Проблем с 318и М40

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: E61 525d

Проблем с 318и М40

Мнение от viki77 » 21 Дек 2007, 14:59

Като запали сутрин студена се форсира до 6500 об. но когато загрее не вдига повече от 4500 и на газ и на бензин.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

:)

Мнение от shengi » 21 Дек 2007, 15:28

Да не ти заяжда педала някаде ? На място след като си запалил после нормализират ли се оборотите колко ти ги държи на газ бензин ?

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 21 Дек 2007, 16:02

Обърка се, колегата има в предвид, че като нарочно я изфорсира не се форсира така добре загряла. Причината е, че твоят двигател М40Б18 е износил разпределителен вал, кобилици и повдигачи и при горещ двигател те не отварят добре клапаните, тоест газоразпределението не е в пълната си изправност. Може да се оправи след ремонт на главата, не се знае обаче какво точно трябва да се смени. Можеш да караш и така, не е страшно - просто мотора е с по-ниска мощност. Предполагам чуваш и тракане/цъкане докато караш?
А като е студен мотора, метала още не се е разширил и затова се форсира - студена е вредно да я форсираш и моя съвет е да не го прави, защото при студено масло мотора няма добро мазане и може да го съсипеш бързичко - аз лично докато е студена я карам много леко на 2000-2500 оборота сменям предавка.
BMW only!

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: E61 525d

Мнение от viki77 » 21 Дек 2007, 20:05

Ходих в 3 сервиза казаха че на вала му няма нищо.На компютъра показва 1 грешка на датчика за температурата на въздуха които влиза в двигателя.Този датчик е комплект с дебитомера но аз пробвах и с друк дебитомер но нямаше ефект.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

.....

Мнение от shengi » 22 Дек 2007, 2:45

Ами ако си от софия свържи се тука поразпитай все ще се намери някой да помогне. По принцип колкото съм чел в форума тези симптоми са повдигачи кобилици .... и вал. Надявам се при теб да не е това. На диагностика мисля, че това не се засича незнам другите да кажат. Най добре да се отвори мотора и да му се види какво му има. А и профилактично няма да му е зле.Прочети тази тема http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=68092

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 22 Дек 2007, 3:56

температурния дат4ик на дебитомера има голямо зна4ение ,най вероятно е гръмнала на газ и е отвяла дат4ика и сега компа си мисли 4е навън е -40 градуса и от там се улива яко с бензин докато е студена и и е добре щото си исма яко гориво ама като загрее иска по малко и се дави ,но според мен вала също е заминал поне на мойта ис-ка преди д астане ис-ка то4но това и беше проблема аз го реших генерално като смених матора

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook