Не пали.Вече пали но ...други проблеми

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 14.11.2006

Не пали.Вече пали но ...други проблеми

Мнение от titoto » 23 Окт 2007, 21:47

Здравейте колеги.
Колата е 318 IS М42.
Проблема е следния,колата неиска да пали без да и подам газ,а след като запали отначало се колебае в оборотите и е готова всеки момент да угасне ако нея подьржам,после ги заковава на 800об.и мотора спи.
Днеска ходих на диагностика и показа грешка в ланда контрол и бедна смес на вьздух.След отстраняване на проблема с ланда контрола и регулиране на дебитомера колата работи перфетно,но пак не пали без газ.
Стьпковото моторче го мих миналия месец,профилактично.Явно проблема е на друго място,но да не гадая.
Затова Ви моля за помощ,че иде зима и не е за лежане в локвите.
Последна промяна titoto на 31 Окт 2007, 22:13, променена общо 2 пъти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 23 Окт 2007, 21:53

А евентуално да не и стига гориво при паленето (да не държи налягане в системата) и да се мъчи да гасне докато помпата напълни тръбопроводите :?:

Не съм сигурен, нека и други колеги да кажат ама като гледам колко неща си проверил :shock:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 14.11.2006

Мнение от titoto » 23 Окт 2007, 22:40

Да допьлня,колата работи 90t.С -800об.и я гася,и после веднага я паля но пак трябва да я подьржам няколко секунди иначе веднага гасне.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 24 Окт 2007, 9:32

titoto написа:Да допьлня,колата работи 90t.С -800об.и я гася,и после веднага я паля но пак трябва да я подьржам няколко секунди иначе веднага гасне.

Как работи двигателя в различни режими на натоварване? Само на празен ход ли се опитва да гасне?
След загряване поддържа ли постоянни обороти?
Когато оборотите падат, особено на студен старт, обикновено причината е в дюзите. Моята кола имаше същия проблем. При палене на студено, особено при температури около нула градуса, след, като не подам газ гаснеше. Но се оправяше след втори старт. Почистиха ми дюзите с ултразвук и оттогава всичко е наред. Пали от раз, качва обороти до 1500 в минута и веднага заковава на 950, 1000 оборота и след минута, две се стабилизират на 850-900.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 24 Окт 2007, 12:42

Според мен все пак си е стъпково моторче .... :roll: Един колега от форума имаше същия проблем, само че гаснеше докато не загрее колата ..
_!_

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 7.07.2007
Местоположение: София

Мнение от Ozir1S » 24 Окт 2007, 13:10

И при мене е като при колегата. Паля, вдига на 1000 пада до 500 пак до 1000 и вече заспива на 800-900. Случвало ми се е да ми изгасне веднага след като запаля. Ники (sachs) каза, че ис-ките го правели и за него било нормално, но също така че съм си за дюзи :lol:
Изображение
Деба тия дърти кочини!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 24 Окт 2007, 13:37

Ozir1S написа:И при мене е като при колегата. Паля, вдига на 1000 пада до 500 пак до 1000 и вече заспива на 800-900. Случвало ми се е да ми изгасне веднага след като запаля. Ники (sachs) каза, че ис-ките го правели и за него било нормално, но също така че съм си за дюзи :lol:


Тоя проблем и аз го имам, а понякога ми играят леко оборотите и като си е загряла нормално :)
_!_

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 7.07.2007
Местоположение: София

Мнение от Ozir1S » 24 Окт 2007, 13:49

Space написа:
Ozir1S написа:И при мене е като при колегата. Паля, вдига на 1000 пада до 500 пак до 1000 и вече заспива на 800-900. Случвало ми се е да ми изгасне веднага след като запаля. Ники (sachs) каза, че ис-ките го правели и за него било нормално, но също така че съм си за дюзи :lol:


Тоя проблем и аз го имам, а понякога ми играят леко оборотите и като си е загряла нормално :)

Същата работа и при мене се случва.
Изображение
Деба тия дърти кочини!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 14.11.2006

Мнение от titoto » 24 Окт 2007, 20:33

Нямам никакви проблеми след като запали.Вьпроса е,че не пали без да подам газ.Имах проблем с работата на двигателя тресеше при високи обороти,-Проблема с оборотите и трсенето се оправи след отваряне на дебитомера,там има някакьв датчик койте се вьрти и се регулира само с копютьр,трябвало да има показание 100 за добра горивна смес.
Преди да ходя на диагностика пушеше и работеше като двутактова машина.
Всичко се оказало в дебитомера. Този майстор дето ходя при него се занимава 20г.с диагностики и каза,реглаж на дебитомер поне ведньж годишно понеже от хубавите пьтища датчика се разцентрова.
Сега предсти и почистване на дюзи по някаква нова технология с някакьв препарат на БОШ.
Но проблема с паленето си остава,пали само с газ?ПОМОЩ.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 21.05.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от miass » 26 Окт 2007, 12:45

Аз имам почти същия проблем, с тази разлика че при мен докато е студен двигателя до толкова ми падат оборотите, че като изключа от скорост и гасне. И при мен беше ходене по мъките - стъпково моторче, та чак компютъра. Последно ми казаха дюзи и в момента от 2 дни съм с няква "мн силна" добавка за прочистване на дюзи и като че ли има някаква разлика - тази сутрин запалих в тоя студ без да ми загасне. Но все още не мога да съм съвсем сигурна. Ако искаш ще те държа в течение - може да ти помогна с нещо ;)
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 14.11.2006

Мнение от titoto » 26 Окт 2007, 17:09

Каква добавка си сложила колежке,че да сложа и аз да пробвам.
Ще чакам да ми кажеш дали има някакво подобрение с паленето и работата на двигателя.
При мен този проблем се появи преди седмица и засега сьм ходил само на диагностика, и донякаде се оправиха нещата с оборотите но с паленето,май са дюзи.
Но да пробваме с добавка пьрво и чак тогава чистене на дюзи.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 16.08.2006
Местоположение: гр.Плевен
Пол: Мъж
Кара: E 83 /2.0d /2006
Мечтае да кара: M 3
Детайли за колата: Тайна

Мнение от svetoslavned » 28 Окт 2007, 20:48

Виж си датчика за празния ход.Моя се беше откачил и симптомите бяха същите като твоите. Не забравяй да си откачиш и - клема на акумулатора(за 1 мин) така ще рестартнеш и компа в случаи че е натрупал грешки.Успех. 8)
свн

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 14.11.2006

Мнение от titoto » 28 Окт 2007, 22:19

Каде се намира този датчик.Каде да го тьрся.
Ако е на стьпковото моторче е закачен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 28 Окт 2007, 22:50

Space написа:
Ozir1S написа:И при мене е като при колегата. Паля, вдига на 1000 пада до 500 пак до 1000 и вече заспива на 800-900. Случвало ми се е да ми изгасне веднага след като запаля. Ники (sachs) каза, че ис-ките го правели и за него било нормално, но също така че съм си за дюзи :lol:


Тоя проблем и аз го имам, а понякога ми играят леко оборотите и като си е загряла нормално :)


Това става при всяка една is-ка която съм виждал. Така че според мен не е проблем :winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 14.11.2006

Мнение от titoto » 29 Окт 2007, 22:16

Днеска ходих пак на диагностика,и тези майстори дето ходя при тях ме карат да ми свалят дюзите за профилактика и задьлжително смяна на горивен филтьр,понеже имало недостиг на гориво и подпикаване на дюзи.От там идвел и целия проблем с двигателя,на компютара показа някаква грешка,че горивото не стигало за нормална работа на двигателя.
В сьбота ще правя тази процедура и ще пиша да ли има подобрение.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook