Електроника за впръскване на горивото при 325 TDS
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Ивайло Илиев
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 6.04.2007
Електроника за впръскване на горивото при 325 TDS
Някой би ли ми обяснил какво представлява електрониката за впръскване на горивото и къде се намира при 325 TDS. Гледах че на таблото има индикотор за ел. впърскването на гориво. Някой знае ли за какво става на дума
Спорни дни
Ивайло

Спорни дни
Ивайло
- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
За дюза №4 с кабела това ти е електрониката за впръскването, ако ти свети лампата колата върви в авариен режим!!!
За повече диагностика!!!!
За повече диагностика!!!!
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"
- Kiceto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 30.01.2007
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS 96'
- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
Kiceto написа:Ако не се лъжа е до лампата за подгревателните свещи при палене
Точно там е!!!!!!
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"
Вчера като се прибирах към София колара взе да си подава яката газ на магистралата и веднага я изключих от скорост и се успокои, помислих че е от автопилота(карах с него), след километър две пак направи същия ефект и ми светна тази лампичка 'впръскване на горивото' и колата се изключи
. Спрях поогледах колата но няма нищо нередно, качих се врътнах ключа и тя си запали от раз. Докато пристигна не се появи този проблем, тази сутрин ми направи пак същото, рязко надува газта натискам съединителя тя се успокоява и си угасва. Паля, пробва се един два пъти да подаде газта пак до дупка но се укроти само пак, и без да угасне.
Можели някой колега да обесни къде точно да проверя на 6-та дюза преди да съм я закарал на диагностика.
Мерси предварително

Можели някой колега да обесни къде точно да проверя на 6-та дюза преди да съм я закарал на диагностика.
Мерси предварително
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
На 6 цилиндровите тази дюза се намира на четвърти цилиндър
на 4 цилиндровите на 3-ти
Колегата дето му се е форсирала сама колата
Погледни си потенциометъра на педала на газта
Може там някое кабелче да ти прави мизерия.
Няма как дюзата да накара колата да се реже до 5к оборота.
Може да стане от електриниката на помпата която е в горната част на помпата ( в нея влиза един дебел кабел).
Ма там по добре не пипай че после няма да можеш да я настроиш сам трябва стенд.

на 4 цилиндровите на 3-ти

Колегата дето му се е форсирала сама колата

Погледни си потенциометъра на педала на газта

Може там някое кабелче да ти прави мизерия.
Няма как дюзата да накара колата да се реже до 5к оборота.
Може да стане от електриниката на помпата която е в горната част на помпата ( в нея влиза един дебел кабел).
Ма там по добре не пипай че после няма да можеш да я настроиш сам трябва стенд.

А когато е светнала тази лампичка и колата е изгаснала, и после пак да си пали като че ли и няма нищо от какво може да е ? Иначе ходих до В. Търново и се върнах, не съм я ръчкал,всички показлци са както трябва, средно 100~110 km/h и климатика включен през цялото време.Разхода на горивото мисля че също е нормален. Може ли да е от самото гориво ?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
swh_bmw написа:А когато е светнала тази лампичка и колата е изгаснала, и после пак да си пали като че ли и няма нищо от какво може да е ? Иначе ходих до В. Търново и се върнах, не съм я ръчкал,всички показлци са както трябва, средно 100~110 km/h и климатика включен през цялото време.Разхода на горивото мисля че също е нормален. Може ли да е от самото гориво ?
Не е от нафта.Най вероятно е от тази дюза да ти е присветнала лампата.Но имай в предвид,че ако дюзата не бачка или свтне за повече време ще натрупа гршка в компа и ще мине в авариен режим.
Когато мине в авариен режим няма мощност горивото е по малко и дефакто нама как да развърти турбото и повече от 2к оборота не вдига колата.Разгледай кабела на дюзата може да се е протрил малко някъде и да окъсява,може да се е нанокрила буксата от някоя локва.
На мен ми се е случвало след пароструйка на мотора да ми свети после тая лампа и като покарам малко така и изсъхне изгасва.
Но тази лампа мисля че светва и за други неща така,че може и да е друго не дюзата.За последното не съм сигурен.Пробвай да си почистиш клемата на кабела на дюзата като за начало.

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
nandrolon написа:тая лампа трябва ли да свети на контакт?
при мене мисля че е така и като заплая гасне
Ми не светва за секунда и веднага гасне,ако осттане да свети има проблем


Още при купуването на моята кола тая лампа светваше в движение от време на време. Това беше предшествано от загуба на мощност и ако не превключех на по-ниска предавка, колата гаснеше в движение. В същото време палеше трудно и на студено и на топло. В Н&Н сервиз ми откриха, че точно от умната дюза сълзи нафта (покрай кабелчето). От това системата нещо дърпа въздух и бъзика сумати неща. Нова дюза е около 900лв, обаче там я свалиха, разглобиха и намазаха със силикон и стана екстра. Сега не ми свети лампата и студена пали от поглед, топла още се замисля ама там е май веригата.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани