318 IS vs 318 IS

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 807
Регистриран на: 24.02.2006
Местоположение: Cофия
Пол: Мъж
Кара: 320 I

318 IS vs 318 IS

Мнение от Burningparis » 19 Апр 2007, 14:17

Здравейте колеги,
Вчера се зароди следното питане у мен. С PNR решихме да се дръпнем, че му били pоправили ръчната , демек не карал на ръчна вече (както последният път когато остана на 3 коли зад мен) ….та за да видим как му върви колата с нова л.сонда и изпускателни клапани се пуснахме. Резултатът беше, че BMW-то на PNR издърпа с около 10-20 см пред мен и сега се чудим и спорим с него що …

PNR – 318 is сток, нови изпускателни клапани, компресия 13, нова л.сонда, катализатор, джанти 15’, бензин V-Power racing, резервоар на резерва, с човек мин 100кг в колата.

Аз – 318 is, чип, компресия 11.5-12; без катализатор, джанти 17 – 215/45/17, спортно окачване, бензин V-Power racing, 40 л бензин в резервоара, човек 50 кг в колата.

А сега де, дали е компресия, дали е от размера джанти …чип-а ли е шит? Ко ша кажат по-опитните?

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 17.04.2007

Мнение от Enrique » 19 Апр 2007, 14:34

Ми той чипа с него или без него много много ефекта... :confused:
Ти си със 17-ки.Килограмите са горе-долу еднакви.
Компресията наистина може да е решаваща тук.
Той е с нови изп клапани-чистички-що да не върви повечко(макар и малко)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Мнение от kraska » 19 Апр 2007, 14:46

Моето мнение ,че от джантите или по-скоро 215 ,малко по-трудно развърта.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 807
Регистриран на: 24.02.2006
Местоположение: Cофия
Пол: Мъж
Кара: 320 I

Мнение от Burningparis » 19 Апр 2007, 14:47

Ми ..и аз се начудих... би трябвали 17-ките да спъват (ПОНЕ са значително по-тежки от оригиналните 15-ки)...чипа със сигурност поне удря прекъзвач на 7200к.... а дали като климатроника е пуснат да духа от едната страна топло а от другата студено компресора работи? имам предвид без да светят зелените диоди на бутоните??? или само клапите се отварят..
Последна промяна Burningparis на 19 Апр 2007, 15:02, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 17.04.2007

Мнение от Enrique » 19 Апр 2007, 14:54

Е щом духа и климатроника..Зависи и от салона единия ако е по спартански... :roll:
Абе няма според мен кво да го мислиш щом е само за 20-30см-виж да беше за 3-4-5м :shock:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 807
Регистриран на: 24.02.2006
Местоположение: Cофия
Пол: Мъж
Кара: 320 I

Мнение от Burningparis » 19 Апр 2007, 14:58

:D прав си принципно :D ами да, на момата до мен и беше студено и на нея и бях пуснал да духа топло(само дето май повече викаше да намаля отколкото и беше студено :mhihi: ) а на мен хлад....инак салона моя има само подлакътника в повече, който тежи 1 кг май....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

!

Мнение от павката » 19 Апр 2007, 15:38

ами тази една атмосфера разлика в компресията не е малко.пък щом е сменял клапани е имало пасване,шлайф и да не забравим ръчната...
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 19 Апр 2007, 15:42

Burningparis написа:а дали като климатроника е пуснат да духа от едната страна топло а от другата студено компресора работи? имам предвид без да светят зелените диоди на бутоните??? или само клапите се отварят..


Щом си го пуснал компресора значи работи... просто от другата страна ще затвори клапите за студеното и ще вкарва само топъл въздух... само дето не съм сигурен положението на централната "врътка" за топло-студено в какво положение трябва да е :)
Иначе ако не си цъкнал "звездичката" значи компресора не е работел....

Ако си бил с работещ компресор значи ако го спреш ще го дръпнеш ти..... ако не е бил включен - значи това е положението... щом компресора не работи няма значение в какво положение са врътките - топло, студено, няма значение.... то си използва или топлина от двигателя или от влизащия отвън въздух (студено).. :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 7.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ...320ка...
Мечтае да кара: M5 e39
Детайли за колата: Bostongreen metallic, M-тех окачване, 17" М Contour (styl.23)

Мнение от ВаНко » 19 Апр 2007, 16:02

Съгласен съм с колегата Honzik. Когато компресора е включен, той допълнително товари двигателя, а от там по-малко мощност и по-бавен старт. :winky:
Power is nothing without control...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 807
Регистриран на: 24.02.2006
Местоположение: Cофия
Пол: Мъж
Кара: 320 I

Мнение от Burningparis » 19 Апр 2007, 16:25

товари със сигурност, аз даже това се надявах с чипа малко да компенсирам климатика като е включен и да не е толкова осезаемо защото като го пусна веднага се вижда на разходомера как вдига разхода с 1-ца и съответно колата ставаще малко по-мудна

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 7.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ...320ка...
Мечтае да кара: M5 e39
Детайли за колата: Bostongreen metallic, M-тех окачване, 17" М Contour (styl.23)

Мнение от ВаНко » 19 Апр 2007, 16:31

А може и да не си тръгнал добре, в смисъл бил си под оборитите, при които се достига мах въртящ момент и това също може би може да те е забавило допълнително. Ако си бил уцелил мах въртящ момент при старта, може тогава картината да е била друго яче + това си с чип. :idea:
Power is nothing without control...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 807
Регистриран на: 24.02.2006
Местоположение: Cофия
Пол: Мъж
Кара: 320 I

Мнение от Burningparis » 19 Апр 2007, 16:37

старта беше летящ:)) в смисал двамата се движихме еднакво мисля на 2-та и от там газ до теникията без съединители, инак да, ако бях напомпал съединител, газ и щеше да изтегли напред...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 19 Апр 2007, 16:57

Според мен основната причина е компресията, а също и на4ина по който са настроени фазите на разпределителните валове от раздвижните колела разликата в цолажа на гумите също е от голямо знае4ение при атмосферния 318ис

ентусиаст
Аватар
Мнения: 807
Регистриран на: 24.02.2006
Местоположение: Cофия
Пол: Мъж
Кара: 320 I

Мнение от Burningparis » 19 Апр 2007, 17:15

ludiagsm написа:Според мен основната причина е компресията, а също и на4ина по който са настроени фазите на разпределителните валове от раздвижните колела разликата в цолажа на гумите също е от голямо знае4ение при атмосферния 318ис


:bowdown: :bowdown: :bowdown:

TURBO, ето това е мечтата ми!!!!!
искам да питам ->фазите на разпределителните валове -как рефлектира и как се настройва? може ли да се подобри перформанса на мотора в това състояние в което е в момента ?

П.С. има едни филмчета от Божура с черно БМВ 318 ис турбо :bowdown: :bowdown: :bowdown:

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Re: 318 IS vs 318 IS

Мнение от lowdriver » 20 Апр 2007, 13:02

Burningparis написа: нова л.сонда

Ламбда сондата не рефлектира по никакъв начин върху динамичните характеристки в
режимите на пълно натоварване (напълно отворена дроселова клапа), какъвто е и случая
при подобен тест (тип "гонка"). ;)
Изображение
Driver's Racing Team

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook