разбера дали моя е правилния за моята кола-да не си купя същия номер, а да се окаже че и преди не е бил точния и за това се е*ава :roll:
:help:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook