Как да го проверя.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 28.05.2006
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж

Как да го проверя.

Мнение от КУНИ » 12 Мар 2007, 11:30

Колеги как да си проверя съединителя дали буксува? Защото вчера 1 до прекъсвач от там 2 и като че ли леко пробуксува. Колата беше долу горе топла, но искам да кажа че не я бях карал около 20 дни! След това от място включвам на 1 скорост и при опъната ръчна спирачка колата не се усеща никакво такова провлачване. Възможно е и да не съм пуснал педала на съединителя така си мисля защото после я пробвах многократно но всичко беше добре. Та въпроса ми е следният: как да го проверя дали е в ред, и възможно ли е това да се е получило защото колата не я бях карал 20 дни и не беше загряла достатъчно. Благодаря ви предварително!
Последна промяна КУНИ на 21 Апр 2008, 22:05, променена общо 2 пъти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 12 Мар 2007, 11:41

имаше в една тема как се проверява дали е тотално заминал:
опираш на бордюр, включваш трета и потегляш леко. ако загаснеш значи има още надежди, ако е заминал ще превърти и няма да загаснеш.

за други съвети чакай други колеги :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 28.05.2006
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж

Мнение от КУНИ » 12 Мар 2007, 11:47

Това го направих само че не на бордюр а на ръчна, и на 1 - всичко беше на ред или по точно колата като отпускам съединителя си сваляше задницата, и само кадето не загасваше и не се усещаше никакво провлачване!
Последна промяна КУНИ на 21 Апр 2008, 22:06, променена общо 1 път

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 12 Мар 2007, 12:09

Е ако не влачи като го пуснеш трябва да изгасне.
Ма все си мисля ,че нещо си се ушашкал при превключването и не е проблемен съединителя.
Както когато не си режеш редовно колата и отвикваш да не дърпаш топката за скоростите нагоре и тя понякога ти остава в ръката от първа на втора :mhihi:
Ако ти е заминал съединителя,ще е много твърд педала и когато я покараш в задръстване по продължително време и се позагрее от честото превключване и продължителния полу-съединител,ще усещаш леки вибрации.
Другото като тест е да я резнеш повечко на втора и да превключиш на трета без да пускаш газта ако не ти свали оборотите ще усетиш боксуването.
Всичко това е вредно за автомобила и е въпрос на усет :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 28.05.2006
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж

Мнение от КУНИ » 12 Мар 2007, 12:17

Да колега напълно възможно е и аз да съм се поизложил при превключването, но все пак исках да споделя с вас и да чуя вашите мнения, защото много държа колата ми да е в пълна изправност!
Последна промяна КУНИ на 21 Апр 2008, 22:07, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 7.12.2006

Мнение от БМВ3 » 12 Мар 2007, 13:23

не се шашкай колега и моята е така като че ли се усеща че малко пребоксува но не е просто малко като че ли забавя и ти се струва че боксува суединителя

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 28.05.2006
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж

Мнение от КУНИ » 12 Мар 2007, 14:03

Бинго! Точно така колега се получи и при мен! Не съм спирал да мисля и да премислям. И аз достигнах до този извод след направените проби, по всичко си личеше че е така. А малко или много твърдя че съм доста в час с автомобила си, а и не само с него имам доста широки познания в този област.
Последна промяна КУНИ на 21 Апр 2008, 22:09, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 22.11.2006

Мнение от player » 12 Мар 2007, 14:10

така се проверява дали съединитела е заминал,или маховика да ли е издухан.

Извинявам се че използвам темата на колегата.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 12 Мар 2007, 14:30

player написа:така се проверява дали съединитела е заминал,или маховика да ли е издухан.


Зависи от маховика,ако но ако е износен вибрациите са неуписуеми.
Това за маховик с гумено каре в него.
За изцяло металните маховици незнам как може да се износи :roll:
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook