Тест на E36 320i Coupe - 323i Coupe - 328i Coupe

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 4.08.2007

Тест на E36 320i Coupe - 323i Coupe - 328i Coupe

Мнение от brobot » 06 Яну 2008, 15:33

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Брабус - Мечта Водителя

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 06 Яну 2008, 15:39

На последната снимка има някви резултати за nm и kW.... т'ва ако предположим, че са замерени (а не фабрични) - интересно :) :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 06 Яну 2008, 17:35

интересно за 328- цата, 20- ката си е пак толкоз :mhihi:
Изображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 06 Яну 2008, 18:23

Мдам... ма дори 323i я дават 185 коня....а не 170 :) Тва едва ли е замерено на дино, ма пък щом 320i дава 153 коня..... верно е доста любопитно :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 30.04.2004
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: много синя и много черна

Мнение от Hristo » 06 Яну 2008, 18:54

не се очудвам, по чуждите форуми е често явление да си замерват 23 и 28-ците и резултатите са винаги завишени от заводските нищо, че са на по 10 и повече години
като 328 с някой модчета стига лесно към 230коня, а 323 - 195
говори се че тия коне 170 и 193 са само за да влезят в рамките на някакви застрахователни стойности по онова време(както сега доста коли се пускат на 163кс)
затова и в темата за 323 с/у хондата писах, че може да се очаква изненадка от 323 ;)

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 06 Яну 2008, 19:00

Ако не си забелязал, в този тест се използват коли на по 5-6000км.... били са чисто нови... а не на по 10 години... цените са в DM, а М3-ката е все още 286PS ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 30.04.2004
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: много синя и много черна

Мнение от Hristo » 06 Яну 2008, 19:11

е ясно де. аз ти пиша за дино тестове в периода 2004-2007 в които 323 и 328 пак показват подобни резултати, а с модчета и доста по-добри, защото мотора има голям потенциал, но е лишен от въздух

нека падне акциза, да се навъдят и тука тия моделчета пък да видим можем ли като англетата да ги дигаме 328 до конете на американското м3 ;)

ако ти се търси тук http://www.e36coupe.co.uk/forum
bbtb и M50 inlet manifold в търсачката
има доста графики на 10г. коли на по 130000 мили по 220-235коня
Последна промяна Hristo на 06 Яну 2008, 19:17, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 28.05.2006
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж

Мнение от КУНИ » 06 Яну 2008, 19:12

20-ската я дават с най-голям разход! Май споделям същото мнение! А от 0 до - 160км. има брутална разлика :mhihi: - само констатирам.
Ама пък най-големия бум са спирачните разлики: трите модела са с едни и същи по диаметър спирачни дискове, празната маса е в полза на 320 пък тя спира супер зле в сравнение с другите моторизации :shock: Освен цолажа и размера на гуми/джанти да дава тази разлика - не че не съм съгласен всъщност!
Последна промяна КУНИ на 06 Яну 2008, 19:33, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 28.05.2006
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж

Мнение от КУНИ » 06 Яну 2008, 19:30

Опссс - масата на тестваните коли е следната:

1. 320i - 1375кг. Гуми 205/60R15

2. 323i - 1356кг. Гуми 225/50R16

3. 328i - 1379кг. Гуми 225/50R16

Размера на дисковете е: 285мм. предни 280мм задни - за всички!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 30.04.2004
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: много синя и много черна

Мнение от Hristo » 06 Яну 2008, 19:40

23 и 28 с с вентилирани дискове и отзад

истината е, че 20-ката си е псевдошестак, ама като не можем се вредим за истинските, ше се задоволяваме само със звука :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 28.05.2006
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж

Мнение от КУНИ » 06 Яну 2008, 21:27

Hristo написа:23 и 28 с с вентилирани дискове и отзад




Правилно! ;)

Кой кашля?
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.04.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: D779676

Мнение от Nikolay1 » 06 Яну 2008, 21:43

320ката гори осезаемо повече от 328цата казвам го от опит и също така задните дискове на 328 не са вентилирани ;)
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 786
Регистриран на: 10.09.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: F10

Мнение от McClane » 06 Яну 2008, 22:22

Доста интересна статия,както и предните за АЦС и М3 :clap:
Аз лично останах очарован от данните за 323та :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 30.03.2005
Местоположение: Pleven

re

Мнение от SkyWalker » 06 Яну 2008, 23:36

Може ли някой знаещ Немски да я преведе?

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 07 Яну 2008, 0:38

Може, ма не ми се занимава :mhihi: :lol:

P.S. Утре ако ми остане време и някой не го е направил преди мен може да се позанимавам... :)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook