Въпрос за алуминиев и чугунен блок

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 24.09.2004

Въпрос за алуминиев и чугунен блок

Мнение от elivassileva » 04 Мар 2007, 20:57

Здравейте!

Имам едно въпросче отностно 320-ка, бензин, 96г. Понастастоящем колата е с алуминиев блок, но от както едното бутало се показа отвънка, се налага да го заменя. :mhihi:
Тъй като се оказа скъпо и тудно да се намери нов алуминиев блок, най-вероятно ще се наложи да използвам стар - чугунен такъв. Та, въпроса ми е- някой имал ли е подобен проблем и ако е запознат - Взаимно заменяеми ли са блоковете и имат ли някакви основни различия? Ако имате също инфо за продажба- пишете.

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Мнение от Andronoff » 04 Мар 2007, 21:46

Що е трудно и скъпо да се намери нов блок?
По моргите няма ли?
Трябва ти блок от М52, направен преди септември 98-ма, защото тогава от БМВ са се усетили, че в бензина има съставка, която действа корозиращо на съставния елемент на блока, а именно Nikasil . Като са разбрали това, са започнали да правят М52 със чугунен блок и така до спирането му от производство през 2001 :mhihi: Мен ако питаш потърси из моргите блок на М52 преди 98-ма :mhihi:

Поправка: не го заменят с чугунен блок, заменят nikasil с alusil, мерси на колегата отдолу, който ме поправи :uups:
Последна промяна Andronoff на 04 Мар 2007, 23:46, променена общо 1 път
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 30.04.2004
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: много синя и много черна

Мнение от Hristo » 04 Мар 2007, 23:17

не заменят ли никасила с алузил, който не се влияе от сярата :roll:

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Мнение от Andronoff » 04 Мар 2007, 23:32

Интересно ми е друго - БМВ откриват проблема при М60 мотора, който се произвежда от 1992 до 1996, а със М52 допускат пак тази грешка, а той се произвежда от 1994 до 2001, като през септември 1998 заменят nikasil със alusil :?: И целия този проблем е заради некачествен бензин, съдържащ сяра, която ебава майката на nikasil-а
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 04 Мар 2007, 23:38

Ако имаш идея да сложиш чугунен блок от М50,няма да стане.Има доста
конструктивни разлики,а и частите вътре са различни.
Ако питаш мен,нов двигател ще излезне най на далавера.Около 1500 лв
вървят М50-ките ;)
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 05 Мар 2007, 11:29

Драйвъра е прав, че май ще излезе по-изгодно да се замени целият мотор.

:OT:
Когато БМВ са разработвали моторите с Никасил са правили всички тестове с качествен бензин. Проблемът е изскочил, когато са пуснати машините в продажба в САЩ и Англия, защото се оказало, че там бензините съдържат сяра, но само по-некачествените, и за това явлението не е толкова масово, че да се наложи промяната по-рано. ;)
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook