Джамовете,джамовете...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2036
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: София
Кара: Е46 320i
Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната

Джамовете,джамовете...

Мнение от titto » 14 Ное 2006, 21:35

Колеги,няма много да се сърдите,ама и аз ще питам за джамовете!
В търсачката се рових от вчера и точно това.. :roll: Значи:От няколко дни не бачка шоф.прозорец.Релето под жабката цъка,но нищо...!??От време на време и шибидака не работи,все едно не стига ток до него!?Може ли да е от "комфорт-модула",след като цъка?Трябва ли да се чува нещо и от моторчето на стъклото?Не ми се разглобява пак тая врата(сменях пластмасовите колелца на водачите),че щипките на кората нали знаете колко са здрави...!Десният пък,не слиза сам,като натиснеш повече копчето...!? :help: Благодаря на всички предварително!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 236
Регистриран на: 9.07.2006

Мнение от mangini » 14 Ное 2006, 22:12

и аз имах същия проблем-стъклото от време на време не работеше. копчето не беше развалено, работеха и двете степени, вътре във вратата се чуваше цъкане, но прозореца не се сваляше. оказа се, че четките на самото моторче на стъклото са за смяна...за шибидаха-до колкото знам, когато отключиш колата, имаш определено време (10ина секунди) , през което можеш да си отвориш прозорците и шибидаха, без да включваш на контакт, т.е., ако се забавиш и тръгнеш да отваряш някой прозорец и времето ти изтече :mhihi: , стъклото или шибидаха ще спре в някаква позиция...незнам дали говориш за този случай, или имаш някакъв конкретен проблем със шибидаха...за това се сещам аз

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 14 Ное 2006, 22:20

аз нали съм безделник па и съм упорит .. си смених четките на двигателчето преди 2 дни ... От тях е щом цъка релето във вратата , не е под жабката . Трябва да се свали цялата механика - тоест да се разпробият 3-та попнита .. и с яко разглобване става работата .
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2036
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: София
Кара: Е46 320i
Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната

Мнение от titto » 14 Ное 2006, 22:23

mitak_o написа:аз нали съм безделник па и съм упорит .. си смених четките на двигателчето преди 2 дни ... От тях е щом цъка релето във вратата , не е под жабката . Трябва да се свали цялата механика - тоест да се разпробият 3-та попнита .. и с яко разглобване става работата .
На мен ми цъка релето(е...и как звучи)под жабката,не във вратата! :?: :shock:
Изображение
--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 14 Ное 2006, 22:30

100% сигорен :shock: :?:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2036
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: София
Кара: Е46 320i
Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната

Мнение от titto » 14 Ное 2006, 22:35

mitak_o написа:100% сигорен :shock: :?:
За кое си сигурен бе брат,аз ти казвам,че нищо не се чува от вратата,което ме кара да си мисля,че може да е моторчето...Б..и му майката,вече и аз не знам!??За това търся,ако някой е имал същия проблем,моля казвайте! :help:
Изображение
--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 14 Ное 2006, 22:42

titto написа:
mitak_o написа:100% сигорен :shock: :?:
За кое си сигурен бе брат,аз ти казвам,че нищо не се чува от вратата,което ме кара да си мисля,че може да е моторчето...Б..и му майката,вече и аз не знам!??За това търся,ако някой е имал същия проблем,моля казвайте! :help:

:?: това видя ли го ? силовото напрежение за двигателчето (така се вика ) отива във вратата и там от оперативната верига която щрака релето се подава към двигателчето .. са , щом ти работи оперативната верига , значи или няма никой на силовата , или двигателчето е умряло . До сега на 2 е36 съм разглобвал вратите и все там си е било релето заедно е седин куп електроника която следи обороти на двигателя , натоварване по ток па мое и други работи .. та за това ми е странно при теб да не е там .. Успех :!: все пак
п.с. за COUPE иде реч
Последна промяна mitak_o на 15 Ное 2006, 9:18, променена общо 1 път
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2036
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: София
Кара: Е46 320i
Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната

Мнение от titto » 14 Ное 2006, 22:46

mitak_o написа:
titto написа:
mitak_o написа:100% сигорен :shock: :?:
За кое си сигурен бе брат,аз ти казвам,че нищо не се чува от вратата,което ме кара да си мисля,че може да е моторчето...Б..и му майката,вече и аз не знам!??За това търся,ако някой е имал същия проблем,моля казвайте! :help:

:?: това видя ли го ? силовото напрежение за двигателчето (така се вика ) отива във вратата и там от оперативната верига която щрака релето се подава към двигателчето .. са , щом ти работи оперативната верига , значи или няма никой на силовата , или двигателчето е умряло . До сега на 2 е36 съм разглобвал вратите и все там си е било релето заедно е седин куп електроника която следи обороти на двигателя , натоварване по ток па мое и други работи .. та за това ми е странно при теб да не е там .. Успех :!: все пак
Май ще я отварям... :bowdown:
Изображение
--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2036
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: София
Кара: Е46 320i
Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната

Мнение от titto » 15 Ное 2006, 0:46

Съвети??? :help:
Изображение
--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2036
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: София
Кара: Е46 320i
Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната

Мнение от titto » 15 Ное 2006, 22:20

:help:
Изображение
--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 16 Ное 2006, 17:56

Леле мислех да пусна същата тема защото и намен се получи така но не съвсем

като натисна копчето и се чува съкане от кората на вратата "говоря за шофьорската" но стъклото не помръдва :(
Най-странното е, че отвреме на време сработва и стаклото се сваля и после без никакъв проблем се качва "никога не е дало проблем да се качи само дето неиска да се свали :) "
И другото странно е, че сработва наобратно примерно натискам копчето да се качи стаклото а то почва да се сваля :shock:
Според един приятел проблема е в самото копче че е задръстено от прах или недава контакт нещо подобно "но щом като в кората цъка ? "

А аз си мислех че може би нещо по механиката на повдигача запецва и блокира и неиска да се свали надоло а нагоре си се качва без проблем но като споменахте може и четките да са виновни :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2036
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: София
Кара: Е46 320i
Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната

Мнение от titto » 16 Ное 2006, 20:19

Да Ви кажа каква мистерия видях с този прозорец -от началото на темата:
След като от 2 седмици не ми работеше шоф.прозорец,свалих "комфорт-модула"да го замери един колега,но май нищо му нямаше...След като го сложих обратно под жабката,за всеки случай пак пробвах джама,но нищо!Сега идва най-странното:
Заключих колата с алармата(не е фабрична),колегата от вътре отвори шоф.врата,след това отворих и дясната с алармата!.....и след тези процедури,шоф.прозорец проработи!??? :shock: :shock: :shock: Ако имате отговор от къде е проблема,моля пишете,защото ме побърка тоя джам!!!Един път бачка,после 2 седмици нече... :help:
Изображение
--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 16 Ное 2006, 23:55

значи , и аз преди са сменя четките работеше чат пат , после - не , и все по зле ставаше. Мислех си че е лош контакт и съм удрял по ръкохватката на вратата докато импулсно цъкам на копчето - и временно тръгваше така стъклото. titto , ко стана каде е релето ... ?? Ако имаш нерви и време ..Като за начало няма да е лошо да си купиш от дару едно пакетче щипки за кората и два водача за релсата на стъклото - до 10 лв. всичко( щипки поне няколко ще се счупят , за водачите не е сигора , ама да си подготвен ), бормашина ти трябва да извиеш попнитовете дето държат механиката - 3 бр. ( които са 6мм и ги няма по магазините , после с болтове 6ци става идеално ) , освобождава се механиката и двигателчето се отвива със звездограми заедно с черната кутия с него в която са релетата и електрониката. има зегерка на пластмасовото зъбно колело което предава движение към механиката - маха се , вади се колелото и ротора е свободен да излезе заедно с корпоса на моторчето ... после ги виждаш четките .. и.т.н.
Аз взех някакви четки който бяха малко по голями и с камък от шмиргел ги докарах на същия размер ....
Ама си е играчка ... предупреждавам :confused:
Дано свършите работа .. Уцпех
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2036
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: София
Кара: Е46 320i
Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната

Мнение от titto » 17 Ное 2006, 21:21

mitak_o написа:значи , и аз преди са сменя четките работеше чат пат , после - не , и все по зле ставаше. Мислех си че е лош контакт и съм удрял по ръкохватката на вратата докато импулсно цъкам на копчето - и временно тръгваше така стъклото. titto , ко стана каде е релето ... ?? Ако имаш нерви и време ..Като за начало няма да е лошо да си купиш от дару едно пакетче щипки за кората и два водача за релсата на стъклото - до 10 лв. всичко( щипки поне няколко ще се счупят , за водачите не е сигора , ама да си подготвен ), бормашина ти трябва да извиеш попнитовете дето държат механиката - 3 бр. ( които са 6мм и ги няма по магазините , после с болтове 6ци става идеално ) , освобождава се механиката и двигателчето се отвива със звездограми заедно с черната кутия с него в която са релетата и електрониката. има зегерка на пластмасовото зъбно колело което предава движение към механиката - маха се , вади се колелото и ротора е свободен да излезе заедно с корпоса на моторчето ... после ги виждаш четките .. и.т.н.
Аз взех някакви четки който бяха малко по голями и с камък от шмиргел ги докарах на същия размер ....
Ама си е играчка ... предупреждавам :confused:
Дано свършите работа .. Уцпех
10X :) Минал съм през всичко вече още преди няколко мес.Имам болтове вместо нитове и 2 резервни пластмасови колелца.... :mhihi:
Изображение
--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 20 Ное 2006, 11:49

при мен проработи от самосебе си :)
но работи само когато затварям стаклото като държа бутона а не като го натисна додоло да се качи само
Което ме навежда на мисълта че е нещо дефект от комфорт модола или някакъж датчик ако има такъв които казва кога стаклото е опряло догоре и да спре двигателя (примерно ако се следи колко е натоварено двигателчето за да се знае кога да спре и ако стаклото заяде то електрониката ще му казва ад спре да работи защото ще си мисли че е в краино долно или горно положение )

За сега така работи но занатам незнам :(

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook