Цена за труд?!?!?!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 9.04.2005

Цена за труд?!?!?!

Мнение от CTAMATKO » 09 Авг 2007, 13:28

Нормална ли е цена 130лв за труд за смяна на съединител (феродов+ притискателен диск и аксиален лагер)??

318i `92

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 09 Авг 2007, 13:31

да, ако е в некой голям сервиз
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от ///Vasko » 09 Авг 2007, 14:06

Абсолютно нормална е, даже много е добре ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 22.02.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е60 525i M54

Мнение от sleit_ » 09 Авг 2007, 14:13

преди 2 месеца сменях съединител (притискателен диск, феродов диск и аксиален лагер) във варненски сервиз, който представляваше добре оборудван гараж и двама разбирачи (в добрия смисъл на думата). цената за труд бе 100 лв. а монтажа на новия комплект съединител им отне 35 мин.:)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от ///Vasko » 09 Авг 2007, 14:17

sleit_ написа:преди 2 месеца сменях съединител (притискателен диск, феродов диск и аксиален лагер) във варненски сервиз, който представляваше добре оборудван гараж и двама разбирачи (в добрия смисъл на думата). цената за труд бе 100 лв. а монтажа на новия комплект съединител им отне 35 мин.:)

Дай координати на тоя сервиз, за 35 минути явно са по добри и от тези на F1 и за 100 лв. не си струва да се чанча сам ? :shock: :shock: :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 687
Регистриран на: 8.08.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от carmanf1 » 09 Авг 2007, 14:24

В D&N Пловдив, преди 2-3 месеца на мой приятел с е36 М43,
му искаха 100лв. за смяната. Иначе в кварталните гаражчета ~ 70-80лв.
Където сигурно ще го направят по-съвестно и доста по-добре,
от колкото при Келешите в големите сервизи.......
които не работят за себе си и изобщо не им дреме...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от ///Vasko » 09 Авг 2007, 14:31

Явно не съм ня ясно с цените ,тва намерих
http://www.dn-bg.com/plovdiv_service.aspx

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 22.02.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е60 525i M54

Мнение от sleit_ » 09 Авг 2007, 15:09

PROSTAKA написа:
sleit_ написа:преди 2 месеца сменях съединител (притискателен диск, феродов диск и аксиален лагер) във варненски сервиз, който представляваше добре оборудван гараж и двама разбирачи (в добрия смисъл на думата). цената за труд бе 100 лв. а монтажа на новия комплект съединител им отне 35 мин.:)

Дай координати на тоя сервиз, за 35 минути явно са по добри и от тези на F1 и за 100 лв. не си струва да се чанча сам ? :shock: :shock: :shock:


написал съм че сервиза е варненски, ако въпреки това те интересува ще ти дам координати на майстора. също така съм написал че монтажа бе за 35 мин. което означава че в тези 35 мин не се включва времето за демонтаж на стария съединител....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: Несебър
Пол: Мъж

Мнение от Vitorio » 09 Авг 2007, 19:17

нормална цена си е;-)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 9.04.2005

k

Мнение от CTAMATKO » 09 Авг 2007, 22:44

благодаря на всички, утре ще ви кажа резултата :)

Дано помогнем и на други по този начин :winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 9.04.2005

d

Мнение от CTAMATKO » 10 Авг 2007, 19:03

току-що си взех количката от сервиза
ето и крайната сметка:

съединител (притискателен диск, феродов диск, аксиален лагер) 220лв

семеринга на коляновия вал 20лв

тампони които държат генерацията (били скъсани и тракаше като мина през дупки и като е на 2500-300оборота) - 20лв

масло за скоростната кутия и за диференциала - 10лв

труд - 150лв
------------------------
общо - 420лв

на практика се оказа, че аксиалният ми лагер се е разглобил, от там притискателния диск е отишъл, а феродото е било много запекло. Сега съединителя е адски мекичък (стана ми странно, мислех че на BMW съединителите са твърди)
Семерингата на коляновия вал била сдала багажа и е текло масло от там. Сега ми предстои смяна на семерингите на диференциала но за това - нова тема :)

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 11 Авг 2007, 1:12

маслото много евтино нещо :confused: аз за скоростите за 20 и няколко лева взех - литъра, за дифа няма да казвам за колко .. че ми е скъпичък :D
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 11 Авг 2007, 12:03

цената на труда е перфектна
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 15.06.2007

E36 318TDS

Мнение от nikibmwcompact » 11 Авг 2007, 15:15

как варви цената за смяна на вергига

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook