Малко инфо за пръскалките
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Тая схема е грешна, най дясната пръскалка се слага настрани, да може като те изнерви некой да го пръскаш 


п
да ги е*а тия пръскалки по повод на темата могали да попитам как мога да си оправя мойте че дяаната не пръска а пък лявата навсякаде другаде но не и в стъклото.
Няма начин да няма начин
pinko_23 написа:... как мога да си оправя мойте че дяаната не пръска а пък лявата навсякаде другаде но не и в стъклото.
За да не пръска сигурно са запушени дюзите (най-често отворите отпред, защото е най-тънкото място), по-рядко се случва да се откачи или пробие тръбичката до дюзата и течността се губи или не стига с нужното налягане.
Регулират се като вкараш карфица в дюзата хващаш я максимално близо до дюзата (иначе се криви) и леко натискаш в нужната посока.
Дюзите са като сферички поставени в тялото на пръскалката и се въртят във всички посоки.
Имай предвид, че преместване с части от милиметъра на дюзата се отразява значително (5-10 сантиметра) на мястото на стъклото, където пръска струята.
В повечето случаи това почиства и дюзата, но ако запушването е по-дълбоко може да се бръкне с тънко стоманизирано телче (подходящо е да се отреже от телена четка за метал)
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Аз си мислех че моите са запушени,обаче се оказа от клапанчетата които са преди дюзите,махнах ги и сега пръска да ще пробие стъклото... 

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Двата клапана + двете дюзи ги купих от бмв оригинални за 10 евро преди седмица, няма кво да си играете. Разликата определено се усеща;)

vladiverm написа:Аз си мислех че моите са запушени,обаче се оказа от клапанчетата които са преди дюзите,махнах ги и сега пръска да ще пробие стъклото...
Клапанчетата задържат водата в маркучите (не позволяват да се върне в казанчето) и така помпата качва веднага вода до дюзите и не върти на сухо.
Не мисля че е добър вариант да се махнат (освен докато се намерят нови)
- FlippeR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 16.09.2006
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw e46 330xi Touring
- Мечтае да кара: S50B30 мурбо...
Мойте клапанчета ги махнах преди повече от година....да чукам на дърво -още си е ок помпата
а аз така.... в зимния сезон особено много обичам да си цръцкам по литър вода на джама на ден....поне





9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани