др.двигател

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 18.05.2006
Местоположение: португалия
Пол: Мъж
Кара: E34иE36
Мечтае да кара: 740D
Детайли за колата: Е34 525tds 92г. и Е36 320i 24v. 92г.

др.двигател

Мнение от panci » 10 Дек 2006, 13:21

колеги наи на края си купих двг и приключих сас всичко.но сас моя добар касмет ми вазникна и веднага проблема!! купих си сащия като моя м50 година незнам но се забелязва че е малко по нов от моя и имаше разминаване с маховика.беше по дебел и имаше нещо като аванс и явно притискателния е и по различен но него го нямам и си сложих моя а моя няма такива работи и фер.диск влиза на ватре а на новия няма тая вдлабнина! както и да е смених си с моя и си пасна но като стигнах до паленето варти и не иска да запали :shock: направими впечетление че не иска да ми подкачи помпата не я чувам да ручи :( и се чуда сега кое може да е ???? инсталацията си ми остана не сам я пипал закачих си я на новия двг.и сега какво може да е? екуто не ми се вярва да се барка минами през ума за него но всичко си е староти само двг какво още иска! някои можели да си каже мнението какво може да е?аз сам в заданена улица :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 10 Дек 2006, 14:07

Ами като за начало провери, дали отзад до помпата стигат 12 Волта когато завъртиш, предполагам на толкова работи. Най вероятно ги няма. Сваляш си ел схемите от тук. В тази за Engine Control я има бензиновата помпа, провери двата кабела да не сте прекъснали някой при смяната на мотора. Виж и бушона, за помпата май е номер 11. Все някъде се губи това захранване. А, и да не се е объркало нещо с някой имобилайзер ако имаш?? Моят я спира помпата. А тва за двата различни маховика, мисля че има някои Zweimassenschwngrad, демек двумасови, а другите са едномасови. Може това да е разликата, но не знам колко е съществена :dunno: [/url]
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 18.05.2006
Местоположение: португалия
Пол: Мъж
Кара: E34иE36
Мечтае да кара: 740D
Детайли за колата: Е34 525tds 92г. и Е36 320i 24v. 92г.

Мнение от panci » 10 Дек 2006, 19:51

колеги грешката беше моя не саобразих че буксичките на 2 сензора и стапковото моторче са еднакви и ги бях обаркал добре че проверих....еб**х тоа сензор на маховика от пред гледа всичко :mhihi: него ако му има нещо краи а аз баш него сам го обаркал и никакви тоци :shock: сега всичко е на 6 и направих един тест :lol: от 8 месеца гараж :shock: аз бех забравил как се кара :uups: и то от тая джаджа на перката ми отказа и ми прегря цепнатинка в цилиндара :( мн кофти е с тая перка. вие как постапвате направо я гасите ли или чакате? аз немога да я чуя защото сам с ремус и е мн лошо ако я загасиш когато ти се е включила! сега внимавам мн.и сега с новия мотор незнам защо но малко повече време вартя докато палне! на какво може да се далжи това? като половината чаркове вече са нови :mhihi: е важното е че сам от каращите след толкова мн маки :D ама то неможе само да се кара :bchug: благодаря за всички савети които ми дадохте.ако мога да бада полезен с нещо н.п

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 10 Дек 2006, 22:44

Готов си за снега значи;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 18.05.2006
Местоположение: португалия
Пол: Мъж
Кара: E34иE36
Мечтае да кара: 740D
Детайли за колата: Е34 525tds 92г. и Е36 320i 24v. 92г.

Мнение от panci » 11 Дек 2006, 3:04

братле при мен няма сняг.но ми се искаше да сам си в бг в снега :twisted: ....... да попитам защо когато ми поистине и трябва да варта малко повече докато запали после е петле.струва ми се че бензина пада и после докато подкачи трябва вартене дали не сам затегнал хубаво някоя скоба по маркучетата? преди не ми е правело така

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 11 Дек 2006, 13:46

Преди време имах М50 и имах същият проблем и се оказа че помпата. Преебало клапанчето което не трябва позволява да се връща горивото, то е вътре в помпата. Ако можеш сложи манометър на магистралата и като загасиш трябва да държи налягане!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook