Помагайте, че се побърках
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Помагайте, че се побърках
Братя, помагайте, че вече не знам какво да правя.
От няколко седмици когато запаля сутрин колата си пали без проблем, веднага оборотите падат и после се стабилизират. Но започна да прави при топъл двигател като ч изключа от скорост оборотите падат, аха да угасне после сама си се форсира и така докато сама си реши. Ходих къде ли не, питах кой ли не - казват моторчето за празния ход. Смених го с чисто ново - 3 дена всичко ОК и после айде пак същото. Отивам на диагностика - всичко си работило само някаква грешка на ламда сондата. Изчистия човека, изчисти и дроселната клапа кабели, свещи - всичко провери, кзва всичко си е наред, но горивния филтър си смени.
Тръгвам си, колта перфектна. Прибирам се и след 3 часа тръгвам да излизам - колата студена и оп пак същото докато не загря, после се пооправи.
Вече не знам какво може да е, че да се бъзика сега главно като е студена. Може ли да е ламда сондата, какво влияе на работата на мотора при студения старт.
Мотора ми е 1,6 М40.
От няколко седмици когато запаля сутрин колата си пали без проблем, веднага оборотите падат и после се стабилизират. Но започна да прави при топъл двигател като ч изключа от скорост оборотите падат, аха да угасне после сама си се форсира и така докато сама си реши. Ходих къде ли не, питах кой ли не - казват моторчето за празния ход. Смених го с чисто ново - 3 дена всичко ОК и после айде пак същото. Отивам на диагностика - всичко си работило само някаква грешка на ламда сондата. Изчистия човека, изчисти и дроселната клапа кабели, свещи - всичко провери, кзва всичко си е наред, но горивния филтър си смени.
Тръгвам си, колта перфектна. Прибирам се и след 3 часа тръгвам да излизам - колата студена и оп пак същото докато не загря, после се пооправи.
Вече не знам какво може да е, че да се бъзика сега главно като е студена. Може ли да е ламда сондата, какво влияе на работата на мотора при студения старт.
Мотора ми е 1,6 М40.
Re: Помагайте, че се побърках
Ивашкин написа:Братя, помагайте, че вече не знам какво да правя.
От няколко седмици когато запаля сутрин колата си пали без проблем, веднага оборотите падат и после се стабилизират. Но започна да прави при топъл двигател като ч изключа от скорост оборотите падат, аха да угасне после сама си се форсира и така докато сама си реши. Ходих къде ли не, питах кой ли не - казват моторчето за празния ход. Смених го с чисто ново - 3 дена всичко ОК и после айде пак същото. Отивам на диагностика - всичко си работило само някаква грешка на ламда сондата. Изчистия човека, изчисти и дроселната клапа кабели, свещи - всичко провери, кзва всичко си е наред, но горивния филтър си смени.
Тръгвам си, колта перфектна. Прибирам се и след 3 часа тръгвам да излизам - колата студена и оп пак същото докато не загря, после се пооправи.
Вече не знам какво може да е, че да се бъзика сега главно като е студена. Може ли да е ламда сондата, какво влияе на работата на мотора при студения старт.
Мотора ми е 1,6 М40.
смуче въздух от некъде гарантирам ти.оборотите ги мени щото е бедна сместа.може и дюзите да са фира
- titto
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2036
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: София
- Кара: Е46 320i
- Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
- Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната
Ламбда-сонда! 


--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"
- inseCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 618
- Регистриран на: 19.06.2007
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: докато има!
- Мечтае да кара: Steptronic
- Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)
До SACHS
Колега, днес проверихме всички възможни маркучи - не видяхме нищо, което да не е както трябва. Що се отнася до дюзите - ако са заминали не трябва ли да се ебават постоянно, а не от време на време както е при мен. Моля те, дай компетентно мнение. И изключваш ли евентуален проблем с горивния филтър и сондата.
Re: До SACHS
Ивашкин написа:Колега, днес проверихме всички възможни маркучи - не видяхме нищо, което да не е както трябва. Що се отнася до дюзите - ако са заминали не трябва ли да се ебават постоянно, а не от време на време както е при мен. Моля те, дай компетентно мнение. И изключваш ли евентуален проблем с горивния филтър и сондата.
0878872864

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Помагайте, че се побърках
Ивашкин написа:Братя, помагайте, че вече не знам какво да правя.
От няколко седмици когато запаля сутрин колата си пали без проблем, веднага оборотите падат и после се стабилизират. Но започна да прави при топъл двигател като ч изключа от скорост оборотите падат, аха да угасне после сама си се форсира и така докато сама си реши. Ходих къде ли не, питах кой ли не - казват моторчето за празния ход. Смених го с чисто ново - 3 дена всичко ОК и после айде пак същото. Отивам на диагностика - всичко си работило само някаква грешка на ламда сондата. Изчистия човека, изчисти и дроселната клапа кабели, свещи - всичко провери, кзва всичко си е наред, но горивния филтър си смени.
Тръгвам си, колта перфектна. Прибирам се и след 3 часа тръгвам да излизам - колата студена и оп пак същото докато не загря, после се пооправи.
Вече не знам какво може да е, че да се бъзика сега главно като е студена. Може ли да е ламда сондата, какво влияе на работата на мотора при студения старт.
Мотора ми е 1,6 М40.
Ако си сигурен, че ламбда сондата, стъпковия мотор, маркучи, запалване са изправни, остава само едно нещо, което да ти прави този проблем. Доколкото разбрах това падане на оборотите го има, независимо дали двигателя е загрял, или е студен. Принципно когато дюзите за спечени оборотите рязко падат при студен двигетел, а когато загрее работи неравномерно /тресе се/. Имал съм подобен проблем но се оправи след прочистване на дюзите с ултразвук. В твоя случай остава само дебитомера, или прекъсвача на дроселовата клапа. Когато не е регулиран правилно при затворено положение на клапата, прекъсвача задава импулс към ЕКУ-то за натоварване на двигателя, въпреки, че работи на празен ход. В резултат на това се подава повече бензин през дюзите, кислородния датчик /ламбда сондата/ отчита повишено съдържание на кислород в отработените газове, ЕКУ-то автоматично намалява подаването на гориво и в резултат оборотите рязко падат. Възможно е двигателя да загасне, особено, когато е студен. В този момент ламба сондата отчита бедна горивна смес и ЕКУ-то възстановява работата на двигателя, като подава повече гориво за впръскване. Така цикъла се затваря и всичко се повтаря отначало. Възможно е и дебитомера да прави някакъв проблем, който е аналогичен с описания по-горе от мен. Най-добре провери как работи колата с друг дебитомер, но задължително да съвпада номера на артикула, защото не са взаимозаменяеми. И един съвет: никога не купувай нещо, преди да се увериш, че проблема е от него. Защото както разбирам си хвърлил маса пари на вятъра, а причината е от нещо съвсем друго.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Помагайте, че се побърках
Сега прочетох отново внимателно какво си написал. Не е редно лаптопа да отчита грешка на ламбда сондата, освен когато е неизправна. Може да се проверят показанията на ламбда сондата и тя да отчете бедна, или богата горивна смес, което да насочи майстора от къде може да е проблема.
Re: Помагайте, че се побърках
ивчо3 написа:Сега прочетох отново внимателно какво си написал. Не е редно лаптопа да отчита грешка на ламбда сондата, освен когато е неизправна. Може да се проверят показанията на ламбда сондата и тя да отчете бедна, или богата горивна смес, което да насочи майстора от къде може да е проблема.



Колега,имах сьщия проблем.Каде ли не ходих и само си харчех парите а маисторите не откриваха нищо,топла работеше прекрасно но ми вдигна много разхода а студена я нямаше никаква прекьсваше и пушеше като дизел.Накрая се оказа вакум регулатор на инжекторната (бенриновата)рейка,беше се пробило платанцето и пропускаше бензин в смукаталните колектори http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
това под номер 6.
Изкарай маркучето което е означено с 11 и смукни,нетрябва да овлажнява или запали колата и го изтегли и пак ще покаже да ли е здраво или е спукано.Регулатора струва 115лв.на Бош.
Дено сьм ти бил полезен.
това под номер 6.
Изкарай маркучето което е означено с 11 и смукни,нетрябва да овлажнява или запали колата и го изтегли и пак ще покаже да ли е здраво или е спукано.Регулатора струва 115лв.на Бош.
Дено сьм ти бил полезен.
Колега, мерси много, че ми се притичаш на помощ, но това маркуче до колкото рабрах трябва да е сухо, нали така? При мен е точно такова - сухо, там където ходих на диагностика първо от там започнаха. А и при мен не пуши и си върви добре като е студена, но на празен ход мени оборотите и притриса. Та си мисля, че може да не ти е бил проблема като моя, но все пак утре пак ще проверя. Още веднъж благодаря за съвета.
няма ги ниските , тресе
Имам същия проблем и още несъм го решил .
318is 93 година , слагана и е гас.Мени оборотите и на ниските обороти не работи добре , тресе се двигателя .Видях че кабелите прехвърлят ток , сменени са с нови ,и свещи , мощността се появи ,гърмяла е от гаста . На високите се оправи но на ниските е зле ,не ги мени но тресе двигателя и незнам от кое е.ходих на диагностика , показва стъпково , но едва ли е от него ,казаха ми 4е колата работи на 3 цилиндъра като я запаля , и като се подаде малко газа по4ва на 4ри , свалях дюзите , впръскват нормално , но няма в града ултразвук , и пак ги сложих, последно мисля да пробвам с друг дебитомер.
318is 93 година , слагана и е гас.Мени оборотите и на ниските обороти не работи добре , тресе се двигателя .Видях че кабелите прехвърлят ток , сменени са с нови ,и свещи , мощността се появи ,гърмяла е от гаста . На високите се оправи но на ниските е зле ,не ги мени но тресе двигателя и незнам от кое е.ходих на диагностика , показва стъпково , но едва ли е от него ,казаха ми 4е колата работи на 3 цилиндъра като я запаля , и като се подаде малко газа по4ва на 4ри , свалях дюзите , впръскват нормално , но няма в града ултразвук , и пак ги сложих, последно мисля да пробвам с друг дебитомер.
Колеги благодаря много, че се притичате на помощ. Съветвате ме да пробвам с друг дебитомер или сонда за да видя от кое може да е, но си нямам на идея къде мога да сторя това - да пробвам преди да купя. Ако можете да посъветвате нещо ще съм много благодарен. Мерси и отново чакам вашите съвети. Дано скоро се оправи бимата, че да можем да пием по една бира с кеф 

21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани